Jij had alles fout?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die online tests zijn meer voor het vermaak inderdaad. De volgende stap is astrologie
Over welke psychologieboeken wil je graag lullen dan? Ik heb er een aantal in mijn boekenkast staan, dus kom maar op wat mij betreft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Inplaats van te mekkeren over psychologie boeken enz
Oh dank je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:52 schreef formerjellybean het volgende:
ook niet als ik de popcorn met je deel heloef ??
"Boekjes wijsheid" bla bla "algemene tips" bla bla "open deur" bla blaquote:
Het is gewoon schattig hoe jullie elkaar aanvullenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Boekjes wijsheid" bla bla "algemene tips" bla bla "open deur" bla bla
Resultaten zullen juist minder betrouwbaar zijn als je constant wordt beinvloed door de uitstraling van verschillende gezichten. Als je een persoon hebt met een gelijkblijvende uitstraling, kan je daaruit beter verschillen aflezen lijkt mij. Dan gaat het puur om de gezichtsuitdrukkingen en niet om de associaties die je maakt met knap/lelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als je een beetje betrouwbare test wilt maken dan stop je er verschillende gezichten in.
Je wilt natuurlijk uit sluiten dat personen anders de test maken doordat ze continue naar een knap/lelijk/arrogant/lief iemand zitten te kijken en er daardoor andere meetresultaten komen.
Niet eens gemaakt, eerste vraag had ik goed, toen zag ik weer diezelfde rotkop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Firefly en Flepke scoorden dus niet goed op de test?
Klopt er zullen meer vragen nodig zijn om tot een significant resultaat te komen, op die manier is het wel een betere test want je hebt hier geen last meer van:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Resultaten zullen juist minder betrouwbaar zijn als je constant wordt beinvloed door de uitstraling van verschillende gezichten. Als je een persoon hebt met een gelijkblijvende uitstraling, kan je daaruit beter verschillen aflezen lijkt mij. Dan gaat het puur om de gezichtsuitdrukkingen en niet om de associaties die je maakt met knap/lelijk.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik had bijna alles fout, want vond haar een arrogante rotkop hebben. Alles op minachting
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Boekjes wijsheid" bla bla "algemene tips" bla bla "open deur" bla bla
Ik ben er niet eens aan begonnenquote:
No offense maar dan ben je blijkbaar gewoon niet goed in het aflezen van emoties en bepaal je aan de hand van iemands uiterlijk wat die persoon denkt en voelt. Want haar gezichtsuitdrukkingen waren gewoon verschillend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef Flepke het volgende:
Klopt er zullen meer vragen nodig zijn om tot een significant resultaat te komen, op die manier is het wel een betere test want je hebt hier geen last meer van:
[..]
Het verschilt wel degelijk wie je op de foto ziet. Aziaten vind ik weer moeilijker om hun gelaatsuitdrukkingen uit te vissen dan bijv Westerlingen. Zo verschilt dat ook of het persoon A of B is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
No offense maar dan ben je blijkbaar gewoon niet goed in het aflezen van emoties en bepaal je aan de hand van iemands uiterlijk wat die persoon denkt en voelt. Want haar gezichtsuitdrukkingen waren gewoon verschillend.
Nou dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef Sinji het volgende:
Als een neger op Chris Rock lijkt kan ik hem niet meer serieus nemen
Ik ben slecht in namen, ik heb een aantal pdf'jes gelezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Je reageert niet op de andere helft van mijn reactie
ik heb toen ook al meerdere keren aangegeven dat ik ook sexuele contacten met vrouwen heb. En dat ik op dit moment bewust geen relatie wil. Dit is een bewuste keus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Contact met vrouwen als vrienden inderdaad, daar heb je niets aan. Zoals je laatst zelf zei![]()
Nou meerdere mensen hier hebben aangeboden op stap te gaan met je. Maar dan komt het verhaaltje weer van. Nee dan voel ik druk van moeten en dat merken vrouwen niet en lukt het niet.quote:Ik heb vaker zelf aangeboden, maar dat werd niet geaccepteerd maar alleen een saaie overdag meeting.
Je kan niet iemands allround rij vaardigheid testen in 1 bepaald voertuig in 1 bepaald type weer situatie op 1 bepaald type wegdek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
No offense maar dan ben je blijkbaar gewoon niet goed in het aflezen van emoties en bepaal je aan de hand van iemands uiterlijk wat die persoon denkt en voelt. Want haar gezichtsuitdrukkingen waren gewoon verschillend.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben slecht in namen, ik heb een aantal pdf'jes gelezenIk koop niet
Niks mis mee, ik zit ook thuis met 2 katten op schootquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echter maak jij er van dat ik keer op keer thuis zit met 2 katten op schoot en daar het bij blijft. Zet dat plaatje nou eens uit he hoofd. Want dat staat heel erg ver van de werkelijkheid.
Dat beeld komt niet meer van mijn netvlies af, want ik heb niet echt het gevoel dat je zeker bent zoals Flepke bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb toen ook al meerdere keren aangegeven dat ik ook sexuele contacten met vrouwen heb. En dat ik op dit moment bewust geen relatie wil. Dit is een bewuste keus.
Echter maak jij er van dat ik keer op keer thuis zit met 2 katten op schoot en daar het bij blijft. Zet dat plaatje nou eens uit he hoofd. Want dat staat heel erg ver van de werkelijkheid.
[..]
Nou meerdere mensen hier hebben aangeboden op stap te gaan met je. Maar dan komt het verhaaltje weer van. Nee dan voel ik druk van moeten en dat merken vrouwen niet en lukt het niet.
Maar kennelijk willen er meerdere mensen uit dit topic op stap. Dus prik een datum en plaats zal ik zeggen.
Volgens mij daagt iemand je uit. Dus ik zal zeggen sla je slagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Inplaats van te mekkeren over psychologie boeken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef benzin het volgende:
Over welke psychologieboeken wil je graag lullen dan? Ik heb er een aantal in mijn boekenkast staan, dus kom maar op wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |