kreequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef Capstan het volgende:
Ja, maar wie is mijn "lotgenoot" nu? Wie geeft me opheldering?
Dat is 20 min met de trein johquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Almere/Amsterdam
ik heb een gruwelijke hekel aan het ov, en utrecht is ruk met de auto
40. Maar lezen schatjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is 20 min met de trein joh
Voor de meet in enschede had ik al ja gezegd voordat ik me realiseerde hoe ver dat was
Lesje topografie nodig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is 20 min met de trein joh
Voor de meet in enschede had ik al ja gezegd voordat ik me realiseerde hoe ver dat was
Jaja ik had het wel gelezen, maar ik vind je gewoon een aanstellerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
40. Maar lezen schatjeIk heb geen zin om 'savonds met de trein te moeten
Plus je bent weer gebonden aan op tijd terug etc
Eigenlijk wel ja. Eerst de provincies maar weer eens lerenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jaja ik had het wel gelezen, maar ik vind je gewoon een aansteller
Misschien post ik hier wel niet genoegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ik het niet meer wist
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef firefly3 het volgende:
Als het puntje bij paaltje komt is er niemand die het aan wilt
Of de eerstequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:
Voor mij is utrecht ook 40 min met de trein. Ik moet ook de laatste trein terug nemen.
Ik hou toch niet van uitgaan, dus daar hoef ik het ook niet in te zoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef firefly3 het volgende:
Als het puntje bij paaltje komt is er niemand die het aan durft
Ik ben niet "zo goed", ik kan nog een hoop leren en dat geef ik toe. Maar het zal zeker geen saai avondje wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ik hoor er toch niet bij want ik wil alleen weten of ff echt zo goed is als ie zegt, ik heb geen les nodig
4 uur en 6 uur ofzo, dus het is redelijk goed te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of de eerste
Nouja, in utrecht gaat alles wel redelijk op tijd dicht, ik weet niet hoe laat de eerste trein gaat, maar het kan iig wel.
Het ligt aan mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien post ik hier wel niet genoeg
Hou je niet van vrouwen? Er zijn bij het uitgaan een hoop knappe vrouwen die je kunt ontmoeten in een korte tijd. Het is gewoon een excuus omdat je bang bent voor het onbekende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik hou toch niet van uitgaan, dus daar hoef ik het ook niet in te zoeken.
Ik vind je gelijk al lieverquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben niet "zo goed", ik kan nog een hoop leren en dat geef ik toe. Maar het zal zeker geen saai avondje worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |