Als ik uit ga, ga ik liever naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef firefly3 het volgende:
Als het puntje bij paaltje komt is er niemand die het aan durft
quote:
Nouja als je niet van uitgaan houdt dan hou je er toch gewoon niet van...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hou je niet van vrouwen? Er zijn bij het uitgaan een hoop knappe vrouwen die je kunt ontmoeten in een korte tijd. Het is gewoon een excuus omdat je bang bent voor het onbekende.
Nee, ik hou niet van uitgaan, zeg ik toch. Geloof me, dat heb ik geprobeerd en dat werkt niet voor mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hou je niet van vrouwen? Er zijn bij het uitgaan een hoop knappe vrouwen die je kunt ontmoeten in een korte tijd. Het is gewoon een excuus omdat je bang bent voor het onbekende.
Uitgaan is lol hebben en als je nooit uitgaat dan mis en snap je de fun er ook niet van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja als je niet van uitgaan houdt dan hou je er toch gewoon niet van...
Zou niet weten waarom je dan tegen je zin ergens in een drukke (meestal overvolle) kroeg moet gaan staan.
Er zijn ook nog wel andere manieren om iemand te ontmoeten.
Gewoon de volgende ochtend de trein nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
4 uur en 6 uur ofzo, dus het is redelijk goed te doen
Amsterdam is ook leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik uit ga, ga ik liever naar Amsterdam.
Ik ga nu uit om vrouwen te versieren, dus dat is niet heel serieus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Amsterdam is ook leukMaar weet niet hoe serieus je vrouwen wilt ontmoeten?
Je moet zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten in een korte tijd, dan pas kom je van de angst af om vrouwen aan te spreken. Ligt eraan hoe graag je een vrouw wilt ontmoeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja als je niet van uitgaan houdt dan hou je er toch gewoon niet van...
Zou niet weten waarom je dan tegen je zin ergens in een drukke (meestal overvolle) kroeg moet gaan staan.
Er zijn ook nog wel andere manieren om iemand te ontmoeten.
Je moet toch echt zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten in een korte tijd om een beetje relaxt te kunnen worden met vrouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van uitgaan, zeg ik toch. Geloof me, dat heb ik geprobeerd en dat werkt niet voor mij.
Weet ik en als ik het doe dan heb ik altijd lol, maar dan ga ik niet op de vrouwen af omdat ik te veel lol hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef kedge het volgende:
[..]
Uitgaan is lol hebben en als je nooit uitgaat dan mis en snap je de fun er ook niet van.
Je hebt ook nog een categorie die alleen moeite heeft met het aanspreken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet toch echt zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten in een korte tijd om een beetje relaxt te kunnen worden met vrouwen.
Je gaat er vol in of niet. Je bent volgende week iemand met nieuwe vrouwelijke contacten, of je bent volgende week nog dezelfde heloef. Aan jou de keuze.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nu uit om vrouwen te versieren, dus dat is niet heel serieus.
Ik ben toch echt wel relaxed met vrouwen. Alleen niet op het versier-gebied.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet toch echt zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten in een korte tijd om een beetje relaxt te kunnen worden met vrouwen.
Is ook deel van 'relaxt met vrouwen zijn', denk ik. Ok nu ga ik echt aan studie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een categorie die alleen moeite heeft met het aanspreken.
Gesprekje voeren is het probleem niet.
Ja, die angst zal ook verdwijnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een categorie die alleen moeite heeft met het aanspreken.
Gesprekje voeren is het probleem niet.
Dat gaan we dan ook doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben toch echt wel relaxed met vrouwen. Alleen niet op het versier-gebied.
Dit heb ik ook, maar als er een klik is dan wordt het een stuk gemakkelijkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben toch echt wel relaxed met vrouwen. Alleen niet op het versier-gebied.
Ik kijk er anders tegen aan, het een sluit het andere niet uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je gaat er vol in of niet. Je bent volgende week iemand met nieuwe vrouwelijke contacten, of je bent volgende week nog dezelfde heloef. Aan jou de keuze.
Dat is wel de perfecte stemming om vrouwen aan te sprekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en als ik het doe dan heb ik altijd lol, maar dan ga ik niet op de vrouwen af omdat ik te veel lol heb
Maar niet iedereen hoeft ervan te houden, ik vindt het best leuk zo af en toe maar mij vindt je niet elke week in het uitgaansleven
En beeld jezelf nou eens in dat je deze "klik" al hebt met iedere vrouw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, maar als er een klik is dan wordt het een stuk gemakkelijker
Dit! Straal dit zoveel mogelijk uit en je bent een eind op weg. En dan vrouwen gaan plagen op een non-hostile wayquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en als ik het doe dan heb ik altijd lol, maar dan ga ik niet op de vrouwen af omdat ik te veel lol heb
Maar niet iedereen hoeft ervan te houden, ik vindt het best leuk zo af en toe maar mij vindt je niet elke week in het uitgaansleven
Nee want zo ben ik niet, ik voel dat vanzelf wel als het moment er is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
En beeld jezelf nou eens in dat je deze "klik" al hebt met iedere vrouw.
Het is wel zo, want het blijkt dat als je er niet genoeg moeite voor doet, je hersenen weer de neiging hebben om naar je oude setting te gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk er anders tegen aan, het een sluit het andere niet uit.
Maar dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |