Is het altijd geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:17 schreef firefly3 het volgende:
Dit lijkt eerder een online praatgroepje
Oh oke, ja ik zit ondertussen van alles en nog wat te doen. Sorry dat ik niet goed gelezen had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je een beetje goed had gelezen doe ik dat dagelijks ook alleen over mijn dromen heb ik geen controle he. Ik heb juist dat ik overdag heel veel afleiding heb maar op een of andere manier moet er schijnbaar iets dus uit en dat komt dan heel fijn en irritant s'nachts.
tijn is tofquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Sinji het volgende:
Tijn, ik ken je nog niet zo lang. Maar je slaagt er altijd in om zo wereldvreemd over te komen..
Neem niet weg dat je een puike jongen bent hoor
oh god hij staat niet meer in de belangstelling. Dus moet hij maar weer een niks zeggende totaal verkeerd gekozen stelling droppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:17 schreef firefly3 het volgende:
Dit lijkt eerder een online praatgroepje
Achteraf gezien ben ik blij dat ze een vriend was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed, mijn hormoonhuishouding slaat ook wel eens op hol, dat zal ik niet ontkennen. Maar in dat geval was het toch anders. Maar daarom niet minder jammer.
Vraag aan 100 mensen wat je allemaal moet kennen. Dan krijg je 100 antwoorden. Je kunt nu niet eenmaal alles kennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja het is maar net waar je trots op wil zijn hè.
Wat? Hoezo arm zusje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Arme zusjes van tijn
delete per ongeluk
Nirvana, Metallica, Black Sabbath, Iron Maidenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Noem even wat iconen uit de muziek dan kan ik je kennis enigszins peilen.
dat weet je nooit! Dat soort dingen kunnen heel gek lopen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
En de relatie was zeker weten snel gestrand.
Ik ben ook wereldvreemd af en toe. Alleen lang niet zo wereldvreemd als je denkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Sinji het volgende:
Tijn, ik ken je nog niet zo lang. Maar je slaagt er altijd in om zo wereldvreemd over te komen..
Neem niet weg dat je een puike jongen bent hoor
Het is duidelijk dat jij in de rock/metal hoek zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nirvana, Metallica, Black Sabbath, Iron Maiden
Hier in het topic zijn de meeste het er in ieder geval over eens dat het wel knap is dat je Johnny Cash niet kent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag aan 100 mensen wat je allemaal moet kennen. Dan krijg je 100 antwoorden. Je kunt nu niet eenmaal alles kennen.
maakt het uit, een andere kijk op de wereld is soms zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook wereldvreemd af en toe. Alleen lang niet zo wereldvreemd als je denkt.
Ja maar zij heeft bepaalde problemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat weet je nooit! Dat soort dingen kunnen heel gek lopen!
Prince ken ik uiteraard wel. En Jimi ook. De laatste alleen van naam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij in de rock/metal hoek zit.
Ik zat meer te denken aan bijvoorbeeld een Jimi Hendrix, Prince, Louis Armstrong enzovoort.
Drie draait mijn opa altijdquote:
Ah dan valt het nog enigszins mee met je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Prince ken ik uiteraard wel. En Jimi ook. De laatste alleen van naam.
Hebben we het over wie ik denk dat het gaat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft bepaalde problemen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar mee kan omgaan.
Ik wil je wel een voorbeeldje van afgelopen week per DM geven ter illustratie.
Ik denk dat jij dat heel goed weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben we het over wie ik denk dat het gaat?
Ach joh iedereen heeft wel zijn of haar eigen rugtasjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft bepaalde problemen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar mee kan omgaan.
Ik wil je wel een voorbeeldje van afgelopen week per DM geven ter illustratie.
Dat zou op het moment voor niemand makkelijk zijn. Maar jij zou er niet slechter mee om kunnen gaan dan andere denk ik hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat heel goed weet.
Oh is dat Cash het nummer kende ik wel. Alleen wist niet dat het van Johnny Cash was.quote:
Nu weet ik iig wie hij is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hier in het topic zijn de meeste het er in ieder geval over eens dat het wel knap is dat je Johnny Cash niet kent.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maakt het uit, een andere kijk op de wereld is soms zo slecht nog niet
En nu stop je met bevelen op te volgen en deel je zelf de bevelen uit, met die kut mentaliteit van je.quote:
De beatles en stones ken ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah dan valt het nog enigszins mee met je.
Zie je nou wel! Zelfs jou komt het bekend voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh is dat Cash het nummer kende ik wel. Alleen wist niet dat het van Johnny Cash was.
[..]
Nu weet ik iig wie hij is.Weer wat geleerd vandaag.
[..]
Vind ik ookmet nieuwe en andere inzichten kan je de wereld veranderen
En dit moet ik serieus nemen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
En nu stop je met bevelen op te volgen en deel je zelf de bevelen uit, met die kut mentaliteit van je.
Ze vonden Steve Jobs ook gek en vonden hem ook extreem in het denken, omdat hij anders dacht dan de gemiddelde aard bewonerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
Vind ik ookmet nieuwe en andere inzichten kan je de wereld veranderen
Vergelijk je tijn nu met Steve?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze vonden Steve Jobs ook gek en vonden hem ook extreem in het denken, omdat hij anders dacht dan de gemiddelde aard bewoner![]()
Zie hoe hem dat is vergaan
Als je ook maar iets wilt bereiken zul je verder moeten kunnen denken dan andere mensen. Moet je risico's nemen en creatief zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze vonden Steve Jobs ook gek en vonden hem ook extreem in het denken, omdat hij anders dacht dan de gemiddelde aard bewoner![]()
Zie hoe hem dat is vergaan
Nee hoor zeker niet, maar anders denken hoeft niet altijd erg te zijn.quote:
Meest ondernemende mensen met minst ondernemende mensen vergelijken is nooit grappig.quote:
De nummers herken ik vaak wel maar weet niet van welke artiest die zijn en andersom ik ken de artiesten maar weet niet welke nummers ze gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zie je nou wel! Zelfs jou komt het bekend voor.
Preciesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je ook maar iets wilt bereiken zul je verder moeten kunnen denken dan andere mensen. Moet je risico's nemen en creatief zijn.
Waarom vraag je mij ofdat je dat serieus moet nemen, ik ben je grote broer niet? Kom eens uit die beta rol Jezus.quote:
Ik onderneem meer dan je denktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meest ondernemende mensen met minst ondernemende mensen vergelijken is nooit grappig.
Precies iets wat de meeste mensen hier dus niet doen, creatief zijn en risico's nemen.quote:
Jij hebt het over out of the box thinking. Dat heeft niets te maken met het niet kennen van cultuuriconen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor zeker niet, maar anders denken hoeft niet altijd erg te zijn.
steve is natuurlijk een extreem voorbeeld. Maar ook hij keek anders naar de wereld dan de gemiddelde persoon. En zo zijn er een tal van voorbeelden
Wat heeft je zus er mee te maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij ofdat je dat serieus moet nemen, ik ben je grote broer niet? Kom eens uit die beta rol Jezus.
Denk het ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou op het moment voor niemand makkelijk zijn. Maar jij zou er niet slechter mee om kunnen gaan dan andere denk ik hoor.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Nog niemand die het aandurft om te gaan stappen vanavond of volgende week vrijdag?
quote:
Niet Googlen, uit welke muziekgroep kwam Phil Collins?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een muzieknerd mijn vader gaat altijd mij aankijken als die iets hoort op de radio wat die mooi vind om er dan achter te komen wie het is want heel vaak ken ik ze wel .
Pa luistert dankzij mij ook naar John Mayer en Amy Winehouse
veel plezierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga zelf al lekker hier naar de kroeg , hoop even wat gezellige mensen tegen te komen
Durven wel willen niet. Morgen moet ik om half zeven opstaan dus ik pasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Nog niemand die het aandurft om te gaan stappen vanavond of volgende week vrijdag?
Dat doen sowieso maar weinig mensen in het algemeen. Maar eigenlijk werkt het bij alles zo, zowel in je carrière als in je sociale leven zul je jezelf moeten onderscheiden van de groep en dat doe je niet door voor veilig te kiezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Precies iets wat de meeste mensen hier dus niet doen, creatief zijn en risico's nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |