quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ok, vervang de mannen door vrouwen en nog beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik voel een lesbian pic spam aankomen)
Finally, someone let me out of my cage
taarghhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoefde niet te klikken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Moet dat nou?
(Ik voel een lesbian pic spam aankomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn libido verdween spontaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best geil
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Betraptquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou het niet zeggen.quote:
Ok die had ik niet perse hoeven zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Dit mag gewoon, dus helaas.quote:
Vertelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh mijn god ik zag net het meest ranzige platje ooit.Ik ga nooit meer googelen zonder filter.
Hmmm ja ieder zijn smaak hè, ik heb er geen moeite mee dat mannen of vrouwen dat doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
En als het nu twee vrouwen waren dan was het wel geil
Juist welquote:
Ik wil beidequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm ja ieder zijn smaak hè, ik heb er geen moeite mee dat mannen of vrouwen dat doen.
Vrouwen zijn wel beter om te zien voor mij maarja
Dat is puur seksueel, ik wil een hetero relatie
Jij fapt er op toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist welgeloof mij ik kan het hebben. Ik heb jaren terug op rotten.com gekeken en vond het niet vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |