quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Twee zoenende gasten, shocking hoor.
Ik zou dan wegblijven uit Amsterdam als je daar niet tegen kunt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Twee zoenende gasten, shocking hoor.
Allemaal informatie die je niet tijdens Paiq verstrekt hoop ik?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist welgeloof mij ik kan het hebben. Ik heb jaren terug op rotten.com gekeken en vond het niet vies
Jaquote:
Ga jij met naatje zoenen als ik met Faye zoen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dan wegblijven uit Amsterdam als je daar niet tegen kunt.
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Allemaal informatie die je niet tijdens Paiq verstrekt hoop ik?
Als je me eerst pijpt in het Amsterdamse Bos doe ik het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij met naatje zoenen als ik met Faye zoen?
Heb lesbiennes en homo's als vrienden, geen enkel probleem. Out of the blue zoenende gasten of tijn die avances maakt daarentegen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dan wegblijven uit Amsterdam als je daar niet tegen kunt.
Nice. Maak foto's van faye en myr. Fapvoer jwz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je me eerst pijpt in het Amsterdamse Bos doe ik het.
Deal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je me eerst pijpt in het Amsterdamse Bos doe ik het.
Ik snap je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb lesbiennes en homo's als vrienden. Out of the blue zoenende gasten of tijn die avances maakt..
Komt voor de bakker, ook bewegend beeld natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nice. Maak foto's van faye en myr. Fapvoer jwz.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Komt voor de bakker, ook bewegend beeld natuurlijk.
Nog ga gewoon meequote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Allemaal informatie die je niet tijdens Paiq verstrekt hoop ik?
Vertel jij dan dat je zoende mannen leuk vind om te zienquote:
Hmm, niet out of the blue natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel jij dan dat je zoende mannen leuk vind om te zien
Ik dus ook niet. Tenzij het gesprek er toevallig op komtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, niet out of the blue natuurlijk.
Tis wel raar opzich, zoenende meiden vindt ik wel leuk om te zien (alleen als fantasie zegmaar en seksueel)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, niet out of the blue natuurlijk.
Mooi zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |