Je maakt ons nogal nieuwsgierig.quote:
Helemaal niet. Hij is geen traan van je waard. Bewaar die maar voor leuke dingen zodat je kan huilen van blijdschapquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:48 schreef Lokasenna het volgende:
Als je dit nog vaker doet ga ik huilen hoor.
Of aan je Paiq contacten. Just sayin' just in casequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:50 schreef Strani het volgende:
Ik wil me er verder niet bij betrekken maar ik geloof wel dat áls je toevallig een contact onderhoudt met 15-jarige meisjes, het verstandig is dat niet op een internetforum te delen, for the world and the AIVD.
Goede tipquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij is geen traan van je waard. Bewaar die maar voor leuke dingen zodat je kan huilen van blijdschap
Shit, daar gaan we weer. Maak je borst maar natquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:50 schreef Strani het volgende:
Ik wil me er verder niet bij betrekken maar ik geloof wel dat áls je toevallig een contact onderhoudt met 15-jarige meisjes, het verstandig is dat niet op een internetforum te delen, for the world and the AIVD.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Shit, daar gaan we weer. Maak je borst maar nat
Oh sorry! Maar verder interesseert het me ook weer niet zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Katwijk. Zon, zee en strand daarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh sorry! Maar verder interesseert het me ook weer niet zo.
Kree je woont toch niet in Groningen toevallig?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef kree het volgende:
Nou ik leg het nog 1 keer uit.
meisje van 15 kwam op msn via een bruiloft.
Daar heb ik leuk mee gepraat en dat doe ik nog steeds.
Paiq is een ander verhaal waar ik ook echt iemand zoek.
Is het nu duidelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*heeft geen borst; dus gooit maar een glasje water over de borst van Cactus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
retorische vraag meid, een blik was voldoendequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Verdorie, zo laat opblijven stond niet in de planning.![]()
Nou verpest een vakantie mijn ritme sowieso wel, maar het viel nog best mee tot vannacht.
Wie gaat er mee slapen?
Ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou verpest een vakantie mijn ritme sowieso wel, maar het viel nog best mee tot vannacht.
Wie gaat er mee slapen?
Meid waarom zou je slapen als onze liefde je ook energie kan geven?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie gaat er mee slapen?
Kom mee dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
retorische vraag meid, een blik was voldoende
En jij ook!quote:
Ik heb er 2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Axel1988 het volgende:
*heeft geen borst; dus gooit maar een glasje water over de borst van Cactus...
Ach, water is toch gratis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb er 2Nou wordt er 1 jaloers
De mijne zijn ook jaloers nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef kree het volgende:
haha wat is jullie probleem nou dan?
Wordt er maar op aangevallen elke keer.
Vertel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
*draait de tuinslang open.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De mijne zijn ook jaloers nu.
Iets met verveling door slaapgebrek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef kree het volgende:
haha wat is jullie probleem nou dan?
Wordt er maar op aangevallen elke keer.
Vertel....
Niks om je voor te schamenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
Ik ben zo blij dat ik eindelijk een nacht-topic heb gevonden.. en dan nog eentje waarin vrouwen over hun eigen borsten praten.
Het is hier de hemel
Mijn witte t-shirt, wat doe je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
[..]
*draait de tuinslang open.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |