Bang voor een groter kamp kree waar je tegen moet knokken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verwijs hem aub niet naar dit topic
kree zit n hetzelfde schuitje, buiten het feit dat hij bij zijn ouders woont en bang is voor auto's (denk ik). Hij geeft wel aan altijd direct te zijn en houdt geen blad voor de mond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:34 schreef Strani het volgende:
Ik heb een vriend die echt serieuze issues heeft met vrouwen. Hij heeft ook allemaal fobieën en woont met z'n 36 jaar of zo nog bij z'n ouders. Komt ook zelden z'n eigen dorp uit omdat ie bang is voor auto's.
Laatst was hij helemaal pissed off op MSN omdat een meisje van een datingsite hem had genegeerd en wellicht geblokt nadat hij tijdens het eerste gesprek meteen over al z'n problemen begon.
Ik zei hem dat hij dat ook niet moeten doen en hij antwoordde met 'mijn eerlijkheid siert mij'. En zo zal hij dus nog een tijdje single blijven.
Zet dit Kree in een beter daglicht, of ook nog niet?
Het gaat niet om het teruglezen. Het gaat er om dat hij zeer regelmatig binnen komt vallen en dan vraagt 'waar gaat het over?' maar nooit ingaat op het onderwerp, maar het alleen over zichzelf wil hebben. Lees 10 posts terug en je weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic gaat nou eenmaal snel, dit is niet de enige keer dat het veel teruglezen is me dunkt.
Okay..ja dat is niet altijd verstandig inderdaad, tenzij je de mazzel hebt dat je alleen maar over geweldige kwaliteiten beschikt maar dat is zelden het geval.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
kree zit n hetzelfde schuitje, buiten het feit dat hij bij zijn ouders woont en bang is voor auto's (denk ik). Hij geeft wel aan altijd direct te zijn en houdt geen blad voor de mond.
Is ook niet erg, maar je kunt op zijn minst een paar posts teruglezen en daar op inhaken. Hij vertikt dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Topic gaat nou eenmaal snel, dit is niet de enige keer dat het veel teruglezen is me dunkt.
Waar kun je die kopen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Niks wortelik ben lekker en kom in een mooie verpakking, kortom: een echte WK
Het in herhaling vallen + zielig doen + niet lezen (de posts, niet eens over teruglezen) + plaat voor zijn hoofd = irritatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aanzet van niks. Zoals ik het zie zijn dit gewoon een hoop opgekropte frustraties van jullie jegens hem en was dat een slap excuus om even lekker denigrerend te doen. Even zijn uitlokkingen met dat pedo gedoe terzijde, want daar begon het dus niet mee.
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Niks wortelik ben lekker en kom in een mooie verpakking, kortom: een echte WK
Vooral in het begin moet je jezelf verkopen. Je verkoopt toch ook geen stofzuiger door te zeggen dat de zak na 2 weken vol zit en dat de wieltjes de neiging hebben om af te breken bij ieder drempeltje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay..ja dat is niet altijd verstandig inderdaad, tenzij je de mazzel hebt dat je alleen maar over geweldige kwaliteiten beschikt maar dat is zelden het geval.
Exact, tegen die vriend van mij zei ik precies hetzelfde: Je moet jezelf beter verkopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vooral in het begin moet je jezelf verkopen. Je verkoopt toch ook geen stofzuiger door te zeggen dat de zak na 2 weken vol zit en dat de wieltjes de neiging hebben om af te breken bij ieder drempeltje?
@ Strani:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:39 schreef kree het volgende:
Euhm mag ik nog even zeggen het volgende.
Jullie!!! beoordeelde me tot pedo niet mijzelf en het is ook niet zo.
Maar elke keer komt het er op terug omdat er posts worden gemaakt over die 15 jarige.
Of althans hints er naar toe.
Ik ga er gewoon op in omdat ik eerlijk wil zijn.
En dan ben ik weer degene die erover begint.
Beetje jammer hoor dit.
Maargoed ik kom gewoon terug want ik wordt hier niet om gebanned.
Dus leef er maar mee
Vorige topic begon je er zelf over, en dat was niet de eerste keer dat je er zomaar zelf over begon. Kan je het wel weer lekker ontkennen en afschuiven, maar het is gewoon terug te lezen dat jij daar de aanzet gaf. Wat er in het verleden over gepost is daargelaten, want daar ging het net niet over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:39 schreef kree het volgende:
Maar elke keer komt het er op terug omdat er posts worden gemaakt over die 15 jarige.
Beetje jammer hoor dit.
Dus leef er maar mee
Hey kree. Niet lullig hoor. Dit is puur om de kansen bij de vrouwen te verbeteren. Geloof het of niet maar dit is wel een factor in het versieren. Je doet het heel vaak fout. Dus denk er voortaan aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:39 schreef kree het volgende:
Beetje jammer hoor dit.
Dus leef er maar mee
een hoop getrek en gezuig zonder dat iemand er van klaarkomtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:41 schreef Cactus1 het volgende:
@ Strani:
Voorbeeld van plaat voor zijn kop. Dingen uit zijn verband trekken, onlogische conclusies trekken en zuigen om reacties
Haha..tja daar heeft niemand wat aan inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
een hoop getrek en gezuig zonder dat iemand er van klaarkomt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:41 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Je koopt me niet, je komt me tegen. Omkopen kan met leuke looks en drank
Whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:41 schreef Strani het volgende:
Cactus1 en WokkelKardinaal, wisten jullie dat jullie maar 90 accounts van elkaar af zitten? Dat schept toch een band.
Mooie vergelijking brahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vooral in het begin moet je jezelf verkopen. Je verkoopt toch ook geen stofzuiger door te zeggen dat de zak na 2 weken vol zit en dat de wieltjes de neiging hebben om af te breken bij ieder drempeltje?
Edit; ieder product heeft gebreken; het gaat erom dat de meerwaarde wordt gezien.
Ik vind dat dat wel meevalt en is het zeker niet waard om rond dit tijdstip over te hebben en half van door het lint te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het teruglezen. Het gaat er om dat hij zeer regelmatig binnen komt vallen en dan vraagt 'waar gaat het over?' maar nooit ingaat op het onderwerp, maar het alleen over zichzelf wil hebben. Lees 10 posts terug en je weet waar het over gaat.
Maar whatever, geen zin om het uit te leggen ook.
Iedereen viel al over hem heen op het moment dat hij vroeg wat er gaande was. Dat vind ik gewoon overdreven, dat is alles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het in herhaling vallen + zielig doen + niet lezen (de posts, niet eens over teruglezen) + plaat voor zijn hoofd = irritatie.
Maar let's agree to disagree, geen zin om hier een hele post voor te typen verder.
Sure. kree, nog wat spannends beleefd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat dat wel meevalt en is het zeker niet waard om rond dit tijdstip over te hebben en half van door het lint te gaan.
Gelukkig heb jij wat beters te doen, zo te zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dat dat wel meevalt en is het zeker niet waard om rond dit tijdstip over te hebben en half van door het lint te gaan.
Ik weet niet hoor, maar ik heb niet echt wat anders te doen rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jullie ID nummers zijn maar 90 van elkaar verwijderdquote:
Net als dat apple haar producten ook niet verkoopt door te zeggen dat ze nergens compatable mee zijn, begin jij ook niet jezelf naar een dame te verkopen door te zeggen dat je autistisch bent of wat voor andere diagnose dan ook hebt. Je begint met het scheppen van een positieve band met elkaar. Geen wolkje aan de lucht in het begin... problemen en negativiteit komt allemaal later nog wel... als je elkaar beter kentquote:
Dit is mijn 2e accountquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:44 schreef Strani het volgende:
Jullie ID nummers zijn maar 90 van elkaar verwijderd
Jij bent zo'n 15 uur ouder op FOK! dan WK. Ja..dat valt me op.
Zoals ik al zei, dat was de aanzet om de verdere frustraties los te laten. Als hij nou eens zou lezen wat mensen als reactie geven en hij niet steeds dingen verdraait of overdrijft om zielig te kunnen doen was ik er in ieder geval niet zo lang op ingegaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen viel al over hem heen op het moment dat hij vroeg wat er gaande was. Dat vind ik gewoon overdreven, dat is alles.
Wie was het dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je rond 3:45 door een fokuser gebeld wordt, wat betekent dat dan?
tijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ik post ook even een paar dingen, dat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wat beters te doen, zo te zien
Aww da's jammer. Maar een vrouw met ervaring heeft ook z'n voordelen he. (Ik probeer er nog wat van te maken)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e accountDus nu gaat de vlieger niet op..
Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ik post ook even een paar dingen, dat is hetzelfde.
Booty-call... zonder twijfel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Leg uit?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Net als dat apple haar producten ook niet verkoopt door te zeggen dat ze nergens compatable mee zijn, begin jij ook niet jezelf naar een dame te verkopen door te zeggen dat je autistisch bent of wat voor andere diagnose dan ook hebt. Je begint met het scheppen van een positieve band met elkaar. Geen wolkje aan de lucht in het begin... problemen en negativiteit komt allemaal later nog wel... als je elkaar beter kent. Pas nadat je een iphone hebt gekocht merk je dat je eigenlijk weer gewoon afgezet bent.
Ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:46 schreef Strani het volgende:
Aww da's jammer. Maar een vrouw met ervaring heeft ook z'n voordelen he. (Ik probeer er nog wat van te maken)
Doet hij het weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik wil niks met haar alleen een beetje chatten help haar nog wat met haar school.
Wat is daar mis mee?
Lees je überhaupt wel wat hij zegt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik wil niks met haar alleen een beetje chatten help haar nog wat met haar school.
Wat is daar mis mee?
Als je dit nog vaker doet ga ik huilen hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
Wat is daar mis mee?
Niet zo happen, was dat niet een keertje advies komende van jou?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doet hij het weer![]()
Strawberry zeg er wat van
Huh? Ik heb het hier over het versieren van VROUWEN. Dus; wanneer je iemand ontmoet, waar dan ook, om te voorkomen dat je meteen afgewezen wordt... houdt het positief! Ik vind je namelijk hier vaak erg negatief en je voelt je vaak snel aangevallen. Dat moet je in het versieren altijd voorkomen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
Wat is daar mis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |