Maar ik lig al 7 uur in bedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doorgaans val je makkelijker in slaap in je bed dan achter je laptop/pc.
poesjes dude... poesjes... de hints worden steeds minder verdekt... wij mannen denken veel te ver door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet me wel te verleiden he.. plaatjes van katten
Jazeker!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet me wel te verleiden he.. plaatjes van katten
Valt me beetje tegen idd. Maargoed, als hij lekker getrokken is, dan snap ik dat je er zo van in extase raakt dat je er een nickname aan koppelt. Ik keek toevallig Beverly Hills Cop 3 toen ik dit account aanmaakte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dronk cactus theeHet is een minder spannend verhaal dan ik had willen hebben, sorry
Effe voor de duidelijkheid, ze heeft veel vriendjes en met mij wordt het niks, heb ik van het begin af aan gezegd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat die wel iets beters te doen hebben. Over minder dan een jaar is ze legaal.
Ik ben al onderwegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker!
Maar alsnog lig ik hier alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet de afwas nog doen enzo, dus dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nog een uurtje dan moet je weer op; lang genoeg gelegen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg
Tot zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem het volgende week mee naar eindhoven; mag je het in mijn vaatwasser zetten. Wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet de afwas nog doen enzo, dus dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren ja
Het is eigenlijk maar één bord met bestekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Neem het volgende week mee naar eindhoven; mag je het in mijn vaatwasser zetten. Wel zo makkelijk.
Komt je vriend ook komende week trouwens?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is eigenlijk maar één bord met bestek
Ik stel me aan enzo.
Maar er moet nog wel veel worden opgeruimd en de was opgevouwen enzo voor ik om half 11 wegga, dus ik ga maar niet meer slapen.
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Komt je vriend ook komende week trouwens?
Als je een kamertje wil dan hoor ik het wel.... mijn huisgenoot is er toch nooit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Dus ik hoop dat jullie bestand zijn tegen de nodige klefheid die na twee weken hoogstwaarschijnlijk aanwezig zal zijn
What is it? Whatever the case, veel succesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:09 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog aan het werk..of eigenlijk ben ik al uren aan het werk, in theorie. Maar ik moet er ook echt eens mee beginnen.
Anticipation is oozzing..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan daarna ook nog naar Newbies huis, en ik ga de trein naar huis missenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je een kamertje wil dan hoor ik het wel.... mijn huisgenoot is er toch nooit.
Dank jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
What is it? Whatever the case, veel succes
[..]
Anticipation is oozzing..
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We gaan daarna ook nog naar Newbies huis, en ik ga de trein naar huis missen
Maar wie weet, dan hoor je dat nog wel.
Ironisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd is... hoe sarcastisch wil je het hebben!
Ja idd... vanaf 3 stelletjes is het pas sarcastisch... ben ik met je eens. Vanaf 5 stelletjes wordt het ronduit cynisch.quote:
Neem foto's van alle koppels die het in zijn kamer doen, terwijl ze een bordje omhoog houden met de tekst 'Wij hebben het in jouw bed gedaan. Nou jij nog!'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd is... hoe sarcastisch wil je het hebben!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja idd... vanaf 3 stelletjes is het pas sarcastisch... ben ik met je eens. Vanaf 5 stelletjes wordt het ronduit cynisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |