Fucking goed idee! Al vind ik dat dan weer wat gemeen... misschien gewoon blijven sparen totdat ie zelf neukt; en dan een gigantisch bord cadeau doen met al die foto's met mensen die hem voor waren daar....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Neem foto's van alle koppels die het in zijn kamer doen, terwijl ze een bordje omhoog houden met de tekst 'Wij hebben het in jouw bed gedaan. Nou jij nog!'
En dan voor z'n verjaardag een hele collage aan z'n muur hangen.
Drink je het ook letterlijk bij het schrijven? Method writingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank jeIk blijf ook nog hier in de tussentijd.
Ik werk voor een bedrijf dat sportdata levert, voornamelijk voetbal. Op dit moment moet ik een paar sportartikelen schrijven voor een klant. Maar de klant is Herbalife dus energie moet ik voldoende hebben.
Hij is geen maagd meer hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd is... hoe sarcastisch wil je het hebben!
Haha nee, zou ik eigenlijk wel moeten doen. Binnenkort begin ik ook voor Red Bull trouwens, dan worden het helemaal vrolijke nachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Drink je het ook letterlijk bij het schrijven? Method writing
*zucht*.... ik heb het over mijn huisgenoot...degene die in zijn bed neuken hoeven geen maagd te zijn.quote:
Haha ja dat zou misschien beter zijn, anders komt het wel heel hard aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Fucking goed idee! Al vind ik dat dan weer wat gemeen... misschien gewoon blijven sparen totdat ie zelf neukt; en dan een gigantisch bord cadeau doen met al die foto's met mensen die hem voor waren daar....
Ik drink het wel voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, zou ik eigenlijk wel moeten doen. Binnenkort begin ik ook voor Red Bull trouwens, dan worden het helemaal vrolijke nachten
Oh okequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*zucht*.... ik heb het over mijn huisgenoot...degene die in zijn bed neuken hoeven geen maagd te zijn.
Ik volg je humor niet geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja idd... vanaf 3 stelletjes is het pas sarcastisch... ben ik met je eens. Vanaf 5 stelletjes wordt het ronduit cynisch.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:25 schreef Strani het volgende:
[..]
De gedachte aan dat bed brengt je nu al in verwarring?
Zo:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha is goed, en dan mag jij me wakker houden met die energie.
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik volg je humor niet geloof ik.
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?
En dat terwijl je alleen maar in discussie probeert te gaan! Je begint zelf nooit ergens over!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?
Ik breng haar wel met de Rikshawquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:26 schreef Axel1988 het volgende:
Sinji! Sleep jij money ook mee naar de meet volgende week... ik heb nog een mooi bed beschikbaar voor jullie. Het is voor een goed doel.
Alvast excuses voor de blauwe oog en bloedneusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha precies.
Altijd leuk om Russich te lezen.. Vecherinka blijkbaar.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alvast excuses voor de blauwe oog en bloedneus
Komt Ruud Gullit erin voor?...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij toeval begin ik nu net aan een artikel over een Russisch voetbalteam trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |