Tja, we zullen zien. Ik moet het allemaal nog ervaren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Op internet is het altijd anders dan in het echt.
In het echt komen de echte karakters naar boven, alleen maar tekstberichtjes plaatsen is veel beperkter
Bovendien kun je elkaar echt zien, en dat vind ik wel wat prettiger
Je voelt je wel goed in dit topic, of niet? Ben benieuwd of je in real life ook zulke grapjes hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?
Daar dient FOK! toch voor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:12 schreef mrk.n het volgende:
Morgen. Ik verheug me steeds meer op de meet. Dan kan ik deze mensen eindelijk maar toch IRL uitlachen, word ik nog zelfverzekerder van.
Singles is helemaal niet zuur, hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel liefde hier. Tis bijna net zo zuur als singles
Godtje is inderdaad echt enorm vriendelijk altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singles is helemaal niet zuur, hoe kom je daar nou weer bij?
Godt vriendelijker tegen vrouwen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Godtje is inderdaad echt enorm vriendelijk altijd.
Oh ja tenzij ze een kut hebben.
Ik maak geen onderscheid tussen man en vrouw aangezien ik FOK! niet nodig heb om te scoren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Godtje is inderdaad echt enorm vriendelijk altijd.
Oh ja tenzij ze een kut hebben.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
In singles zijn ze alleen maar aardig als zr wat je moeten
Whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Je moet er ook niet posten als Tijn of E_M er zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat zou ik moeten van een andere Singlequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Seks, duh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten van een andere Single
Dan lurk ik op de verkeerde momenten, maar meestal zie ik een hoop gebitchquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet posten als Tijn of E_M er zijn.
Dank je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen man en vrouw aangezien ik FOK! niet nodig heb om te scoren.
Ik maak een verschil tussen dom en slimme mensen. Jij zit duidelijk in de eerste groep. Dat bewijs je keer op keer en ook nu weer.
Daar hoef je niet noodzakelijkerwijs single voor te zijn, in een relatie kun je ook seks hebben.quote:
heerlijk tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan lurk ik op de verkeerde momenten, maar meestal zie ik een hoop gebitch
quote:
Jij begon er over. Actie > Reactiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
Maar het kan me aan me reet roesten.
Met elkaar? Bah.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar hoef je niet noodzakelijkerwijs single voor te zijn, in een relatie kun je ook seks hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |