Maar ik lig al 7 uur in bedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doorgaans val je makkelijker in slaap in je bed dan achter je laptop/pc.
poesjes dude... poesjes... de hints worden steeds minder verdekt... wij mannen denken veel te ver door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet me wel te verleiden he.. plaatjes van katten
Jazeker!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet me wel te verleiden he.. plaatjes van katten
Valt me beetje tegen idd. Maargoed, als hij lekker getrokken is, dan snap ik dat je er zo van in extase raakt dat je er een nickname aan koppelt. Ik keek toevallig Beverly Hills Cop 3 toen ik dit account aanmaakte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dronk cactus theeHet is een minder spannend verhaal dan ik had willen hebben, sorry
Effe voor de duidelijkheid, ze heeft veel vriendjes en met mij wordt het niks, heb ik van het begin af aan gezegd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat die wel iets beters te doen hebben. Over minder dan een jaar is ze legaal.
Ik ben al onderwegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker!
Maar alsnog lig ik hier alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet de afwas nog doen enzo, dus dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nog een uurtje dan moet je weer op; lang genoeg gelegen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg
Tot zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem het volgende week mee naar eindhoven; mag je het in mijn vaatwasser zetten. Wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet de afwas nog doen enzo, dus dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren ja
Het is eigenlijk maar één bord met bestekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Neem het volgende week mee naar eindhoven; mag je het in mijn vaatwasser zetten. Wel zo makkelijk.
Komt je vriend ook komende week trouwens?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is eigenlijk maar één bord met bestek
Ik stel me aan enzo.
Maar er moet nog wel veel worden opgeruimd en de was opgevouwen enzo voor ik om half 11 wegga, dus ik ga maar niet meer slapen.
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Komt je vriend ook komende week trouwens?
Als je een kamertje wil dan hoor ik het wel.... mijn huisgenoot is er toch nooit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Dus ik hoop dat jullie bestand zijn tegen de nodige klefheid die na twee weken hoogstwaarschijnlijk aanwezig zal zijn
What is it? Whatever the case, veel succesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:09 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog aan het werk..of eigenlijk ben ik al uren aan het werk, in theorie. Maar ik moet er ook echt eens mee beginnen.
Anticipation is oozzing..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan daarna ook nog naar Newbies huis, en ik ga de trein naar huis missenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je een kamertje wil dan hoor ik het wel.... mijn huisgenoot is er toch nooit.
Dank jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
What is it? Whatever the case, veel succes
[..]
Anticipation is oozzing..
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We gaan daarna ook nog naar Newbies huis, en ik ga de trein naar huis missen
Maar wie weet, dan hoor je dat nog wel.
Ironisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd is... hoe sarcastisch wil je het hebben!
Ja idd... vanaf 3 stelletjes is het pas sarcastisch... ben ik met je eens. Vanaf 5 stelletjes wordt het ronduit cynisch.quote:
Neem foto's van alle koppels die het in zijn kamer doen, terwijl ze een bordje omhoog houden met de tekst 'Wij hebben het in jouw bed gedaan. Nou jij nog!'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd is... hoe sarcastisch wil je het hebben!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja idd... vanaf 3 stelletjes is het pas sarcastisch... ben ik met je eens. Vanaf 5 stelletjes wordt het ronduit cynisch.
Fucking goed idee! Al vind ik dat dan weer wat gemeen... misschien gewoon blijven sparen totdat ie zelf neukt; en dan een gigantisch bord cadeau doen met al die foto's met mensen die hem voor waren daar....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Neem foto's van alle koppels die het in zijn kamer doen, terwijl ze een bordje omhoog houden met de tekst 'Wij hebben het in jouw bed gedaan. Nou jij nog!'
En dan voor z'n verjaardag een hele collage aan z'n muur hangen.
Drink je het ook letterlijk bij het schrijven? Method writingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank jeIk blijf ook nog hier in de tussentijd.
Ik werk voor een bedrijf dat sportdata levert, voornamelijk voetbal. Op dit moment moet ik een paar sportartikelen schrijven voor een klant. Maar de klant is Herbalife dus energie moet ik voldoende hebben.
Hij is geen maagd meer hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha nee, zou ik eigenlijk wel moeten doen. Binnenkort begin ik ook voor Red Bull trouwens, dan worden het helemaal vrolijke nachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Drink je het ook letterlijk bij het schrijven? Method writing
*zucht*.... ik heb het over mijn huisgenoot...degene die in zijn bed neuken hoeven geen maagd te zijn.quote:
Haha ja dat zou misschien beter zijn, anders komt het wel heel hard aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Fucking goed idee! Al vind ik dat dan weer wat gemeen... misschien gewoon blijven sparen totdat ie zelf neukt; en dan een gigantisch bord cadeau doen met al die foto's met mensen die hem voor waren daar....
Ik drink het wel voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, zou ik eigenlijk wel moeten doen. Binnenkort begin ik ook voor Red Bull trouwens, dan worden het helemaal vrolijke nachten
Oh okequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*zucht*.... ik heb het over mijn huisgenoot...degene die in zijn bed neuken hoeven geen maagd te zijn.
Ik volg je humor niet geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja idd... vanaf 3 stelletjes is het pas sarcastisch... ben ik met je eens. Vanaf 5 stelletjes wordt het ronduit cynisch.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:25 schreef Strani het volgende:
[..]
De gedachte aan dat bed brengt je nu al in verwarring?
Zo:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha is goed, en dan mag jij me wakker houden met die energie.
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik volg je humor niet geloof ik.
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?
En dat terwijl je alleen maar in discussie probeert te gaan! Je begint zelf nooit ergens over!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?
Ik breng haar wel met de Rikshawquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:26 schreef Axel1988 het volgende:
Sinji! Sleep jij money ook mee naar de meet volgende week... ik heb nog een mooi bed beschikbaar voor jullie. Het is voor een goed doel.
Alvast excuses voor de blauwe oog en bloedneusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha precies.
Altijd leuk om Russich te lezen.. Vecherinka blijkbaar.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alvast excuses voor de blauwe oog en bloedneus
Komt Ruud Gullit erin voor?...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij toeval begin ik nu net aan een artikel over een Russisch voetbalteam trouwens.
later!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
Jongens!
Was gezellig, maar nu ga ik echt pitten. Morgen naar Amsterdam. Zie nu al tegenop dat reizen, phuuhh. Zie jullie
Greetings and salutations
Hugs and kisses xoxo @ money.. wat bekt die naam toch lekker
Truste! Doe de groeten aan m'n familie in Amsterdam he!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
Jongens!
Was gezellig, maar nu ga ik echt pitten. Morgen naar Amsterdam. Zie nu al tegenop dat reizen, phuuhh. Zie jullie
Welterustenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
Jongens!
Oh ik dacht dat iedereel wel weg was. Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welterusten
Niemand heeft meer iets te zeggen?
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereel wel weg was. Waar wil je het over hebben?
Mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Nou ja, gelukkig heb ik msn nog en wel één contactpersoon die 's nachts online is.
Nee, jij bent het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:58 schreef Strani het volgende:
[..]
MooiDat zal ik wel zijn want ik heb ook MSN
quote:
Ik heb wel veel dubbelgangers danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat meisje op mijn MSN beweert anders wel jou te zijn.
Dat meisje wou het de hele tijd over seks hebben maar ik heb het gesprek inmiddels richting de politieke situatie in Namibië gestuurd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel veel dubbelgangers dan
Waar ging het gesprek over volgens jou dan, Strani?
Nee, mijn gesprek ging over Alan Turing.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat meisje wou het de hele tijd over seks hebben maar ik heb het gesprek inmiddels richting de politieke situatie in Namibië gestuurd.
Ze reageert al een tijdje niet meer.
Klopt het dat jij dit bent?
Dat is toch een Namibisch parlementslid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mijn gesprek ging over Alan Turing.
Hij was een Engelse wiskundige die een belangrijke rol heeft gespeeld in het ontwikkelen van de 'bombes', een soort primitieve computers, waarmee de Engelsen in de tweede wereldoorlog de code van de Enigmamachines konden kraken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is toch een Namibisch parlementslid?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was een Engelse wiskundige die een belangrijke rol heeft gespeeld in het ontwikkelen van de 'bombes', een soort primitieve computers, waarmee de Engelsen in de tweede wereldoorlog de code van de Enigmamachines konden kraken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:33 schreef Newbie114 het volgende:
Nou jongens, jullie raden nooit wat ik net droomde. Verder ga ik het niet vertellen in het topic dus waarom ik dit zeg weet ik ook niet
Welterustenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jup, jij wel.
Nu ga ik weer lekkertjes slapen.
Ja, want mijn vriendin vindt mij eigenlijk een klootzak. Maar goed, ze blijft maar bij mij vanwege de looks terwijl d'r zoveel goeduitziende jongens/mannen zijn die haar wel zien zitten. Ze heeft toch maar voor mij gekozen ondanks mijn nare karakter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet alle meisjes zijn hetzelfde. De één valt op looks en de ander gaat voor een geweldige vent met humor.
Dat valt wel mee. Als ik daarop mijn onzekerheid zou moeten botvieren, kan ik dat beter IRL doen bij onzekere nerds in mijn omgeving. Dat is 't dus niet, als je een paar gesprekken leest vermoed ik dat jij ook wel moet lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mrk.n is een onzeker persoon die zijn onzekerheid moet maskeren door andere mensen te kleineren. Al moet ik zeggen dat hij er erg op vooruit is gegaan de laatste tijd.
Dat leer ik niet af bij personen die ik niet mag. Trouwens, dat gezeik van jou op Kree de hele nacht; dat getuigt van zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
True, alhoewel die steken onder water en het gezuig nog wel afgeleerd mag worden.
Dat valt echt wel mee en als ik hier mensen uitlach doe ik dat vaak niet openlijk in het topic.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
mrk.n lacht bijna alle mensen hier uit, en soms heeft hij gelijk hoor, maar zijn manier is niet als enige goed. De dingen die jij in van die gesprekken zegt zeg je in het echt ook, dus het is juist goed om dit soort dingen te zeggen, dan leren ze je kennen
Tja, we zullen zien. Ik moet het allemaal nog ervaren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Op internet is het altijd anders dan in het echt.
In het echt komen de echte karakters naar boven, alleen maar tekstberichtjes plaatsen is veel beperkter
Bovendien kun je elkaar echt zien, en dat vind ik wel wat prettiger
Je voelt je wel goed in dit topic, of niet? Ben benieuwd of je in real life ook zulke grapjes hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daar dient FOK! toch voor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:12 schreef mrk.n het volgende:
Morgen. Ik verheug me steeds meer op de meet. Dan kan ik deze mensen eindelijk maar toch IRL uitlachen, word ik nog zelfverzekerder van.
Singles is helemaal niet zuur, hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel liefde hier. Tis bijna net zo zuur als singles
Godtje is inderdaad echt enorm vriendelijk altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singles is helemaal niet zuur, hoe kom je daar nou weer bij?
Godt vriendelijker tegen vrouwen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Godtje is inderdaad echt enorm vriendelijk altijd.
Oh ja tenzij ze een kut hebben.
Ik maak geen onderscheid tussen man en vrouw aangezien ik FOK! niet nodig heb om te scoren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Godtje is inderdaad echt enorm vriendelijk altijd.
Oh ja tenzij ze een kut hebben.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
In singles zijn ze alleen maar aardig als zr wat je moeten
Whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Je moet er ook niet posten als Tijn of E_M er zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat zou ik moeten van een andere Singlequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Seks, duh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten van een andere Single
Dan lurk ik op de verkeerde momenten, maar meestal zie ik een hoop gebitchquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet posten als Tijn of E_M er zijn.
Dank je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen man en vrouw aangezien ik FOK! niet nodig heb om te scoren.
Ik maak een verschil tussen dom en slimme mensen. Jij zit duidelijk in de eerste groep. Dat bewijs je keer op keer en ook nu weer.
Daar hoef je niet noodzakelijkerwijs single voor te zijn, in een relatie kun je ook seks hebben.quote:
heerlijk tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan lurk ik op de verkeerde momenten, maar meestal zie ik een hoop gebitch
quote:
Jij begon er over. Actie > Reactiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
Maar het kan me aan me reet roesten.
Met elkaar? Bah.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar hoef je niet noodzakelijkerwijs single voor te zijn, in een relatie kun je ook seks hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |