Het klinkt niet zo uitgebreid. Ik denk niet dat ze het leuk vinden eigenlijk, je moet grappigere dingen vertellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd
Nouja ik zit steeds maar dingen te bedenken om te vertellen.
Reactie
haaha
leuk
ja zou ik eens moeten doen
blabla etc
-----------------
Verdomme zeg kunnen die wijven niet zelf eens wat bedenken.
nouja zal het internet zijn.
Op een gegeven moment heb ik ook wel alles verteld wat ik weet of wilde vertellen..
10 min is niet overdreven als je kijkt hoe hard dit topic gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stel je anders niet zo aan, 9/10 keer haak je niet eens in op het onderwerp wat gegeven wordt dus waarom vraag je het nog? 10 minuten is weer net zo overdreven als 600 reacties moeten lezen om enig idee te hebben van het onderwerp.
Ik heb ff met die meid die ik gemeet had van paiq op haar account gekeken; ze had serieus 131 contacten... en ze was pas een maand lid. Ja, als vrouw heb je gewoon veel meer contacten op paiq dan als man. Je moet iets verzinnen om op te vallen tussen de massa.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat hoeven ze ook heel niet, ze hebben waarschijnlijk matches zat. Jij daarentegen niet, dus je zal er toch wel wat voor moeten doen als je er iets uit wil halen. Ze gaan je echt niet instant leuk vinden omdat jij een 'hoi hoe is het' ertegenaan gooit.
Wat er klopt is dat het alleen nog loopt vanuit mijn kant omdat ik moeite blijf doen.quote:
Dit idd, het draait altijd en alleen maar om Kree. Wat weet je eigenlijk van ons?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:34 schreef moneyfornothing het volgende:
Stel je anders niet zo aan, 9/10 keer haak je niet eens in op het onderwerp wat gegeven wordt dus waarom vraag je het nog? 10 minuten is weer net zo overdreven als 600 reacties moeten lezen om enig idee te hebben van het onderwerp.
Wat zijn grappige dingen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt niet zo uitgebreid. Ik denk niet dat ze het leuk vinden eigenlijk, je moet grappigere dingen vertellen.
Neuh heb leuke gesprekken maar ik wil zeggen dat die vooral vanuit mij komen dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt niet zo uitgebreid. Ik denk niet dat ze het leuk vinden eigenlijk, je moet grappigere dingen vertellen.
Dat je een cactus niet vaak water hoeft te geven.... en dat je van zon houdt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit idd, het draait altijd en alleen maar om Kree. Wat weet je eigenlijk van ons?
Wat voor moeite? Ik zie echt geen bijzondere vragen in de stukjes die je post. Je valt gewoon niet op en bent saai voor ze, het ligt dan echt niet alleen aan hen dat ze geen zin hebben om verder op je in te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
Wat er klopt is dat het alleen nog loopt vanuit mijn kant omdat ik moeite blijf doen.
Precies mijn punt dus/
Misschien zijn ze dan al ergens op afgeknapt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd
Reactie
haaha
leuk
blabla etc
-----------------
Op een gegeven moment heb ik ook wel alles verteld wat ik weet of wilde vertellen..
That's life. Ik denk dat het een beetje traditioneel zo bepaald is: vrouwen hebben meer een beoordelende rol in het verleiden, want de mannen komen toch wel op ze af. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd
Reactie
haaha
leuk
blabla etc
-----------------
Bijvoorbeeld over die schapen, wat je zelf al had bedacht toen.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hey MliG... hoe is het nog met jou?
Verhalen over macaronieschaaltjes, maar dan niet op een onzekere, zelfhatende manier vertellen.quote:
mrkn lachte dat uit alsof dat niet moet, en hij is iemand die wel meisjes kan krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld over die schapen, wat je zelf al had bedacht toen.
Ze gaven toen antwoord en vertelden dingen, bij kree zeggen ze alleen maar 'jaa' en 'leuk'.
Nee sukkel, het sloeg op dat je eerst doet alsof het goed loopt om daarna te gaan zeiken. Het loopt voor geen meter op paiq, dus doe niet alsof het wel loopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef kree het volgende:
Wat er klopt is dat het alleen nog loopt vanuit mijn kant omdat ik moeite blijf doen.
Precies mijn punt dus/
En maak er soms maar 'een vriend' van ipv 'ik'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verhalen over macaronieschaaltjes, maar dan niet op een onzekere, zelfhatende manier vertellen.
Nou nou nou, haha brand me effe af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit idd, het draait altijd en alleen maar om Kree. Wat weet je eigenlijk van ons?
Wat? Waar lachte hij dan precies om?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mrkn lachte dat uit alsof dat niet moet, en hij is iemand die wel meisjes kan krijgen.
Mrk.n is een onzeker persoon die zijn onzekerheid moet maskeren door andere mensen te kleineren. Al moet ik zeggen dat hij er erg op vooruit is gegaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mrkn lachte dat uit alsof dat niet moet, en hij is iemand die wel meisjes kan krijgen.
Niet alle meisjes zijn hetzelfde. De één valt op looks en de ander gaat voor een geweldige vent met humor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
mrk.n lacht bijna alle mensen hier uit, en soms heeft hij gelijk hoor, maar zijn manier is niet als enige goed. De dingen die jij in van die gesprekken zegt zeg je in het echt ook, dus het is juist goed om dit soort dingen te zeggen, dan leren ze je kennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Oh boo fucking hoo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nou nou, haha brand me effe af.
Ik heb hier chat logjes ge pm't en het merendeel gaf aan dat ik het goed aanpakte.
Dus het ligt echt niet alleen aan mij, maar aan de verhouding vrouwen/mannen op die sites.
Beetje jammer dat ik nou weer zo wordt afgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |