later!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
Jongens!
Was gezellig, maar nu ga ik echt pitten. Morgen naar Amsterdam. Zie nu al tegenop dat reizen, phuuhh. Zie jullie
Greetings and salutations
Hugs and kisses xoxo @ money.. wat bekt die naam toch lekker
Truste! Doe de groeten aan m'n familie in Amsterdam he!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
Jongens!
Was gezellig, maar nu ga ik echt pitten. Morgen naar Amsterdam. Zie nu al tegenop dat reizen, phuuhh. Zie jullie
Welterustenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
Jongens!
Oh ik dacht dat iedereel wel weg was. Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welterusten
Niemand heeft meer iets te zeggen?
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereel wel weg was. Waar wil je het over hebben?
Mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Nou ja, gelukkig heb ik msn nog en wel één contactpersoon die 's nachts online is.
Nee, jij bent het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:58 schreef Strani het volgende:
[..]
MooiDat zal ik wel zijn want ik heb ook MSN
quote:
Ik heb wel veel dubbelgangers danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat meisje op mijn MSN beweert anders wel jou te zijn.
Dat meisje wou het de hele tijd over seks hebben maar ik heb het gesprek inmiddels richting de politieke situatie in Namibië gestuurd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel veel dubbelgangers dan
Waar ging het gesprek over volgens jou dan, Strani?
Nee, mijn gesprek ging over Alan Turing.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat meisje wou het de hele tijd over seks hebben maar ik heb het gesprek inmiddels richting de politieke situatie in Namibië gestuurd.
Ze reageert al een tijdje niet meer.
Klopt het dat jij dit bent?
Dat is toch een Namibisch parlementslid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mijn gesprek ging over Alan Turing.
Hij was een Engelse wiskundige die een belangrijke rol heeft gespeeld in het ontwikkelen van de 'bombes', een soort primitieve computers, waarmee de Engelsen in de tweede wereldoorlog de code van de Enigmamachines konden kraken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is toch een Namibisch parlementslid?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was een Engelse wiskundige die een belangrijke rol heeft gespeeld in het ontwikkelen van de 'bombes', een soort primitieve computers, waarmee de Engelsen in de tweede wereldoorlog de code van de Enigmamachines konden kraken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:33 schreef Newbie114 het volgende:
Nou jongens, jullie raden nooit wat ik net droomde. Verder ga ik het niet vertellen in het topic dus waarom ik dit zeg weet ik ook niet
Welterustenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jup, jij wel.
Nu ga ik weer lekkertjes slapen.
Ja, want mijn vriendin vindt mij eigenlijk een klootzak. Maar goed, ze blijft maar bij mij vanwege de looks terwijl d'r zoveel goeduitziende jongens/mannen zijn die haar wel zien zitten. Ze heeft toch maar voor mij gekozen ondanks mijn nare karakter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet alle meisjes zijn hetzelfde. De één valt op looks en de ander gaat voor een geweldige vent met humor.
Dat valt wel mee. Als ik daarop mijn onzekerheid zou moeten botvieren, kan ik dat beter IRL doen bij onzekere nerds in mijn omgeving. Dat is 't dus niet, als je een paar gesprekken leest vermoed ik dat jij ook wel moet lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mrk.n is een onzeker persoon die zijn onzekerheid moet maskeren door andere mensen te kleineren. Al moet ik zeggen dat hij er erg op vooruit is gegaan de laatste tijd.
Dat leer ik niet af bij personen die ik niet mag. Trouwens, dat gezeik van jou op Kree de hele nacht; dat getuigt van zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
True, alhoewel die steken onder water en het gezuig nog wel afgeleerd mag worden.
Dat valt echt wel mee en als ik hier mensen uitlach doe ik dat vaak niet openlijk in het topic.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
mrk.n lacht bijna alle mensen hier uit, en soms heeft hij gelijk hoor, maar zijn manier is niet als enige goed. De dingen die jij in van die gesprekken zegt zeg je in het echt ook, dus het is juist goed om dit soort dingen te zeggen, dan leren ze je kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |