Nee, dat mbo'ers waarschijnlijk meer bijdragen aan de economie dan hbo'ers/wo'ers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nou zeggen? Dat er minder WO'ers zijn? No shit.
Nee sorry, de maurograppen waren leuker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat mbo'ers waarschijnlijk meer bijdragen aan de economie dan hbo'ers/wo'ers.
HAHAHAHA OMFG.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, zelfs Dibi's.
[ afbeelding ]
Oh sorry als ik te serieus word en met onplezierige feiten kom moeten jullie het zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee sorry, de maurograppen waren leuker.
Nee, eerst een Maurograp daarna mag je je zegje doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh sorry als ik te serieus wordt en met onplezierige feiten kom moeten jullie het zeggen
Nogmaals, per mbo’er/wo’er of als groep versus groep?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat mbo'ers waarschijnlijk meer bijdragen aan de economie dan hbo'ers/wo'ers.
Misschien dat ze in NWS willen bijten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh sorry als ik te serieus word en met onplezierige feiten kom moeten jullie het zeggen
Groep versus groep. Dat andere lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nogmaals, per mbo’er/wo’er of als groep versus groep?
Stand strong, my young Padawanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Cerbie het volgende:
Ah, GS bijt al. Dan ben ik ervantussen.
Onzin, en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Groep versus groep. Dat andere lijkt me duidelijk
Euhm ja dus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
PVV'ers dragen dus meer bij dan d66'ers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, wat is je punt dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, als je je om elke Mauro druk moet maken houd je geen leven meer over. Het meest wrange is nog wel dat de beschaafde Mauro's die het uit de media willen houden vertrekken, terwijl zo'n links knuffelbeertje half begaand Nederland over zich heen krijgt. En alleen maar opdat ze zichzelf op de schouder kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
Godver ik voel me zo fout.
Mevrouw Karma gaat me wurgen in m'n slaap vannacht.
Nee dat weet ik niet, ik zou graag cijfers zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, en dat weet je zelf ook.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, ik zou graag cijfers zien.
Net zoals Wilders de kosten van immigratie voorgeschoteld wou krijgen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een symbiotische relatie en derhalve valt er niet te spreken over waarde boven anderen.
Bel met Nyfer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, ik zou graag cijfers zien.
Net zoals Wilders de kosten van immigratie voorgeschoteld wou krijgen
Leuke holle argumenten om het voor je geweten goed te praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ach, als je je om elke Mauro druk moet maken houd je geen leven meer over. Het meest wrange is nog wel dat de beschaafde Mauro's die het uit de media willen houden vertrekken, terwijl zo'n links knuffelbeertje half begaand Nederland over zich heen krijgt. En alleen maar opdat ze zichzelf op de schouder kunnen kloppen.
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, wat is je punt dan?
1 mauro draagt minder bij aan de economie dan 1 GS/VS/Erik/Cerbie/Koos.
Zo maakt je autisten veel te zenuwachtig voor sinterklaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 Mauro's voor je topic.
Dat noemen we de onderbuik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Leuke holle argumenten om het voor je geweten goed te praten.
php zou zoiets nooit zeggen. Wie ben je dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:04 schreef Siegessaule het volgende:
[..]
Zo maakt je autisten veel te zenuwachtig voor sinterklaas.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach kop op, ieder probleem op je schouders halen is slecht voor je gesteldheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat de neuk bedoel je nou, bertquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je dronken?
Ik wil het per groep weten, niet per individu.
Net als die mensen die in tranen uitbarsten en drie nachten niet slapen omdat ergens in Verweggistan een dorp is weggevaagd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach kop op, ieder probleem op je schouders halen is slecht voor je gesteldheid.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat de neuk bedoel je nou, bert?
Wil je weten wat alle MBO’ers bijdragen aan de economie of wat de toegevoegde waarde is van een groepslid?
Perfecte baan voor de dorpsgek inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef betyar het volgende:
Vanavond vroeg iemand of ik misschien beheerder van het dorpshuis wilde worden.
80% van de economie.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perfecte baan voor de dorpsgek inderdaad.
Nadelig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef betyar het volgende:
[..]Er zit een volledige tapvergunning op, dat kan weleens nadelig zijn.
Wouter Bos heeft dit jaar nog heel goed uitgelegd wat het verschil tussen links en rechts in dit soort situaties is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, reden temeer om Mauro's te laten blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
80% van de economie.
Als personen de economie zijn waar je op doelt.
Mauro is een bedreiging voor de staatsveiligheid,quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
Hmm als ik zo het journaal zie, zou 28 oktober 2011 wel eens de dag kunnen worden dat het kabinet Rutte valt.
Maar je vergeet dat Mauro's niet kunnen functioneren zonder de 20%, en de 20% niet zonder Mauro's.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, reden temeer om Mauro's te laten blijven.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nadelig?
Een geschenk des Gods.
Dan moet je uitgaan van een paar premissen, zoals het economische gewicht van een gemiddelde MBO’er (qua consuming, innovating en producing power). Laten we dit arbitrair op 30k stellen, dan vermenigvuldig je dat met het aantal MBO’ers dat er is en je hebt de waarde van de MBO-populatie.quote:
Dus de sahars mogen weg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben je volkomen kwijt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk een gegeven paard nooit in de bek.quote:
Ik heb kennis gegeven dat ik wel interesse heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk een gegeven paard nooit in de bek.
Accepteer die functie!
Het is simpeler, 80% van de Nederlandse economie bestaat uit Mauro's, 20% maar uit GS/VS/Erik/Cerbie/De_Nuance etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je uitgaan van een paar premissen, zoals het economische gewicht van een gemiddelde MBO’er (qua consuming, innovating en producing power). Laten we dit arbitrair op 30k stellen, dan vermenigvuldig je dat met het aantal MBO’ers dat er is en je hebt de waarde van de MBO-populatie.
quote:
Nee, Mauro’s dragen minder bij aan de economie dan hooggeschoolde studenten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is simpeler, 80% van de Nederlandse economie bestaat uit Mauro's, 20% maar uit GS/VS/Erik/Cerbie/De_Nuance etc.
De waarde per persoon zal dat reflecteren als iemand van de 80% verdwijnt of iemand van de 20%.
Simple maths.
Wouter Bos heeft dit jaar nog heel goed uitgelegd wat het verschil tussen links en rechts in dit soort situaties is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat bedoel ik te zeggen, in een wereld waar overvloed iets mist zal dat minder hard aanslaan dan in een wereld waarin redelijke schaarste iets zal moeten missen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, Mauro’s dragen minder bij aan de economie dan hooggeschoolde studenten.
Dus een aanwezigheid van 80% - 20% zal zich vertalen in 70% - 30% economische waarde.
Hm, gek genoeg ben ik het er volledig mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wouter Bos heeft dit jaar nog heel goed uitgelegd wat het verschil tussen links en rechts in dit soort situaties is.
Linkse politici wil grote problemen oplossen en neemt ieder leed persoonlijk op zich. Maar verzaken het daardoor soms om voor hun eigen kleine omgeving en eigen gesteldheid te zorgen.
Terwijl rechts de (soms harde) realiteit wel oké vindt. En zolang ze die linkse jongens een beetje uit de macht houden is het wel goed zo. Rechtse politici zijn veel relaxter zei hij volgens mij ook.
Het is een keuze, de een wil (terecht)opkomen voor minder bedeelden en de foute dingen aanpakken , de ander wil (terecht) niet alle problemen van de wereld oplossen en zich iets ervan aantrekken want dat is slecht voor je.
CONSPIRACY: MAURO TALKED TO OBAMA ABOUT NEW WORLD ORDER! MAURO NEW WORLD LEADER, FREE BANANAS!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:11 schreef Cerbie het volgende:
BREAKING: OBAMA AGAINST EVICTION OF MAURO
Hij wordt gegijzeld. Door zijn pleegouders. Ik wist het!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:15 schreef Strani het volgende:
De pleegmoeder wou zojuist Mauro een verblijfsvergunning geven voor de stoel naast die van haar, maar deze weigerde hij.
Dat is onzin en heeft niks met verschil tussen links en rechts te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie het toch nog wat ernstiger dan jij D_N, want linkse politici vergeten niet alleen hun eigen kleine kring, maar ook de grotere gevolgen van het blind staren op individuele voorvallen en de gevolgen die dit heeft voor de politiek, de economie of het belang van een land en andere grappen.
Dan moet het gaan om hoe we die wetgeving kunnen verbeteren en niet over hoe stoer is het is om lekker negertjes uit te zetten. Of van die dooddoeners dat als we dat niet doen dat dan half Afrika hier komt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:.
Als er dan een Mauro zo uitgebreid in het nieuws komt om lekker op de gevoelens in te werken dan kan ik me daar niet druk om maken; ik kijk naar de onderliggende oorzaak en dat is dat de immigratiewetgeving teveel gefrustreerd wordt door eindeloos door kunnen procederen.
Yup.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Weet je wat het is, ik ben echt geen ijskonijn, maar als ik me druk moet gaan maken om alle Mauro's van Nederland, of nog erger al het leed in de wereld dan vergaat het lachen mij snel.
Ik ben begaan met de mensen in mijn omgeving en sta voor ze klaar, zij staan weer voor mij klaar.
Als er dan een Mauro zo uitgebreid in het nieuws komt om lekker op de gevoelens in te werken dan kan ik me daar niet druk om maken; ik kijk naar de onderliggende oorzaak en dat is dat de immigratiewetgeving teveel gefrustreerd wordt door eindeloos door kunnen procederen.
En ik denk dat users als VS, erik en GS er ook zo instaan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef Strani het volgende:
Wie is de mevrouw met het korte zwarte haar?
Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet het gaan om hoe we die wetgeving kunnen verbeteren en niet over hoe stoer is het is om lekker negertjes uit te zetten. Of van die dooddoeners dat als we dat niet doen dat dan half Afrika hier komt...
Maak van dat kan maar zal. De oplossing voor problemen bestaat niet zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is onzin en heeft niks met verschil tussen links en rechts te maken.
Zowel links als rechts beleid kan op lange termijn ongewenste gevolgen hebben.
Dat zijn beiden dingen die mij niet boeien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet het gaan om hoe we die wetgeving kunnen verbeteren en niet over hoe stoer is het is om lekker negertjes uit te zetten. Of van die dooddoeners dat als we dat niet doen dat dan half Afrika hier komt...
Klopt. Ik heb trouwens ook zo’n typisch links vrouwtje in mijn Facebooklijst die zich nu helemaal gaat lopen opwinden over Mauro. Dat is echt iemand die te weinig drama in haar eigen zielige leventje heeft en daarom maar dit soort groooot ooonrecht probeert aan te vechten, wat uiteraard mislukt, om haar eigen leven een scheutje Bold & the Beautiful-stijl mee te geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Weet je wat het is, ik ben echt geen ijskonijn, maar als ik me druk moet gaan maken om alle Mauro's van Nederland, of nog erger al het leed in de wereld dan vergaat het lachen mij snel.
Ik ben begaan met de mensen in mijn omgeving en sta voor ze klaar, zij staan weer voor mij klaar.
Poging gedaan in de SC, werd volkomen genegeerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
De wet is ook niet zo simpel. Wetten moeten wel met goed fatsoen uitvoerbaar zijn en dat lukt hier niet. Dat is het probleem, niet die jongen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn beiden dingen die mij niet boeien.
Ik volg gewoon de standaarden der wet, Mauro of niet.
Ah goed nu ga je ook de psycholoog en vrouwenhater uithangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb trouwens ook zo’n typisch links vrouwtje in mijn Facebooklijst die zich nu helemaal gaat lopen opwinden over Mauro. Dat is echt iemand die te weinig drama in haar eigen zielige leventje heeft en daarom maar dit soort groooot ooonrecht probeert aan te vechten, wat uiteraard mislukt, om haar eigen leven een scheutje Bold & the Beautiful-stijl mee te geven.
Ik kijk wat ik kan doen, maar ik ga geen werelden verbeteren.
Ik probeer gewoon een fatsoenlijk mens te zijn. I’m the 53%.
Het kabinet verandert de wereld niet, kijk om je heen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef De_Nuance het volgende:
Zo is de wereld dus niet. Het scheelt één zetel of de wereld was anders geweest.
Het spijt mij evenzeer.
Vrouwenhater of psycholoog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ah goed nu ga je ook de psycholoog en vrouwenhater uithangen.
Wat een simpele argumenten, ben toch iets beter van je gewend.
Zal wel de emotie en het tijdstip zijn.
Hij benadert het vanuit de ideologie lijkt hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ah goed nu ga je ook de psycholoog en vrouwenhater uithangen.
Wat een simpele argumenten, ben toch iets beter van je gewend.
Zal wel de emotie en het tijdstip zijn.
Wat is fatsoen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
De wet is ook niet zo simpel. Wetten moeten wel met goed fatsoen uitvoerbaar zijn en dat lukt hier niet. Dat is het probleem, niet die jongen.
*handtekening*quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Ahhhh.. Ik kan jou er ook echt niet bij hebben nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij benadert het vanuit de ideologie lijkt het.
Belangrijker dan deze hele kwestie: Waarom heb jij mensen op Facebook die je duidelijk niet mag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb trouwens ook zo’n typisch links vrouwtje in mijn Facebooklijst die zich nu helemaal gaat lopen opwinden over Mauro. Dat is echt iemand die te weinig drama in haar eigen zielige leventje heeft en daarom maar dit soort groooot ooonrecht probeert aan te vechten, wat uiteraard mislukt, om haar eigen leven een scheutje Bold & the Beautiful-stijl mee te geven.
Ik kijk wat ik kan doen, maar ik ga geen werelden verbeteren.
Ik probeer gewoon een fatsoenlijk mens te zijn. I’m the 53%.
Wat half uur? Is er een debat ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef glaba het volgende:
Pfff nog een half uur wachten. Is allang bedtijd voor die jongen.
Ja leuk voor Berlusconi, maar wij wonen in Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het kabinet verandert de wereld niet, kijk om je heen.
Berlusconi schiet ze gewoon letterlijk dood in de Middenlandse Zee, dan vind ik Mauro's positie nog aardig.
Ik kwam er op Facebook pas achter wat voor een zuigend dametje het is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Belangrijker dan deze hele kwestie: Waarom heb jij mensen op Facebook die je duidelijk niet mag?
Zie TT.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat half uur? Is er een debat ofzo?
En u klaagt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kwam er op Facebook pas achter wat voor een zuigend dametje het is.
Dankje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Leed is in the eye of the beholder en niet tegen een meetlat te meten,
Verwend snotjong, dat ben ikquote:
Harry Potterstyle.quote:
Fatsoen is een wat discutabel begrip, dat geef ik toequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is fatsoen?
De wetten der Nederlandse staat respecteren of individuelen boven de wet op een sokkel plaatsen?
Ja oke, maar waar is het wachten op dan? Zit Leers op de playstation3? Mauro bioscoopje aan het pakken?quote:
No problem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dankje.
Dat is alles wat ik wou horen.
Schatje tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ahhhh.. Ik kan jou er ook echt niet bij hebben nu.
Alsjeblieft, gooi er nog wat woorden als “borreltafelretoriek” doorheen. Make my day night.
Wow, die hebben we nog niet gehoord de afgelopen dagen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fatsoen is een wat discutabel begrip, dat geef ik toe.
Maar waar het om gaat is dat wetgeving op papier heel leuk en mooi is maar niet altijd goed toepasbaar in de praktijk. Als iemand hier 8 jaar is vanaf 9 jarige leeftijd en dan alsnog 'terug' zou moeten naar een land dat hij niet eens kent dan zit er ergens iets niet goed. Dan had hij of veel eerder terug gemoeten of hij moet kunnen blijven.
De huidige procedures zijn dus niet op orde, niet fatsoenlijk zogezegd.
De enige reden dat die wet zo geïnterpreteerd wordt nu is omdat wij uit FATSOEN 8 jaar studie, zorg, zakgeld, verblijf en weet ik veel wat betaald hebben voor hem nadat hij uit ONFATSOEN gedumpt werd naar de andere kant van de planeet door z'n moeder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fatsoen is een wat discutabel begrip, dat geef ik toe.
Maar waar het om gaat is dat wetgeving op papier heel leuk en mooi is maar niet altijd goed toepasbaar in de praktijk. Als iemand hier 8 jaar is vanaf 9 jarige leeftijd en dan alsnog 'terug' zou moeten naar een land dat hij niet eens kent dan zit er ergens iets niet goed. Dan had hij of veel eerder terug gemoeten of hij moet kunnen blijven.
De huidige procedures zijn dus niet op orde, niet fatsoenlijk zogezegd.
Jaja, semi toegegeven dat ik gelijk had. Yay.quote:
Ja.. nee... luister... kijk... euhm....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige reden dat die wet zo geïnterpreteerd wordt nu is omdat wij uit FATSOEN 8 jaar studie, zorg, zakgeld, verblijf en weet ik veel wat betaald hebben voor hem nadat hij uit ONFATSOEN gedumpt werd naar de andere kant van de planeet door z'n moeder.
Hoe durf je ook maar enigszins Nederland onfatsoenlijk te noemen in deze?
Mijn ideologie wordt gekieteld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Schatje toch.
Leuk he als je ideologie gekieteld wordt?
Op de officiële stemming of die neger mag blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja oke, maar waar is het wachten op dan? Zit Leers op de playstation3? Mauro bioscoopje aan het pakken?
Welterust!quote:
Ik noem Nederland niet onfatsoenlijk maar de wijze waarop de regelgeving op dit moment werkt is niet fatsoenlijk naar mijn idee. Een kind na 8 jaar 'terug' sturen lijkt me nogal een raar iets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige reden dat die wet zo geïnterpreteerd wordt nu is omdat wij uit FATSOEN 8 jaar studie, zorg, zakgeld, verblijf en weet ik veel wat betaald hebben voor hem nadat hij uit ONFATSOEN gedumpt werd naar de andere kant van de planeet door z'n moeder.
Hoe durf je ook maar enigszins Nederland onfatsoenlijk te noemen in deze?
Zo gestoken als je reageerde, dat kan bijna niet andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn ideologie wordt gekieteld?
Leg uit
Een kind terugsturen is uberhaupt raarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik noem Nederland niet onfatsoenlijk maar de wijze waarop de regelgeving op dit moment werkt is niet fatsoenlijk naar mijn idee. Een kind na 8 jaar 'terug' sturen lijkt me nogal een raar iets.
Ze gaan erover stemmen? Fuck, de regels en wetgeving kunnen dus de pot op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:26 schreef glaba het volgende:
[..]
Op de officiële stemming of die neger mag blijven.
Aha, juist, ontzettend scherp geconstateerd, want ik zat echt helemaal in mijn dogmatische tunnel vast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo gestoken als je reageerde, dat kan bijna niet anders.
Maar ik ga ook lekker pitten
Het is sowieso al raar om je kind illegaal te transporteren naar een land aan de andere kant van de planeet met de verwachting dat we hem alles geven wat z'n hartje begeert enkel en alleen omdat hij uit een arm land komt en zwart is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik noem Nederland niet onfatsoenlijk maar de wijze waarop de regelgeving op dit moment werkt is niet fatsoenlijk naar mijn idee. Een kind na 8 jaar 'terug' sturen lijkt me nogal een raar iets.
Alsof Angolezen 8 jaar vooruit kunnen denken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze gaan erover stemmen? Fuck, de regels en wetgeving kunnen dus de pot op.
Ik denk dat je morgen hier nog de vliegtuigen kunt horen starten vanuit Angol0 en andere landen.
Dat zijn ma erg fout zat ben ik het helemaal mee eens. Maar blijkbaar heeft de procedure hier zo lang geduurd voor er echte duidelijkheid is (die is er zelfs nu nog niet) ergens gaat er hier iets niet goed met de regelgeving. Daar gaat het mij om, niet om deze jongen. Die blijft uiteindelijk toch wel in NL.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is sowieso al raar om je kind illegaal te transporteren naar een land aan de andere kant van de planeet met de verwachting dat we hem alles geven wat z'n hartje begeert enkel en alleen omdat hij uit een arm land komt en zwart is.
Sorry hoor, maar dat schiet bij mij sowieso al in het verkeerde keelgat, en hij mag blij zijn met hoe hij de afgelopen 8 jaar behandeld is. Zeker gezien het feit dat hij AL DIE TIJD op de hoogte is geweest van de voorwaarden van zijn huidige en verleden behandeling.
Die duidelijkheid was er vanaf dag 1, het probleem is nu dat hij die beslissing AANVECHT.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zijn ma erg fout zat ben ik het helemaal mee eens. Maar blijkbaar heeft de procedure hier zo lang geduurd voor er echte duidelijkheid is (die is er zelfs nu nog niet) ergens gaat er hier iets niet goed met de regelgeving. Daar gaat het mij om, niet om deze jongen. Die blijft uiteindelijk toch wel in NL.
En of ze dat kunnen. De huidige wetgeving was juist in het leven geroepen om die enorme toestroom vanaf 2001 tegen te gaan. Ook toen hoorden die ouders hoe lekker idioot we waren hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof Angolezen 8 jaar vooruit kunnen denken.
Banana now? Banana tomorrow?
We verwachten duidelijkheid van onze overheid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zijn ma erg fout zat ben ik het helemaal mee eens. Maar blijkbaar heeft de procedure hier zo lang geduurd voor er echte duidelijkheid is (die is er zelfs nu nog niet) ergens gaat er hier iets niet goed met de regelgeving. Daar gaat het mij om, niet om deze jongen. Die blijft uiteindelijk toch wel in NL.
Dan nog, de voorwaarden van zijn asielzoeker status waren al ik weet niet hoe lang duidelijk, tot zijn 18e levensjaar kon hij doen en laten wat hij wou maar dan was het uit met de pret.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We verwachten duidelijkheid van onze overheid?
Die krijgen wij zelfs niet als we een vergunning indienen voor een tuinhuisje.
Knul weet al jaren dat hij het haasje was bij 18 worden. Uitspraak lag er al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is ook steeds de bottleneck. Volgens du_ke moet hij wel die mogelijkheid krijgen, maar als hij dan voor zichzelf een mensonwaardige situatie heeft gecreeerd, net zoals die Sahar, dan is het opeens de schuld van de overheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die duidelijkheid was er vanaf dag 1, het probleem is nu dat hij die beslissing AANVECHT.
Kom op zeg, ken de feiten.
En? Welke is het?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef Strani het volgende:
Op Politiek24 gaat het inmiddels over welk type hout is gebruikt voor de CDA-deur.
Ja die info hebben ze nog wel liggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef Strani het volgende:
Op Politiek24 gaat het inmiddels over welk type hout is gebruikt voor de CDA-deur.
Precies, zelfs na meerdere rechtbanken komt er iedere keer uit "nee, sorry". Het probleem ligt niet bij de Nederlandse wet maar bij Mauro die het simpelweg niet accepteren wil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook steeds de bottleneck. Volgens du_ke moet hij wel die mogelijkheid krijgen, maar als hij dan voor zichzelf een mensonwaardige situatie heeft gecreeerd, net zoals die Sahar, dan is het opeens de schuld van de overheid.
Dus wel iemand 8 jaar laten procederen, dus een beslissing aanvechten, maar dan na acht jaar stellen dat het onze schuld is dat hij zo lang heeft kunnen doorgaan.
Dat is zojuist door een journalist aan een ander verteld maar helaas zit er geen geluid bij. Iemand die het weet?quote:
Blijkbaar werd die absolute duidelijkheid nooit geboden (zelfs nu nog niet), daar zit de zwakte. Wil je van dergelijke gevallen per se af dan moet je vanaf dag 1 werken aan de terugkeer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die duidelijkheid was er vanaf dag 1, het probleem is nu dat hij die beslissing AANVECHT.
Kom op zeg, ken de feiten.
Probleem is net zoals bij kinderen van ouders die alleen de positieve punten willen horen, zodra een rechter iets positiefs laat ontglippen, of de advocaat er op blijft hameren dat er een kansje in zit, zij alle redelijkheid uit het oog verliezen. Je kan mij echt niet vertellen dat het zo realistisch mogelijk was van de pleegouders om anno 2007 nog te beweren tegen deze jongen dat hij een grote kans maakte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, zelfs na meerdere rechtbanken komt er iedere keer uit "nee, sorry". Het probleem ligt niet bij de Nederlandse wet maar bij Mauro die het simpelweg niet accepteren wil.
En ik weiger dergelijke mensen gelijk te geven, wie is Mauro om boven onze wet te staan?
Die knul, en zijn pleegouders en advocaat, trekt het in de mediasfeer. Ze hebben gezien hoe dat voor Sahar uitpakte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, zelfs na meerdere rechtbanken komt er iedere keer uit "nee, sorry". Het probleem ligt niet bij de Nederlandse wet maar bij Mauro die het simpelweg niet accepteren wil.
En ik weiger dergelijke mensen gelijk te geven, wie is Mauro om boven onze wet te staan?
Dat is gewoon simpelweg niet waar, de minister, de rechtbanken, iedereen heeft de afgelopen jaren en maanden en nu zelfs weken en dagen tegen hem gezegd dat het er niet in zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijkbaar werd die absolute duidelijkheid nooit geboden (zelfs nu nog niet), daar zit de zwakte. Wil je van dergelijke gevallen per se af dan moet je vanaf dag 1 werken aan de terugkeer.
Dat moesten de ouders 4,5 jaar lang al. Dus het is niet iets nieuws dat hij moet werken aan zijn terugkeur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijkbaar werd die absolute duidelijkheid nooit geboden (zelfs nu nog niet), daar zit de zwakte. Wil je van dergelijke gevallen per se af dan moet je vanaf dag 1 werken aan de terugkeer.
Waar gaat het debat vanavond dan over? Wat is uiteindelijk de uitkomst straks? Die jongen blijft zijn leven lang in NL...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Knul weet al jaren dat hij het haasje was bij 18 worden. Uitspraak lag er al.
Dus waar heb je het over?
Ja waarschijnlijk wel, maar ik wil er enkel aan toevoegen dat het onterecht is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar gaat het debat vanavond dan over? Wat is uiteindelijk de uitkomst straks? Die jongen blijft zijn leven lang in NL...
Leuk om mij weer eens woorden in de mond te proberen te leggen maar dat maakt je verhaal niet sterker. Ik ben voor snelle, zuivere en overzichtelijke procedures. 8 jaar is te lang, simpel zat, dat heb ik al vaker betoogd en dat heb jij ook heus gezien, dat maakt je toeschrijving wel heel sneu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook steeds de bottleneck. Volgens du_ke moet hij wel die mogelijkheid krijgen, maar als hij dan voor zichzelf een mensonwaardige situatie heeft gecreeerd, net zoals die Sahar, dan is het opeens de schuld van de overheid.
Dus wel iemand 8 jaar laten procederen, dus een beslissing aanvechten, maar dan na acht jaar stellen dat het onze schuld is dat hij zo lang heeft kunnen doorgaan.
Het is de media die nu aan het stuur is. De wet en politiek waren er al jaren uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar gaat het debat vanavond dan over? Wat is uiteindelijk de uitkomst straks? Die jongen blijft zijn leven lang in NL...
Dan is het dus wel waar of vindt het debat vanavond niet plaats?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is gewoon simpelweg niet waar, de minister, de rechtbanken, iedereen heeft de afgelopen jaren en maanden en nu zelfs weken en dagen tegen hem gezegd dat het er niet in zit.
EN NOG zitten we te bakkeleien of het wel of niet kan. Flikker toch op man.
quote:RaymonddeRoon Raymond de Roon
@WimKortenoeven Is even niet anders Wim. Als al dat illegale tuig binnenkort het vliegtuig maar niet mist. Want vertekken zullen ze! #Mauro
quote:Knul heeft alle procedures mogen doorlopen en is telkenmale afgewezen. Jammer voor hem. Het is mooi geweest. Opzouten met die #Mauro nu!
Die mensen moeten gewoon verdwijnen uit het parlementquote:@WimKortenoeven Zie dat je die laatste tweet hebt weggehaald. Dinges belde er al over. Toch had ik 'm maar laten staan. Ze zeiken toch wel.
Dan nu, op de man af, want daar heb je eerder ook het antwoord op ontweken: hoe lang mag je iemand laten procederen tegen een afwijzing van een verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk om mij weer eens woorden in de mond te proberen te leggen maar dat maakt je verhaal niet sterker. Ik ben voor snelle, zuivere en overzichtelijke procedures. 8 jaar is te lang, simpel zat, dat heb ik al vaker betoogd en dat heb jij ook heus gezien, dat maakt je toeschrijving wel heel sneu.
Die vindt wel plaats, onder druk van de Media is de oppositie gaan zaniken om te scoren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het dus wel waar of vindt het debat vanavond niet plaats?
Zo schat je pH weer tot onder het nulpunt gedaald? Veel plezier met soppen in azijn ikga nu echt pittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is de media die nu aan het stuur is. De wet en politiek waren er al jaren uit.
Ik laat me dan ook niet meeslepen, jij wel.
Ga jij na je vreugdedansje ook naar Angola om het uit te leggen aan al die kindjes daar waarom die wel een knal voor de harses kunnen krijgen omdat ze niet welkom zijn? Of ben je enkel humaan om datgene wat hot is in de media? Zoals de rest?
Hee, je komt weer een keer blieken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef Zolcon het volgende:
Wat een onmenselijke tyfuspartij is die PVV toch
[..]
[..]
[..]
Die mensen moeten gewoon verdwijnen uit het parlement
Ik was wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef GSbrder het volgende:
VS, je was trouwens bijna uberposter van donderdag 27 oktober
Een typisch du_keje weer toegepast. Domme opmerking geven, ontwijken en wegwezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo schat je pH weer tot onder het nulpunt gedaald? Veel plezier met soppen in azijn ikga nu echt pitten.
Antwoord heb ik niet ontweken. Langer dan 2 jaar zou de procedure naar mijn idee eigenlijk nooit mogen duren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan nu, op de man af, want daar heb je eerder ook het antwoord op ontweken: hoe lang mag je iemand laten procederen tegen een afwijzing van een verblijfsvergunning?
De user met de meeste posts.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 27 oktober 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 331 RockNijntje
002. 314 Voorschrift
003. 306 Flepke
004. 297 GSbrder
005. 293 ValHallen
Die procedure heeft niet eens langer dan 2 maand geduurd schat, het was vanaf dag 1 al duidelijk wat de voorwaarden in zijn situatie waren. Asielverblijf tot je 18e verjaardag tot je volwassen bent en dan uitzetting.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Antwoord heb ik niet ontweken. Langer dan 2 jaar zou de procedure naar mijn idee eigenlijk nooit mogen duren.
En praktisch gezien krijg je als het veel langer duurt dan dat de uitzetting ook niet meer voor elkaar en verdwijnt men grotendeels in de illegaliteit..
Dus is er voor die knul nog altijd geen absolute duidelijkheid, dat is wat ik betoog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vindt wel plaats, onder druk van de Media is de oppositie gaan zaniken om te scoren.
Je denkt toch niet werkelijk dat het iemand maar ook enigszins om een onbekende neger uit Angola gaat?
Van POL?quote:
Ja sorry ik trek dat gelul van die PVV'ers echt niet. Autistisch stelletje extremistenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee, je komt weer een keer blieken?
De domme opmerkingen laat ik graag aan jou over, en nu echt slapenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een typisch du_keje weer toegepast. Domme opmerking geven, ontwijken en wegwezen.
Wordt met de week dag erger ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja sorry ik trek dat gelul van die PVV'ers echt niet. Autistisch stelletje extremisten
Waarom zoek je het dan op?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja sorry ik trek dat gelul van die PVV'ers echt niet. Autistisch stelletje extremisten
Hahaha... slechte verliezer ben je en blijf je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
De domme opmerkingen laat ik graag aan jou over, en nu echt slapen
Het klopt dat dit praktisch gezien nadelige gevolgen kan hebben, maar bij wie ligt de verantwoordelijkheid om die termijn van twee jaar te bewaken? Moet er daarna een soort gedoogbeleid komen, zodat asielzoekers die het langer dan twee jaar hebben weten te rekken, stilzwijgend toestemming krijgen om als illegaal hier in Nederland onder te duiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Antwoord heb ik niet ontweken. Langer dan 2 jaar zou de procedure naar mijn idee eigenlijk nooit mogen duren.
En praktisch gezien krijg je als het veel langer duurt dan dat de uitzetting ook niet meer voor elkaar en verdwijnt men grotendeels in de illegaliteit..
Hm, kan me niet herinneren dat ik zoveel postte.quote:
Wat voor enorme lutser ben je als je rond de 300 post maakt op 1 dag.quote:
En bedankt opa.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat voor enorme lutser ben je als je rond de 300 post maakt op 1 dag.
Zoek een leven.
Ik zoek het niet op, jammer genoeg zitten die mafketels in het parlement de boel te verzieken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom zoek je het dan op?
Of zit je zomers ook telkens met je handjes in de barbecue te poken terwijl je schreeuwt van de pijn?
Haha, zou wel leuk zijn als Verhagen 1 donderpreek hield en dan naar buiten kwam met zijn guitige smoeltje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef Strani het volgende:
Verhagen nu ook binnen bij de fractie.
"Voorlopig zijn ze er niet uit" wordt gemeld op Politiek24.
You will respect your master, my son.quote:
Haha ja het was een wat eigenaardig moment.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:50 schreef Droopie het volgende:
Ze gaat nu bellen:.'het kabinet is gevallen '
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:54 schreef Strani het volgende:
Van Haersma-Buma nu ook in de plenaire zaal aangekomen.
Koppejan zit ook op z'n plek nu..of zat, hij's net weer gaan lopen.
Als ik het goed heb begrepen gaan ze er pas dinsdag over stemmen, zodat ie nog iets langer in spanning kan blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:39 schreef Tem het volgende:
Morguh, heeft Mauro zijn koffers al gepakt?
Die stilzwijgende toestemming voor uitgeprocedeerde asielzoekers om als illegaal verder te leven in Nederland is juist de situatie zoals die nu is... Wat logisch is vanwege de te lange procedures, vandaar ook dat ik aangaf dat ik meer zie in kort pijn dan in lang jeuk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het klopt dat dit praktisch gezien nadelige gevolgen kan hebben, maar bij wie ligt de verantwoordelijkheid om die termijn van twee jaar te bewaken? Moet er daarna een soort gedoogbeleid komen, zodat asielzoekers die het langer dan twee jaar hebben weten te rekken, stilzwijgend toestemming krijgen om als illegaal hier in Nederland onder te duiken?
Op de dag dat jij een keer echt discussie wilt voeren zal ik daar graag op ingaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... slechte verliezer ben je en blijf je.
En tussendoor nog een CDA-congres.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen gaan ze er pas dinsdag over stemmen, zodat ie nog iets langer in spanning kan blijven.
Dat blijft natuurlijk een eigen keuze.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die stilzwijgende toestemming voor uitgeprocedeerde asielzoekers om als illegaal verder te leven in Nederland is juist de situatie zoals die nu is...
Vorig jaar was het congres in ieder geval hilarisch, dus dat biedt weer wat onverwachte komedie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En tussendoor nog een CDA-congres.
Hij wordt zuur als hij niet geadoreerd wordt, ik zou er geen moeite in stoppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op de dag dat jij een keer echt discussie wilt voeren zal ik daar graag op ingaan. Die dag is in je fok carrière tot nu toe helaas nog iet voorbij gekomen
.
Oh, zeker dat klopt maar het is wel de situatie zoals ze er is. En het is niet in alle gevallen een vrijwillige keuze het land van herkomst weigert vaak om mensen op te nemen. In de NRC-next stond van de week een aardig voorbeeldje van 2 jongens die hier als 15 jarigen aankwamen en dus tot hun 18e opvang kregen, ze werden daarna een paar jaar illegaal, dat bevalt niet en nu willen ze wel terug naar het land van herkomst maar dat weigert mee te werken aan het afgeven van reispapieren, die kunnen dus geen kant meer op...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat blijft natuurlijk een eigen keuze.
Neuh, met een beetje meelij met hem houdt het wel op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij wordt zuur als hij niet geadoreerd wordt, ik zou er geen moeite in stoppen.
Wellicht is het tijd voor een statenloze staat, zo is bijv. new sealand en australie ook ontstaan ooit, als kolonie voor 'in het baas-land niet functionerende lieden'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:10 schreef du_ke het volgende:
en nu willen ze wel terug naar het land van herkomst maar dat weigert mee te werken aan het afgeven van reispapieren, die kunnen dus geen kant meer op...
Lijkt me een groot succesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wellicht is het tijd voor een statenloze staat, zo is bijv. new sealand en australie ook ontstaan ooit, als kolonie voor 'in het baas-land niet functionerende lieden'.
PS: doet u het niet voor de grieken, doe het dan voor uw bank !quote:
Ik kan alleen even zo snel niet vinden of deze ook live uitgezonden gaat worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Vorig jaar was het congres in ieder geval hilarisch, dus dat biedt weer wat onverwachte komedie.
Zeker, iedereen heeft dezelfde kansen. Namelijk een frisse nieuwe kans.quote:
Denk het haast niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kan alleen even zo snel niet vinden of deze ook live uitgezonden gaat worden.
Gaan ze dan beslissen eindelijk eens die "dissidenten" uit te zetten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En tussendoor nog een CDA-congres.
Tijd dat Verhagen en Bleker eruit worden getrapt inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaan ze dan beslissen eindelijk eens die "dissidenten" uit te zetten?
Ferrier en Koppejan terug naar Angola!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaan ze dan beslissen eindelijk eens die "dissidenten" uit te zetten?
Nee, die mogen hetzelfde lot ondergaan als de gebroeders de Witt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tijd dat Verhagen en Bleker eruit worden getrapt inderdaad.
Turkije was het toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ferrier en Koppejan terug naar Angola!
Ik weetniet of je het doorhebt maar je valt keer op keer in herhaling, blijft er ergens een plaat hangen misschien?quote:
Zo lang die aangevers blijven rotzooien, kop ik ze in!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:47 schreef du_ke het volgende:
Ik weetniet of je het doorhebt maar je valt keer op keer in herhaling, blijft er ergens een plaat hangen misschien?
Je begrijpt het niet, du_ke. FTS beschikt over een politieke intelligentie waar je slechts van kunt dromen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weetniet of je het doorhebt maar je valt keer op keer in herhaling, blijft er ergens een plaat hangen misschien?
quote:Gilbert Gottfried
I will be doing a scene in Law & Order SVU. I won't be the naked dead body. There was no way they could hide my 23 inch cock.
Jij moet ook terug naar Angola!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:40 schreef betyar het volgende:
Goedemorgen toegewenst aan alle "Mauro + 75 anderen moeten blijven" aanhangers.
Nederland zet zich weer op de kaartquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:33 schreef eriksd het volgende:
Het zag er ook wel een beetje dom uit hoor. Al die spierwitte, volgevreten lichamen en dan zo'n timide jochie ertussen. Man man man, echt weer een prestatie om trots op te zijn, een dag lang soebatten en ego's laten botsen over de rug van die gast.
Pfff.
Ik weet niet wie jij bent, maar hoepel anders effe lekker een eind op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:40 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wat een gezeik om één individuele immigrant. Gewoon uitzetten, graag zo snel mogelijk. Waarom maken we ons zo druk om dat gejank van een zielige angolees?
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:38 schreef eriksd het volgende:
Het Bet, heeft jou zoontje ook altijd zo'n klein speelgoedautootje bij zich?
Raar hè, een andere meningquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent, maar hoepel anders effe lekker een eind op.
Omdat dat stoer is. Zo'n los stuk speelgoed. Als ik zo'n kleine rond zie rennen in zijn eigen wereldje ben ik een beetje jaloersquote:
Waarom maak jij je eigen er druk om inderdaad?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:40 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wat een gezeik om één individuele immigrant. Gewoon uitzetten, graag zo snel mogelijk. Waarom maken we ons zo druk om dat gejank van een zielige angolees?
Die van ons heeft een kettingzaag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat dat stoer is. Zo'n los stuk speelgoed. Als ik zo'n kleine rond zie rennen in zijn eigen wereldje ben ik een beetje jaloers
quote:
Jij mag ook wel opdonderen hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent, maar hoepel anders effe lekker een eind op.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom maak jij je eigen er druk om inderdaad?
Ja, we weten dat jij dat graag wiltquote:
Die vraag kan je ook wel aan jezelf of alle andere linkse jankers hier vragen. Waarom is die zielige jongen eigenlijk hierheen gekomen, konden die pleegouders dit niet voorzien? Laat zo'n afrikaan lekker in Afrika rondlopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom maak jij je eigen er druk om inderdaad?
Zal me de reet roesten. Je moet je alleen niet een te groot ego aanmeten, praatjesmaker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, we weten dat jij dat graag wilt
Houd je zure smoel man, idioot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal me de reet roesten. Je moet je alleen niet een te groot ego aanmeten, praatjesmaker.
Ik vraag het aan jou. En daar zou ik graag een antwoord op willen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:58 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Die vraag kan je ook wel aan jezelf of alle andere linkse jankers hier vragen. Waarom is die zielige jongen eigenlijk hierheen gekomen, konden die pleegouders dit niet voorzien? Laat zo'n afrikaan lekker in Afrika rondlopen.
Ga eens werk zoeken knul. Zijn we allemaal beter af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd je zure smoel man, idioot.
Je plaat blijft hangen, ouwe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga eens werk zoeken knul. Zijn we allemaal beter af.
Doe dat zelf eerst voor je er iemand op wijst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga eens werk zoeken knul. Zijn we allemaal beter af.
Das minder erg dan zo'n opgeschoten keffertje als jij die elke dag op de bank hangt en meent dat ie wat voorstelt in de virtuele wereld.quote:
Ik heb sinds kort 1 werkplek gecreëerd voor een nieuwe werknemer. Mijn bijdrage is alweer geleverd dit jaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Doe dat zelf eerst voor je er iemand op wijst.
Je denkt dat het vanzelf waarheid wordt als je het maar vaak genoeg blijft herhalen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das minder erg dan zo'n opgeschoten keffertje als jij die elke dag op de bank hangt en meent dat ie wat voorstelt in de virtuele wereld.
Een hond als huisdier aanschaffen is geen werkplek verschaffen he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort 1 werkplek gecreëerd voor een nieuwe werknemer. Mijn bijdrage is alweer geleverd dit jaar.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Een hond als huisdier aanschaffen is geen werkplek verschaffen he.
Dat je dat nog weet, knap van je. En nu vlug naar het arbeidsbureau en ga kijken of er vacatures zijn bij de supermarkt op de groente- en fruitafdeling.quote:
Je kunt grappiger uit de hoek komen. Misschien moet je het eens wat meer tijd geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet, knap van je. En nu vlug naar het arbeidsbureau en ga kijken of er vacatures zijn bij de supermarkt op de groente- en fruitafdeling.
Het is dan ook niet grappig. Ik ben bloedserieus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt grappiger uit de hoek komen. Misschien moet je het eens wat meer tijd geven.
Momentje.... even nog.... nee, ik blijf je een mop vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is dan ook niet grappig. Ik ben bloedserieus.
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen en daarna weer zielig posten op Fok! om zo weer in je ideale virtuele leventje te kruipen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Momentje.... even nog.... nee, ik blijf je een mop vinden.
Is goed. Bral maar ff verder, ik lees het zo wel. Nu tijd voor koffie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen en daarna weer zielig posten op Fok! om zo weer in je ideale virtuele leventje te kruipen.
Weglopen voor de feiten is het makkelijkst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is goed. Bral maar ff verder, ik lees het zo wel. Nu tijd voor koffie.
Sommigen blijven maar terug komen voor meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef betyar het volgende:
Weglopen voor de feiten is het makkelijkst.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommigen blijven maar terug komen voor meer.
Komt er weer een.quote:
Toch vreemd dat zo'n rollatorcongres iets te zeggen zou hebben over de uitkomst van individuele gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat gaat nog leuk worden met het CDA-congres over Mauro
Ook goedemorgen.
Dat is ook raar, eigenlijk. Maar ja, de macht van de media, zo zie je maar weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch vreemd dat zo'n rollatorcongres iets te zeggen zou hebben over de uitkomst van individuele gevallen.
De macht van vrijheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is ook raar, eigenlijk. Maar ja, de macht van de media, zo zie je maar weer.
3-voud reageert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:07 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een zure sfeer hangt hier ook weer.
hohoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
DN, don't bother. Ik heb weer aan mijn Occupy-topic kunnen zien dat mensen simpelweg te dom zijn om te discussieren over het gewenste onderwerp.
Ja, jij hebt een aantal zeer zinnige berichten getikt, maar daar hield het dan wel weer bij op. Nu gaan mensen reageren op de Occupy-beweging zelf. Maar dat is niet het doel van de discussie.quote:
De Kerstman!quote:
Lekker, vette hap.quote:
Mooizo, want er begon bijna een tekort aan mafketels te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
Koranverbrander wil nieuwe president van VS worden
Ach welneequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
DN, don't bother. Ik heb weer aan mijn Occupy-topic kunnen zien dat mensen simpelweg te dom zijn om te discussieren over het gewenste onderwerp.
Ik denk dat de meeste mensen zo'n partij wel zien zitten, dat zeggen de meeste daar ook. Verder is het niet echt discussiemateriaal toch? Wel een goed topic overigens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een aantal zeer zinnige berichten getikt, maar daar hield het dan wel weer bij op. Nu gaan mensen reageren op de Occupy-beweging zelf. Maar dat is niet het doel van de discussie.
Zoveel lof heb ik ook weer niet verdientquote:
Och..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoveel lof heb ik ook weer niet verdient
Geeft mooi aan wat het belang van Kosovo voor Servië isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef Dutchnative het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6312864596613878002
Interessante BBC Docu over Joegoslavië
quote:
Allemaal de schuld van Afrika en Zuid-oost Aziequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
De 7 miljardste aardbewoner komt er aan.
Toen ik werd geboren waren we nog maar met z'n 3.577.889.881en.
Dat is dus gewoon een verdubbeling sinds 1970
Het is allemaal de schuld van Mauro.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Afrika en Zuid-oost Azie![]()
Geef hem een bekeuring!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Mauro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |