Nederland zet zich weer op de kaartquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:33 schreef eriksd het volgende:
Het zag er ook wel een beetje dom uit hoor. Al die spierwitte, volgevreten lichamen en dan zo'n timide jochie ertussen. Man man man, echt weer een prestatie om trots op te zijn, een dag lang soebatten en ego's laten botsen over de rug van die gast.
Pfff.
Ik weet niet wie jij bent, maar hoepel anders effe lekker een eind op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:40 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wat een gezeik om één individuele immigrant. Gewoon uitzetten, graag zo snel mogelijk. Waarom maken we ons zo druk om dat gejank van een zielige angolees?
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:38 schreef eriksd het volgende:
Het Bet, heeft jou zoontje ook altijd zo'n klein speelgoedautootje bij zich?
Raar hè, een andere meningquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent, maar hoepel anders effe lekker een eind op.
Omdat dat stoer is. Zo'n los stuk speelgoed. Als ik zo'n kleine rond zie rennen in zijn eigen wereldje ben ik een beetje jaloersquote:
Waarom maak jij je eigen er druk om inderdaad?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:40 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wat een gezeik om één individuele immigrant. Gewoon uitzetten, graag zo snel mogelijk. Waarom maken we ons zo druk om dat gejank van een zielige angolees?
Die van ons heeft een kettingzaag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat dat stoer is. Zo'n los stuk speelgoed. Als ik zo'n kleine rond zie rennen in zijn eigen wereldje ben ik een beetje jaloers
quote:
Jij mag ook wel opdonderen hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent, maar hoepel anders effe lekker een eind op.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom maak jij je eigen er druk om inderdaad?
Ja, we weten dat jij dat graag wiltquote:
Die vraag kan je ook wel aan jezelf of alle andere linkse jankers hier vragen. Waarom is die zielige jongen eigenlijk hierheen gekomen, konden die pleegouders dit niet voorzien? Laat zo'n afrikaan lekker in Afrika rondlopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom maak jij je eigen er druk om inderdaad?
Zal me de reet roesten. Je moet je alleen niet een te groot ego aanmeten, praatjesmaker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, we weten dat jij dat graag wilt
Houd je zure smoel man, idioot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal me de reet roesten. Je moet je alleen niet een te groot ego aanmeten, praatjesmaker.
Ik vraag het aan jou. En daar zou ik graag een antwoord op willen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:58 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Die vraag kan je ook wel aan jezelf of alle andere linkse jankers hier vragen. Waarom is die zielige jongen eigenlijk hierheen gekomen, konden die pleegouders dit niet voorzien? Laat zo'n afrikaan lekker in Afrika rondlopen.
Ga eens werk zoeken knul. Zijn we allemaal beter af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd je zure smoel man, idioot.
Je plaat blijft hangen, ouwe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga eens werk zoeken knul. Zijn we allemaal beter af.
Doe dat zelf eerst voor je er iemand op wijst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga eens werk zoeken knul. Zijn we allemaal beter af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |