CONSPIRACY: MAURO TALKED TO OBAMA ABOUT NEW WORLD ORDER! MAURO NEW WORLD LEADER, FREE BANANAS!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:11 schreef Cerbie het volgende:
BREAKING: OBAMA AGAINST EVICTION OF MAURO
Hij wordt gegijzeld. Door zijn pleegouders. Ik wist het!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:15 schreef Strani het volgende:
De pleegmoeder wou zojuist Mauro een verblijfsvergunning geven voor de stoel naast die van haar, maar deze weigerde hij.
Dat is onzin en heeft niks met verschil tussen links en rechts te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie het toch nog wat ernstiger dan jij D_N, want linkse politici vergeten niet alleen hun eigen kleine kring, maar ook de grotere gevolgen van het blind staren op individuele voorvallen en de gevolgen die dit heeft voor de politiek, de economie of het belang van een land en andere grappen.
Dan moet het gaan om hoe we die wetgeving kunnen verbeteren en niet over hoe stoer is het is om lekker negertjes uit te zetten. Of van die dooddoeners dat als we dat niet doen dat dan half Afrika hier komt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:.
Als er dan een Mauro zo uitgebreid in het nieuws komt om lekker op de gevoelens in te werken dan kan ik me daar niet druk om maken; ik kijk naar de onderliggende oorzaak en dat is dat de immigratiewetgeving teveel gefrustreerd wordt door eindeloos door kunnen procederen.
Yup.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Weet je wat het is, ik ben echt geen ijskonijn, maar als ik me druk moet gaan maken om alle Mauro's van Nederland, of nog erger al het leed in de wereld dan vergaat het lachen mij snel.
Ik ben begaan met de mensen in mijn omgeving en sta voor ze klaar, zij staan weer voor mij klaar.
Als er dan een Mauro zo uitgebreid in het nieuws komt om lekker op de gevoelens in te werken dan kan ik me daar niet druk om maken; ik kijk naar de onderliggende oorzaak en dat is dat de immigratiewetgeving teveel gefrustreerd wordt door eindeloos door kunnen procederen.
En ik denk dat users als VS, erik en GS er ook zo instaan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef Strani het volgende:
Wie is de mevrouw met het korte zwarte haar?
Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet het gaan om hoe we die wetgeving kunnen verbeteren en niet over hoe stoer is het is om lekker negertjes uit te zetten. Of van die dooddoeners dat als we dat niet doen dat dan half Afrika hier komt...
Maak van dat kan maar zal. De oplossing voor problemen bestaat niet zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is onzin en heeft niks met verschil tussen links en rechts te maken.
Zowel links als rechts beleid kan op lange termijn ongewenste gevolgen hebben.
Dat zijn beiden dingen die mij niet boeien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet het gaan om hoe we die wetgeving kunnen verbeteren en niet over hoe stoer is het is om lekker negertjes uit te zetten. Of van die dooddoeners dat als we dat niet doen dat dan half Afrika hier komt...
Klopt. Ik heb trouwens ook zo’n typisch links vrouwtje in mijn Facebooklijst die zich nu helemaal gaat lopen opwinden over Mauro. Dat is echt iemand die te weinig drama in haar eigen zielige leventje heeft en daarom maar dit soort groooot ooonrecht probeert aan te vechten, wat uiteraard mislukt, om haar eigen leven een scheutje Bold & the Beautiful-stijl mee te geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Weet je wat het is, ik ben echt geen ijskonijn, maar als ik me druk moet gaan maken om alle Mauro's van Nederland, of nog erger al het leed in de wereld dan vergaat het lachen mij snel.
Ik ben begaan met de mensen in mijn omgeving en sta voor ze klaar, zij staan weer voor mij klaar.
Poging gedaan in de SC, werd volkomen genegeerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
De wet is ook niet zo simpel. Wetten moeten wel met goed fatsoen uitvoerbaar zijn en dat lukt hier niet. Dat is het probleem, niet die jongen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn beiden dingen die mij niet boeien.
Ik volg gewoon de standaarden der wet, Mauro of niet.
Ah goed nu ga je ook de psycholoog en vrouwenhater uithangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb trouwens ook zo’n typisch links vrouwtje in mijn Facebooklijst die zich nu helemaal gaat lopen opwinden over Mauro. Dat is echt iemand die te weinig drama in haar eigen zielige leventje heeft en daarom maar dit soort groooot ooonrecht probeert aan te vechten, wat uiteraard mislukt, om haar eigen leven een scheutje Bold & the Beautiful-stijl mee te geven.
Ik kijk wat ik kan doen, maar ik ga geen werelden verbeteren.
Ik probeer gewoon een fatsoenlijk mens te zijn. I’m the 53%.
Het kabinet verandert de wereld niet, kijk om je heen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef De_Nuance het volgende:
Zo is de wereld dus niet. Het scheelt één zetel of de wereld was anders geweest.
Het spijt mij evenzeer.
Vrouwenhater of psycholoog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ah goed nu ga je ook de psycholoog en vrouwenhater uithangen.
Wat een simpele argumenten, ben toch iets beter van je gewend.
Zal wel de emotie en het tijdstip zijn.
Hij benadert het vanuit de ideologie lijkt hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ah goed nu ga je ook de psycholoog en vrouwenhater uithangen.
Wat een simpele argumenten, ben toch iets beter van je gewend.
Zal wel de emotie en het tijdstip zijn.
Wat is fatsoen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
De wet is ook niet zo simpel. Wetten moeten wel met goed fatsoen uitvoerbaar zijn en dat lukt hier niet. Dat is het probleem, niet die jongen.
*handtekening*quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Ahhhh.. Ik kan jou er ook echt niet bij hebben nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij benadert het vanuit de ideologie lijkt het.
Belangrijker dan deze hele kwestie: Waarom heb jij mensen op Facebook die je duidelijk niet mag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb trouwens ook zo’n typisch links vrouwtje in mijn Facebooklijst die zich nu helemaal gaat lopen opwinden over Mauro. Dat is echt iemand die te weinig drama in haar eigen zielige leventje heeft en daarom maar dit soort groooot ooonrecht probeert aan te vechten, wat uiteraard mislukt, om haar eigen leven een scheutje Bold & the Beautiful-stijl mee te geven.
Ik kijk wat ik kan doen, maar ik ga geen werelden verbeteren.
Ik probeer gewoon een fatsoenlijk mens te zijn. I’m the 53%.
Wat half uur? Is er een debat ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef glaba het volgende:
Pfff nog een half uur wachten. Is allang bedtijd voor die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |