Nee, dat mbo'ers waarschijnlijk meer bijdragen aan de economie dan hbo'ers/wo'ers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nou zeggen? Dat er minder WO'ers zijn? No shit.
Nee sorry, de maurograppen waren leuker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat mbo'ers waarschijnlijk meer bijdragen aan de economie dan hbo'ers/wo'ers.
HAHAHAHA OMFG.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, zelfs Dibi's.
[ afbeelding ]
Oh sorry als ik te serieus word en met onplezierige feiten kom moeten jullie het zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee sorry, de maurograppen waren leuker.
Nee, eerst een Maurograp daarna mag je je zegje doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh sorry als ik te serieus wordt en met onplezierige feiten kom moeten jullie het zeggen
Nogmaals, per mbo’er/wo’er of als groep versus groep?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat mbo'ers waarschijnlijk meer bijdragen aan de economie dan hbo'ers/wo'ers.
Misschien dat ze in NWS willen bijten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh sorry als ik te serieus word en met onplezierige feiten kom moeten jullie het zeggen
Groep versus groep. Dat andere lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nogmaals, per mbo’er/wo’er of als groep versus groep?
Stand strong, my young Padawanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Cerbie het volgende:
Ah, GS bijt al. Dan ben ik ervantussen.
Onzin, en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Groep versus groep. Dat andere lijkt me duidelijk
Euhm ja dus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
PVV'ers dragen dus meer bij dan d66'ers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, wat is je punt dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, als je je om elke Mauro druk moet maken houd je geen leven meer over. Het meest wrange is nog wel dat de beschaafde Mauro's die het uit de media willen houden vertrekken, terwijl zo'n links knuffelbeertje half begaand Nederland over zich heen krijgt. En alleen maar opdat ze zichzelf op de schouder kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
Godver ik voel me zo fout.
Mevrouw Karma gaat me wurgen in m'n slaap vannacht.
Nee dat weet ik niet, ik zou graag cijfers zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, en dat weet je zelf ook.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, ik zou graag cijfers zien.
Net zoals Wilders de kosten van immigratie voorgeschoteld wou krijgen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een symbiotische relatie en derhalve valt er niet te spreken over waarde boven anderen.
Bel met Nyfer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, ik zou graag cijfers zien.
Net zoals Wilders de kosten van immigratie voorgeschoteld wou krijgen
Leuke holle argumenten om het voor je geweten goed te praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ach, als je je om elke Mauro druk moet maken houd je geen leven meer over. Het meest wrange is nog wel dat de beschaafde Mauro's die het uit de media willen houden vertrekken, terwijl zo'n links knuffelbeertje half begaand Nederland over zich heen krijgt. En alleen maar opdat ze zichzelf op de schouder kunnen kloppen.
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, wat is je punt dan?
1 mauro draagt minder bij aan de economie dan 1 GS/VS/Erik/Cerbie/Koos.
Zo maakt je autisten veel te zenuwachtig voor sinterklaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 Mauro's voor je topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |