Nee, dat mbo'ers waarschijnlijk meer bijdragen aan de economie dan hbo'ers/wo'ers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nou zeggen? Dat er minder WO'ers zijn? No shit.
Nee sorry, de maurograppen waren leuker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat mbo'ers waarschijnlijk meer bijdragen aan de economie dan hbo'ers/wo'ers.
HAHAHAHA OMFG.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, zelfs Dibi's.
[ afbeelding ]
Oh sorry als ik te serieus word en met onplezierige feiten kom moeten jullie het zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee sorry, de maurograppen waren leuker.
Nee, eerst een Maurograp daarna mag je je zegje doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh sorry als ik te serieus wordt en met onplezierige feiten kom moeten jullie het zeggen
Nogmaals, per mbo’er/wo’er of als groep versus groep?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat mbo'ers waarschijnlijk meer bijdragen aan de economie dan hbo'ers/wo'ers.
Misschien dat ze in NWS willen bijten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh sorry als ik te serieus word en met onplezierige feiten kom moeten jullie het zeggen
Groep versus groep. Dat andere lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nogmaals, per mbo’er/wo’er of als groep versus groep?
Stand strong, my young Padawanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Cerbie het volgende:
Ah, GS bijt al. Dan ben ik ervantussen.
Onzin, en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Groep versus groep. Dat andere lijkt me duidelijk
Euhm ja dus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
PVV'ers dragen dus meer bij dan d66'ers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, wat is je punt dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, als je je om elke Mauro druk moet maken houd je geen leven meer over. Het meest wrange is nog wel dat de beschaafde Mauro's die het uit de media willen houden vertrekken, terwijl zo'n links knuffelbeertje half begaand Nederland over zich heen krijgt. En alleen maar opdat ze zichzelf op de schouder kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
Godver ik voel me zo fout.
Mevrouw Karma gaat me wurgen in m'n slaap vannacht.
Nee dat weet ik niet, ik zou graag cijfers zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, en dat weet je zelf ook.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, ik zou graag cijfers zien.
Net zoals Wilders de kosten van immigratie voorgeschoteld wou krijgen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een symbiotische relatie en derhalve valt er niet te spreken over waarde boven anderen.
Bel met Nyfer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, ik zou graag cijfers zien.
Net zoals Wilders de kosten van immigratie voorgeschoteld wou krijgen
Leuke holle argumenten om het voor je geweten goed te praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ach, als je je om elke Mauro druk moet maken houd je geen leven meer over. Het meest wrange is nog wel dat de beschaafde Mauro's die het uit de media willen houden vertrekken, terwijl zo'n links knuffelbeertje half begaand Nederland over zich heen krijgt. En alleen maar opdat ze zichzelf op de schouder kunnen kloppen.
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, wat is je punt dan?
1 mauro draagt minder bij aan de economie dan 1 GS/VS/Erik/Cerbie/Koos.
Zo maakt je autisten veel te zenuwachtig voor sinterklaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 Mauro's voor je topic.
Dat noemen we de onderbuik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Leuke holle argumenten om het voor je geweten goed te praten.
php zou zoiets nooit zeggen. Wie ben je dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:04 schreef Siegessaule het volgende:
[..]
Zo maakt je autisten veel te zenuwachtig voor sinterklaas.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach kop op, ieder probleem op je schouders halen is slecht voor je gesteldheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat de neuk bedoel je nou, bertquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je dronken?
Ik wil het per groep weten, niet per individu.
Net als die mensen die in tranen uitbarsten en drie nachten niet slapen omdat ergens in Verweggistan een dorp is weggevaagd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach kop op, ieder probleem op je schouders halen is slecht voor je gesteldheid.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat de neuk bedoel je nou, bert?
Wil je weten wat alle MBO’ers bijdragen aan de economie of wat de toegevoegde waarde is van een groepslid?
Perfecte baan voor de dorpsgek inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef betyar het volgende:
Vanavond vroeg iemand of ik misschien beheerder van het dorpshuis wilde worden.
80% van de economie.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perfecte baan voor de dorpsgek inderdaad.
Nadelig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef betyar het volgende:
[..]Er zit een volledige tapvergunning op, dat kan weleens nadelig zijn.
Wouter Bos heeft dit jaar nog heel goed uitgelegd wat het verschil tussen links en rechts in dit soort situaties is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, reden temeer om Mauro's te laten blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
80% van de economie.
Als personen de economie zijn waar je op doelt.
Mauro is een bedreiging voor de staatsveiligheid,quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
Hmm als ik zo het journaal zie, zou 28 oktober 2011 wel eens de dag kunnen worden dat het kabinet Rutte valt.
Maar je vergeet dat Mauro's niet kunnen functioneren zonder de 20%, en de 20% niet zonder Mauro's.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, reden temeer om Mauro's te laten blijven.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nadelig?
Een geschenk des Gods.
Dan moet je uitgaan van een paar premissen, zoals het economische gewicht van een gemiddelde MBO’er (qua consuming, innovating en producing power). Laten we dit arbitrair op 30k stellen, dan vermenigvuldig je dat met het aantal MBO’ers dat er is en je hebt de waarde van de MBO-populatie.quote:
Dus de sahars mogen weg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben je volkomen kwijt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk een gegeven paard nooit in de bek.quote:
Ik heb kennis gegeven dat ik wel interesse heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk een gegeven paard nooit in de bek.
Accepteer die functie!
Het is simpeler, 80% van de Nederlandse economie bestaat uit Mauro's, 20% maar uit GS/VS/Erik/Cerbie/De_Nuance etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je uitgaan van een paar premissen, zoals het economische gewicht van een gemiddelde MBO’er (qua consuming, innovating en producing power). Laten we dit arbitrair op 30k stellen, dan vermenigvuldig je dat met het aantal MBO’ers dat er is en je hebt de waarde van de MBO-populatie.
quote:
Nee, Mauro’s dragen minder bij aan de economie dan hooggeschoolde studenten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is simpeler, 80% van de Nederlandse economie bestaat uit Mauro's, 20% maar uit GS/VS/Erik/Cerbie/De_Nuance etc.
De waarde per persoon zal dat reflecteren als iemand van de 80% verdwijnt of iemand van de 20%.
Simple maths.
Wouter Bos heeft dit jaar nog heel goed uitgelegd wat het verschil tussen links en rechts in dit soort situaties is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat bedoel ik te zeggen, in een wereld waar overvloed iets mist zal dat minder hard aanslaan dan in een wereld waarin redelijke schaarste iets zal moeten missen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, Mauro’s dragen minder bij aan de economie dan hooggeschoolde studenten.
Dus een aanwezigheid van 80% - 20% zal zich vertalen in 70% - 30% economische waarde.
Hm, gek genoeg ben ik het er volledig mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wouter Bos heeft dit jaar nog heel goed uitgelegd wat het verschil tussen links en rechts in dit soort situaties is.
Linkse politici wil grote problemen oplossen en neemt ieder leed persoonlijk op zich. Maar verzaken het daardoor soms om voor hun eigen kleine omgeving en eigen gesteldheid te zorgen.
Terwijl rechts de (soms harde) realiteit wel oké vindt. En zolang ze die linkse jongens een beetje uit de macht houden is het wel goed zo. Rechtse politici zijn veel relaxter zei hij volgens mij ook.
Het is een keuze, de een wil (terecht)opkomen voor minder bedeelden en de foute dingen aanpakken , de ander wil (terecht) niet alle problemen van de wereld oplossen en zich iets ervan aantrekken want dat is slecht voor je.
CONSPIRACY: MAURO TALKED TO OBAMA ABOUT NEW WORLD ORDER! MAURO NEW WORLD LEADER, FREE BANANAS!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:11 schreef Cerbie het volgende:
BREAKING: OBAMA AGAINST EVICTION OF MAURO
Hij wordt gegijzeld. Door zijn pleegouders. Ik wist het!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:15 schreef Strani het volgende:
De pleegmoeder wou zojuist Mauro een verblijfsvergunning geven voor de stoel naast die van haar, maar deze weigerde hij.
Dat is onzin en heeft niks met verschil tussen links en rechts te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie het toch nog wat ernstiger dan jij D_N, want linkse politici vergeten niet alleen hun eigen kleine kring, maar ook de grotere gevolgen van het blind staren op individuele voorvallen en de gevolgen die dit heeft voor de politiek, de economie of het belang van een land en andere grappen.
Dan moet het gaan om hoe we die wetgeving kunnen verbeteren en niet over hoe stoer is het is om lekker negertjes uit te zetten. Of van die dooddoeners dat als we dat niet doen dat dan half Afrika hier komt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:.
Als er dan een Mauro zo uitgebreid in het nieuws komt om lekker op de gevoelens in te werken dan kan ik me daar niet druk om maken; ik kijk naar de onderliggende oorzaak en dat is dat de immigratiewetgeving teveel gefrustreerd wordt door eindeloos door kunnen procederen.
Yup.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Weet je wat het is, ik ben echt geen ijskonijn, maar als ik me druk moet gaan maken om alle Mauro's van Nederland, of nog erger al het leed in de wereld dan vergaat het lachen mij snel.
Ik ben begaan met de mensen in mijn omgeving en sta voor ze klaar, zij staan weer voor mij klaar.
Als er dan een Mauro zo uitgebreid in het nieuws komt om lekker op de gevoelens in te werken dan kan ik me daar niet druk om maken; ik kijk naar de onderliggende oorzaak en dat is dat de immigratiewetgeving teveel gefrustreerd wordt door eindeloos door kunnen procederen.
En ik denk dat users als VS, erik en GS er ook zo instaan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef Strani het volgende:
Wie is de mevrouw met het korte zwarte haar?
Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet het gaan om hoe we die wetgeving kunnen verbeteren en niet over hoe stoer is het is om lekker negertjes uit te zetten. Of van die dooddoeners dat als we dat niet doen dat dan half Afrika hier komt...
Maak van dat kan maar zal. De oplossing voor problemen bestaat niet zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is onzin en heeft niks met verschil tussen links en rechts te maken.
Zowel links als rechts beleid kan op lange termijn ongewenste gevolgen hebben.
Dat zijn beiden dingen die mij niet boeien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet het gaan om hoe we die wetgeving kunnen verbeteren en niet over hoe stoer is het is om lekker negertjes uit te zetten. Of van die dooddoeners dat als we dat niet doen dat dan half Afrika hier komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |