Das minder erg dan zo'n opgeschoten keffertje als jij die elke dag op de bank hangt en meent dat ie wat voorstelt in de virtuele wereld.quote:
Ik heb sinds kort 1 werkplek gecreëerd voor een nieuwe werknemer. Mijn bijdrage is alweer geleverd dit jaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Doe dat zelf eerst voor je er iemand op wijst.
Je denkt dat het vanzelf waarheid wordt als je het maar vaak genoeg blijft herhalen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das minder erg dan zo'n opgeschoten keffertje als jij die elke dag op de bank hangt en meent dat ie wat voorstelt in de virtuele wereld.
Een hond als huisdier aanschaffen is geen werkplek verschaffen he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort 1 werkplek gecreëerd voor een nieuwe werknemer. Mijn bijdrage is alweer geleverd dit jaar.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Een hond als huisdier aanschaffen is geen werkplek verschaffen he.
Dat je dat nog weet, knap van je. En nu vlug naar het arbeidsbureau en ga kijken of er vacatures zijn bij de supermarkt op de groente- en fruitafdeling.quote:
Je kunt grappiger uit de hoek komen. Misschien moet je het eens wat meer tijd geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet, knap van je. En nu vlug naar het arbeidsbureau en ga kijken of er vacatures zijn bij de supermarkt op de groente- en fruitafdeling.
Het is dan ook niet grappig. Ik ben bloedserieus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt grappiger uit de hoek komen. Misschien moet je het eens wat meer tijd geven.
Momentje.... even nog.... nee, ik blijf je een mop vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is dan ook niet grappig. Ik ben bloedserieus.
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen en daarna weer zielig posten op Fok! om zo weer in je ideale virtuele leventje te kruipen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Momentje.... even nog.... nee, ik blijf je een mop vinden.
Is goed. Bral maar ff verder, ik lees het zo wel. Nu tijd voor koffie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen en daarna weer zielig posten op Fok! om zo weer in je ideale virtuele leventje te kruipen.
Weglopen voor de feiten is het makkelijkst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is goed. Bral maar ff verder, ik lees het zo wel. Nu tijd voor koffie.
Sommigen blijven maar terug komen voor meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef betyar het volgende:
Weglopen voor de feiten is het makkelijkst.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommigen blijven maar terug komen voor meer.
Komt er weer een.quote:
Toch vreemd dat zo'n rollatorcongres iets te zeggen zou hebben over de uitkomst van individuele gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat gaat nog leuk worden met het CDA-congres over Mauro
Ook goedemorgen.
Dat is ook raar, eigenlijk. Maar ja, de macht van de media, zo zie je maar weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch vreemd dat zo'n rollatorcongres iets te zeggen zou hebben over de uitkomst van individuele gevallen.
De macht van vrijheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is ook raar, eigenlijk. Maar ja, de macht van de media, zo zie je maar weer.
3-voud reageert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:07 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een zure sfeer hangt hier ook weer.
hohoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
DN, don't bother. Ik heb weer aan mijn Occupy-topic kunnen zien dat mensen simpelweg te dom zijn om te discussieren over het gewenste onderwerp.
Ja, jij hebt een aantal zeer zinnige berichten getikt, maar daar hield het dan wel weer bij op. Nu gaan mensen reageren op de Occupy-beweging zelf. Maar dat is niet het doel van de discussie.quote:
De Kerstman!quote:
Lekker, vette hap.quote:
Mooizo, want er begon bijna een tekort aan mafketels te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
Koranverbrander wil nieuwe president van VS worden
Ach welneequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
DN, don't bother. Ik heb weer aan mijn Occupy-topic kunnen zien dat mensen simpelweg te dom zijn om te discussieren over het gewenste onderwerp.
Ik denk dat de meeste mensen zo'n partij wel zien zitten, dat zeggen de meeste daar ook. Verder is het niet echt discussiemateriaal toch? Wel een goed topic overigens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een aantal zeer zinnige berichten getikt, maar daar hield het dan wel weer bij op. Nu gaan mensen reageren op de Occupy-beweging zelf. Maar dat is niet het doel van de discussie.
Zoveel lof heb ik ook weer niet verdientquote:
Och..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoveel lof heb ik ook weer niet verdient
Geeft mooi aan wat het belang van Kosovo voor Servië isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef Dutchnative het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6312864596613878002
Interessante BBC Docu over Joegoslavië
quote:
Allemaal de schuld van Afrika en Zuid-oost Aziequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
De 7 miljardste aardbewoner komt er aan.
Toen ik werd geboren waren we nog maar met z'n 3.577.889.881en.
Dat is dus gewoon een verdubbeling sinds 1970
Het is allemaal de schuld van Mauro.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Afrika en Zuid-oost Azie![]()
Geef hem een bekeuring!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Mauro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |