Hee, je komt weer een keer blieken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef Zolcon het volgende:
Wat een onmenselijke tyfuspartij is die PVV toch
[..]
[..]
[..]
Die mensen moeten gewoon verdwijnen uit het parlement
Ik was wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef GSbrder het volgende:
VS, je was trouwens bijna uberposter van donderdag 27 oktober
Een typisch du_keje weer toegepast. Domme opmerking geven, ontwijken en wegwezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo schat je pH weer tot onder het nulpunt gedaald? Veel plezier met soppen in azijn ikga nu echt pitten.
Antwoord heb ik niet ontweken. Langer dan 2 jaar zou de procedure naar mijn idee eigenlijk nooit mogen duren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan nu, op de man af, want daar heb je eerder ook het antwoord op ontweken: hoe lang mag je iemand laten procederen tegen een afwijzing van een verblijfsvergunning?
De user met de meeste posts.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 27 oktober 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 331 RockNijntje
002. 314 Voorschrift
003. 306 Flepke
004. 297 GSbrder
005. 293 ValHallen
Die procedure heeft niet eens langer dan 2 maand geduurd schat, het was vanaf dag 1 al duidelijk wat de voorwaarden in zijn situatie waren. Asielverblijf tot je 18e verjaardag tot je volwassen bent en dan uitzetting.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Antwoord heb ik niet ontweken. Langer dan 2 jaar zou de procedure naar mijn idee eigenlijk nooit mogen duren.
En praktisch gezien krijg je als het veel langer duurt dan dat de uitzetting ook niet meer voor elkaar en verdwijnt men grotendeels in de illegaliteit..
Dus is er voor die knul nog altijd geen absolute duidelijkheid, dat is wat ik betoog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vindt wel plaats, onder druk van de Media is de oppositie gaan zaniken om te scoren.
Je denkt toch niet werkelijk dat het iemand maar ook enigszins om een onbekende neger uit Angola gaat?
Van POL?quote:
Ja sorry ik trek dat gelul van die PVV'ers echt niet. Autistisch stelletje extremistenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee, je komt weer een keer blieken?
De domme opmerkingen laat ik graag aan jou over, en nu echt slapenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een typisch du_keje weer toegepast. Domme opmerking geven, ontwijken en wegwezen.
Wordt met de week dag erger ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja sorry ik trek dat gelul van die PVV'ers echt niet. Autistisch stelletje extremisten
Waarom zoek je het dan op?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja sorry ik trek dat gelul van die PVV'ers echt niet. Autistisch stelletje extremisten
Hahaha... slechte verliezer ben je en blijf je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
De domme opmerkingen laat ik graag aan jou over, en nu echt slapen
Het klopt dat dit praktisch gezien nadelige gevolgen kan hebben, maar bij wie ligt de verantwoordelijkheid om die termijn van twee jaar te bewaken? Moet er daarna een soort gedoogbeleid komen, zodat asielzoekers die het langer dan twee jaar hebben weten te rekken, stilzwijgend toestemming krijgen om als illegaal hier in Nederland onder te duiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Antwoord heb ik niet ontweken. Langer dan 2 jaar zou de procedure naar mijn idee eigenlijk nooit mogen duren.
En praktisch gezien krijg je als het veel langer duurt dan dat de uitzetting ook niet meer voor elkaar en verdwijnt men grotendeels in de illegaliteit..
Hm, kan me niet herinneren dat ik zoveel postte.quote:
Wat voor enorme lutser ben je als je rond de 300 post maakt op 1 dag.quote:
En bedankt opa.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat voor enorme lutser ben je als je rond de 300 post maakt op 1 dag.
Zoek een leven.
Ik zoek het niet op, jammer genoeg zitten die mafketels in het parlement de boel te verzieken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom zoek je het dan op?
Of zit je zomers ook telkens met je handjes in de barbecue te poken terwijl je schreeuwt van de pijn?
Haha, zou wel leuk zijn als Verhagen 1 donderpreek hield en dan naar buiten kwam met zijn guitige smoeltje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:47 schreef Strani het volgende:
Verhagen nu ook binnen bij de fractie.
"Voorlopig zijn ze er niet uit" wordt gemeld op Politiek24.
You will respect your master, my son.quote:
Haha ja het was een wat eigenaardig moment.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:50 schreef Droopie het volgende:
Ze gaat nu bellen:.'het kabinet is gevallen '
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |