You will respect your master, my son.quote:
Haha ja het was een wat eigenaardig moment.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:50 schreef Droopie het volgende:
Ze gaat nu bellen:.'het kabinet is gevallen '
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:54 schreef Strani het volgende:
Van Haersma-Buma nu ook in de plenaire zaal aangekomen.
Koppejan zit ook op z'n plek nu..of zat, hij's net weer gaan lopen.
Als ik het goed heb begrepen gaan ze er pas dinsdag over stemmen, zodat ie nog iets langer in spanning kan blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:39 schreef Tem het volgende:
Morguh, heeft Mauro zijn koffers al gepakt?
Die stilzwijgende toestemming voor uitgeprocedeerde asielzoekers om als illegaal verder te leven in Nederland is juist de situatie zoals die nu is... Wat logisch is vanwege de te lange procedures, vandaar ook dat ik aangaf dat ik meer zie in kort pijn dan in lang jeuk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het klopt dat dit praktisch gezien nadelige gevolgen kan hebben, maar bij wie ligt de verantwoordelijkheid om die termijn van twee jaar te bewaken? Moet er daarna een soort gedoogbeleid komen, zodat asielzoekers die het langer dan twee jaar hebben weten te rekken, stilzwijgend toestemming krijgen om als illegaal hier in Nederland onder te duiken?
Op de dag dat jij een keer echt discussie wilt voeren zal ik daar graag op ingaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... slechte verliezer ben je en blijf je.
En tussendoor nog een CDA-congres.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen gaan ze er pas dinsdag over stemmen, zodat ie nog iets langer in spanning kan blijven.
Dat blijft natuurlijk een eigen keuze.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die stilzwijgende toestemming voor uitgeprocedeerde asielzoekers om als illegaal verder te leven in Nederland is juist de situatie zoals die nu is...
Vorig jaar was het congres in ieder geval hilarisch, dus dat biedt weer wat onverwachte komedie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En tussendoor nog een CDA-congres.
Hij wordt zuur als hij niet geadoreerd wordt, ik zou er geen moeite in stoppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op de dag dat jij een keer echt discussie wilt voeren zal ik daar graag op ingaan. Die dag is in je fok carrière tot nu toe helaas nog iet voorbij gekomen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |