Het idee van caramelkruidnoten alleen alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens caramelkruidnoten en ze smaken gewoon naar chocoladekruidnoten.
Na wat lezen stond erop, witte chocolade met caramelsmaak, maar het smaakt helemaal niet naar caramel.
Nope. Maar ook chocolade? Lekker origineel die andere smakenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de truffelnoten al es geprobeerd?
Hij mag me wel komen ophalen met de autoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou je niet beter gewoon geld toe vragen?
Negers die met een zachte G pratenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar goed, als ik negers zou doen dan zou het wel voor drie euro al kunnen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Maar ook chocolade? Lekker origineel die andere smaken.
[..]
Hij mag me wel komen ophalen met de auto.
Nee, zeker niet. En kijk maar es wat er gebeurt...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:20 schreef Tegan het volgende:
Nope. Maar ook chocolade? Lekker origineel die andere smaken.
Negers met accentenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Negers die met een zachte G praten
Daar droog je toch spontaan van op?
Dat werkt bij mij idd nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. En kijk maar es wat er gebeurt...
* AirwiN zwaait met een zakje truffelnoten naar CherryLips
Meisjes met een zachte g Teganquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Negers met accenten. Ik heb zelf een zachte g heb ik me laten vertellen
.
Jijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meisjes met een zachte g Tegan.
Who am I kidding
He-le-maal nietsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. En kijk maar es wat er gebeurt...
* AirwiN zwaait met een zakje truffelnoten naar CherryLips
quote:
Oei, en nu heb je het helemaal verpest bij haar hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is gewoon wat traag van begrip.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Mijn ex (Anti) sprak ook met een zachte G. Ik vond het schattig. (En ze leest dit misschien ook wel meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Negers die met een zachte G praten
Daar droog je toch spontaan van op?
Dat doe je zelf!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik niet de hele tijd in je sig verscheen dan was je perfect geweest.
Lurkers alert!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ex (Anti) sprak ook met een zachte G. Ik vond het schattig. (En ze leest dit misschien ook wel mee)
Ik heb al dermate veel lieve dingen gedaan voor CL dat ik een misser wel kan veroorloven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
Oei, en nu heb je het helemaal verpest bij haar hoor.
Ik vind het zo al apart genoeg!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat altijd zo apart. Zit je Duitse tv te kijken,
Ik wilde er nog bij zettten 'ja, mijn ouders doen datquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind het zo al apart genoeg!
Een anti is geen neger.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ex (Anti) sprak ook met een zachte G. Ik vond het schattig. (En ze leest dit misschien ook wel mee)
Verklaar je naderquote:
Ik wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
Mag je dat eigenlijk nog wel zeggen? 'Neger'?
Ligt er aan of er toevallig brabantse negers in de crew zitten, denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
Mag je dat eigenlijk nog wel zeggen? 'Neger'?
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:48 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat ook geen scheldwoord hoor. Maar goed gewone woorden kunnen ook gebruikt worden als scheldwoord, zoals een agent homo noemen!
Juist! Het gaat om de context. "Vieze, vuile stinkneger" is natuurlijk wat anders dan "Mijn vriend is een neger."quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:48 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat ook geen scheldwoord hoor. Maar goed gewone woorden kunnen ook gebruikt worden als scheldwoord, zoals een agent homo noemen!
Dat vraag ik mij ook af over mijn zakje met truffelnoten. Ze zal toch niet....?quote:
Air heeft haar weggejaagdquote:
Ik zeg al niks meer.quote:
Absoluut!quote:
CL heeft Air's truffelnoten in haar mond!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af over mijn zakje met truffelnoten. Ze zal toch niet....?
quote:
Eh, nee dat dan weer niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
Speaking of Liesl is een toffe babynaam.
Ik ken nieteens een andere versie.quote:
quote:
Van die mooie momenten om afscheid te nemen en naar huis te gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Geeft niet, hij komt altijd op zo'n regenachtige verloren dag als je bij familie bent.
Die wil ik niet meer zien nadat ik 'm op Lowlands (??) heb gezien in de Sound of Music Sing-a-long. Die ervaring wordt nooit meer overtroffen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Of om de sound of music te kijken.
Iets minder, maar dat is wel het idee ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef KomtTijd... het volgende:
55.000 man die stomdronken DO, A DEER staan te brallen?
Die noemen mijn tenminste niet stom.quote:
Ik heb m'n mond niet nodig bij het typen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
Eindelijk die chocolate salty balls uit je mond gehaald?
Ik stel het niet voor, ik doe het gewoonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
Goed punt. Dat is al 100x voorgesteld.
Ik verwacht een slotje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stel het niet voor, ik doe het gewoon
Dat zeiden ze toen ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom is het nu nieuw nieuw nieuwWe laten het verleden achter
Dat weet StBaby ook, het is niet de eerste keer dat hij het "probeert".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook.
Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok!
Ho nee, ik heb het eerder voorgesteldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat weet StBaby ook, het is niet de eerste keer dat hij het "probeert".
Jullie plakclub krijg je ook niet uit elkaar.
True true.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Ho nee, ik heb het eerder voorgesteldDit is de eerste keer dat ik ook echt een topic open
Ik wil een hele fucking tabel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook.
Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok!
Ik hou vast aan jou!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook.
Ik haat snelle topicsquote:
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen.quote:
We zijn dus niet de enigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen.
zoals jij met de bovenkant van je hoofd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen.
Dat had ik in mijn laatste huisje ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Wel blij dat je weer je eigen bedje en je eigen wc hebt?
Nog erger!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zoals jij met de bovenkant van je hoofd?
Hier zie je niet continue rookpluimen van oerbossen die opzettelijk in de brand zijn gestoken.quote:
Ik moest lachen om je UIquote:
Ik laat mensen graag lachenquote:
quote:
NEEE!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat
/Goed bedoeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat
Goeden eigenschapje.quote:
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal primaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Goed bedoeld
Als je EINDELIJK eens open gaat staan voor opbouwende kritiek geef ik het een kans.
Als je blijft posten zoals je doet in de andere reeks niet.
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal prima
Ik zal het wel wat meer uit het versieren topic houden dan
Ik hap te graagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.
Vandaar dat je door eigen schuld steeds in vermoeiende discussies zit.
Oke nu ik nu ik!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Nou ja ik zal wel beginnen.
Ik ben dus godtje, ik FOK! al vanaf mijn 18e dus ik ben nu 26,
Ik woon in het prachtige Leiden en ik ebn de buurman van Jochem Meijer. Hij is een beetje druk maar wel gezellig.
Voor de rest ben ik dol op katten en speel ik WoW in het weekend.
Nu jullie
Dank uquote:
FOK! blijft me verbazen. Ik kan me niet herkennen in je verhaal maar ik neem het voor waarheid aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik me ook maar even voorstellen. Lokasenna, 18 jaar.
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier
Ik durfde dat nooit zo goed.quote:
Wait, whud?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier
Ben jij de fok ontmaagster dan? Krijg je het nog aardig drukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Wie niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q is zoQ+
Q+
Heb jij hem ook zo gemist?
Nee ik blijf nu monogaamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben jij de fok ontmaagster dan? Krijg je het nog aardig druk
Pak jij het bier? Dan maak ik even popcorn.quote:
Dat kan vast niet lang meer duren. Wacht nog even, dan haal ik alvast wat popcorn.quote:
Ik vind het dan ook wel weer tijd voor QyRoZquote:
Neuh, mijn taak is de olie op het vuur gooienquote:
Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook latelyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pak jij het bier? Dan maak ik even popcorn.
Ja nu is onze interesse wel gewekt natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Goeie introductie dit. Welke fokker heb je ontmaagd dan en wat voor drugs?
Je vergeet bier, Q. Wie ben jij en wat heb je met Q gedaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan vast niet lang meer duren. Wacht nog even, dan haal ik alvast wat popcorn.
Heb jij geen bier? Arme Airquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook lately
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nu is onze interesse wel gewekt natuurlijk!
Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Goeie introductie dit. Welke fokker heb je ontmaagd dan en wat voor drugs?
quote:
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopicquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook lately
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen hequote:
Dat is zo mooi he aan fok! Het blijft je verbazen!!! Keer op keer hahaquote:
Lijstjes, ik heb ze zo gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes!
Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ok, ok, ik haal wel bier dan....
Even betterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he
THB!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vergeet bier, Q. Wie ben jij en wat heb je met Q gedaan?
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dus
Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopichebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Ze is net de Nederlandse staat: wel alles vastleggen maar niks delen met de onderdanenquote:
Ja gisteravond toch. Geloof ikquote:
Nee, het was gewoon leuk en Newbie en ik houden van elkaar enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan was
Whjho?quote:
En jij bent hoe oud?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopichebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Is dit nou wat ze noemen echte junky liefde?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat volg ik toch niet johquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja gisteravond toch. Geloof ik
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
18. Dat zei ze net in het voorstel rondje.
quote:
Hopen dat ze hun info voor de lijstjes gewoon open en bloot hier neerzettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe wil ik dan weten wat er allemaal geroddeld wordt.
Mooi, dan kunnen jij en ik eindelijk aan de bakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het maar volgen voor je hetw eet loopt Air met haar weg
Waarom?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Zeg Miss, wel op blijven letten he
Heerlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen jij en ik eindelijk aan de bak
Hoewel ik 26 wel een beetje jong vind hoor...quote:
Kan er een mod voor zorgen dat die users allemaal een tag krijgen? Bij voorkeur met gele kleur, in ster-vorm.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
Maar zijn er al stelletjes gekomen uit het versieren topic?
Kortom wie doet wie?
En wie stemmen er allemaal PVV?
Nou dan niet, zuur wiefquote:
Is dat die je ontmaagd had?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik doe Newbie, en wie er PVV stemt weet ik niet.
Jij wilt Godtje niet even lekker cougaren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel ik 26 wel een beetje jong vind hoor...
Ohhh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen
Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn![]()
Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren![]()
En vind ik Bengel lief
Het is je niet aan te zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik zit over 3 dagen 10 jaar op FOK!. Dat lijkt me meer dan genoeg info
Andere mensen boeien me gewoon standaard nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Andere mensen boeien me gewoon standaard niet
Ik slaap er nog een nachtje over jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt Godtje niet even lekker cougaren?
Eerst een baby dan pas naar de ouders, toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
Dat scheelt... lijkt mij dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
En nog niet, ik woon op mezelf.
Hij kocht wel een roos voor me tijdens het trippenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Ripley het volgende:
En dan zeggen ze dat romantiek dood is. Wat een prachtig liefdesverhaal zeg!
Twee maagden die het zat zijn die via internet hun ontmaagding regelen en zich zelf eerst even van de wereld moeten brengen met MDMA
Standaard he. Ik kan altijd bijdraaien. En dat heb ik gedaan in jouw gevalquote:
Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het misquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen
En vind ik Bengel lief
Ja, je kunt natuurlijk niet over één nacht ijs gaan. Veuls te koud en pijnlijke tepels en zulks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik slaap er nog een nachtje over ja
Bij de mannenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:
Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis
Weten ze ja, jammer genoegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat scheelt... lijkt mij dan.
Weten je ouders dat je met hem gaat en dat hij die jongen is?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Standaard he. Ik kan altijd bijdraaien. En dat heb ik gedaan in jouw geval
Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?quote:
Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis
Oh en ik ben 31 was ik vergeten te zeggen
Like, duh.quote:
Daten???quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen
En vind ik Bengel lief
Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
I beg your pardon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.
Als dat 'r enige criteria waren, was ze geen vrijgezel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel
Hebben je ouders je vast vergeten te vertellen dat jij bent verwekt in een gezamenlijke LSD-tripquote:
Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn oudersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
Serieus? Ben jij 28?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kijk, die kan ik mooi in mijn zak steken babe!
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus? Ben jij 28?![]()
Ik val even flauw
Wat een dom wijfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders
De meer belangrijke vraag is wat haar ouders ermee te maken hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders
Niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.
Ben bang van welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Uhmmm
/Insert not sure if serieus plaatje
Fijne vriendin dan zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een voormalige vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders
Ja dat ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De meer belangrijke vraag is wat haar ouders ermee te maken hebben
welcome to the dark sidequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Q. het volgende:
Ik voel me net CL, ontbijten met chocola omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan voor echt ontbijt.
Ja, eerst Air ditchen dan he...quote:
Een verbeterde wereld begint bij R&P SCquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand vandaag
Ik ben zen en lief
As alwaysquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zen en lief
En waar haar foto's blijven!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De meer belangrijke vraag is wat haar ouders ermee te maken hebben
Maar het valt zeker om.. je bent zo ... ontwijkend.. vandaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zen en lief
Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord benquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Uhmmm
/Insert not sure if serieus plaatje
Net gordon ben jijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zen en lief
Die heeft me al gedumpt voor die noob. Maar je zult me dus wel met Godt moeten delenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eerst Air ditchen dan he...
Zeg dat ja!quote:
Zo'n moeilijk mannetje ben jij toch ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanwege je postgedrag want anders ken ik je niet
Altijd weer die godt hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heeft me al gedumpt voor die noob. Maar je zult me dus wel met Godt moeten delen
Heb je deze gezien? Ik moet niet vaak om Gordon lachen maar deze vind ik wel komsischquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net gordon ben jijEne dag een boeddhist, andere dag valse nicht
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor
Hebben ze daar reden toe? Ben je ontspoord? Wat doe je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor
Ik ga me niet voorstellen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef kree het volgende:
Shit wat gaat dit topic hard.
Lees effe mee hoor, beetje kijken wie hier allemaal zitten
Mag ik u bij deze uitnodigen op een niet date maar gezellig avondje praten lachen onder het genot van een lekker drankje?quote:
Je bent zo oud als je zelf voelt, en ben vrijwillig vrijgezelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
Hoeft niet, lees het wel effe mee, dan kom ik er snel genoeg achter.quote:
Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze daar reden toe? Ben je ontspoord? Wat doe je?
Naar school? Studeren? Werken?
quote:
Ik ook niet hoor.quote:
Hij woont op malta, is 38 en uit angst voor zijn gevoelens naar het buiteland gevluchtquote:
In hoeverre was het zeiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken
Als ik me verplaats in je ouders (je was 16) kan ik dat wel een beetje voorstellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken
Klinkt best wel ok eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij woont op malta, is 38 en uit angst voor zijn gevoelens naar het buiteland gevlucht
Waar hij nu pokeren doet organiseren en elke dag op het strand zit en cocktails drinkt.
Een vrij eenzijdig leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |