abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103642542
Dat en typen tegelijk lijkt me idd lastig.
pi_103643242
Sound of music! O+
pi_103643860
Speaking of Liesl is een toffe babynaam.
pi_103644014
quote:
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
Speaking of Liesl is een toffe babynaam.
Eh, nee dat dan weer niet.
pi_103644109
Ja de Julie Andrews versie is beter.

pi_103644171
quote:
You need someone older an wiser
Telling you what to do
Dit is dan weer jammer.
pi_103644353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Ja de Julie Andrews versie is beter.

Ik ken nieteens een andere versie.
pi_103644406
Ik bedoelde tov deze versie die ik net ontdekt heb :P.

Maar ik ken ook de theaterversie.
quote:
pi_103644501
Nog een maandje of anderhalf - twee, dan komt'ie wel weer op TV!
pi_103644527
Ik heb geen tv. Heb hem wel dubbel op dvd :o .
pi_103644888
Geeft niet, hij komt altijd op zo'n regenachtige verloren dag als je bij familie bent.
pi_103644927
Op zulke dagen werk ik O+ .
pi_103644947
Familie *ril*.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:55:22 #65
13749 AirwiN
Time to give
pi_103644965
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Geeft niet, hij komt altijd op zo'n regenachtige verloren dag als je bij familie bent.
Van die mooie momenten om afscheid te nemen en naar huis te gaan.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_103645022
Of om de sound of music te kijken.
pi_103645076
Of Annie O+
Tap tap tap
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:57:07 #68
13749 AirwiN
Time to give
pi_103645092
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Of om de sound of music te kijken.
Die wil ik niet meer zien nadat ik 'm op Lowlands (??) heb gezien in de Sound of Music Sing-a-long. Die ervaring wordt nooit meer overtroffen. :D
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_103645322
55.000 man die stomdronken DO, A DEER staan te brallen? :D
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:01:40 #70
13749 AirwiN
Time to give
pi_103645436
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef KomtTijd... het volgende:
55.000 man die stomdronken DO, A DEER staan te brallen? :D
Iets minder, maar dat is wel het idee ja.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_103645463
Yay dronken mensen :{w .
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:03:24 #72
13749 AirwiN
Time to give
pi_103645583
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
Yay dronken mensen :{w .
Die noemen mijn tenminste niet stom. :6
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_103645897
Die krijgen sowieso geen hele woorden meer over hun lippen :P
Tap tap tap
pi_103645928
Mja, die denken het misschien alleen :P.
pi_103645932
CL!

Eindelijk die chocolate salty balls uit je mond gehaald? :D
pi_103645981
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!

Eindelijk die chocolate salty balls uit je mond gehaald? :D
Ik heb m'n mond niet nodig bij het typen hoor.
Tap tap tap
pi_103646006
Waar was je dan }) .
pi_103646099
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef Tegan het volgende:
Waar was je dan }) .
Blijkbaar zaten dr vingers ook ergens in.
pi_103646151
Wanneer :o
Tap tap tap
pi_103646183
Toen we het over je hadden.
pi_103646213
Wanneer wasda :o
Tap tap tap
pi_103646258
Eerder vandaag.
pi_103646268
kolere verkopen ze nog ergens vierkante monitoren ofwa?
Tap tap tap
pi_103646296
Want?
pi_103646326
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
Want?
Die zoek ik.
Tap tap tap
pi_103646615
Tap tap tap
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:51:24 #89
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_103661521
Goed punt. Dat is al 100x voorgesteld.
pi_103661563
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
Goed punt. Dat is al 100x voorgesteld.
Ik stel het niet voor, ik doe het gewoon :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:04:31 #91
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_103661849
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik stel het niet voor, ik doe het gewoon :D
Ik verwacht een slotje.
pi_103661894
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik verwacht een slotje.
zwartkijker :{w
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:13:27 #93
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_103662101
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

zwartkijker :{w
Ervaring uit het verleden.
pi_103662126
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ervaring uit het verleden.
Daarom is het nu nieuw nieuw nieuw :D We laten het verleden achter :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:14:40 #95
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_103662137
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daarom is het nu nieuw nieuw nieuw :D We laten het verleden achter :D
Dat zeiden ze toen ook :').

Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok! :+
pi_103662228
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat zeiden ze toen ook :').

Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok! :+
Dat weet StBaby ook, het is niet de eerste keer dat hij het "probeert". :+

Jullie plakclub krijg je ook niet uit elkaar.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:18:44 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103662250
Zo dat was even leuk :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103662321
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat weet StBaby ook, het is niet de eerste keer dat hij het "probeert". :+

Jullie plakclub krijg je ook niet uit elkaar.
Ho nee, ik heb het eerder voorgesteld :P Dit is de eerste keer dat ik ook echt een topic open ;)
pi_103662341
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:

Ho nee, ik heb het eerder voorgesteld :P Dit is de eerste keer dat ik ook echt een topic open ;)
True true.
pi_103662349
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat zeiden ze toen ook :').

Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok! :+
Ik wil een hele fucking tabel! :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')