quote:
Eh, nee dat dan weer niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
Speaking of Liesl is een toffe babynaam.
Ik ken nieteens een andere versie.quote:
quote:
Van die mooie momenten om afscheid te nemen en naar huis te gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Geeft niet, hij komt altijd op zo'n regenachtige verloren dag als je bij familie bent.
Die wil ik niet meer zien nadat ik 'm op Lowlands (??) heb gezien in de Sound of Music Sing-a-long. Die ervaring wordt nooit meer overtroffen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Of om de sound of music te kijken.
Iets minder, maar dat is wel het idee ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef KomtTijd... het volgende:
55.000 man die stomdronken DO, A DEER staan te brallen?
Die noemen mijn tenminste niet stom.quote:
Ik heb m'n mond niet nodig bij het typen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
Eindelijk die chocolate salty balls uit je mond gehaald?
Ik stel het niet voor, ik doe het gewoonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
Goed punt. Dat is al 100x voorgesteld.
Ik verwacht een slotje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stel het niet voor, ik doe het gewoon
Dat zeiden ze toen ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom is het nu nieuw nieuw nieuwWe laten het verleden achter
Dat weet StBaby ook, het is niet de eerste keer dat hij het "probeert".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook.
Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok!
Ho nee, ik heb het eerder voorgesteldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat weet StBaby ook, het is niet de eerste keer dat hij het "probeert".
Jullie plakclub krijg je ook niet uit elkaar.
True true.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Ho nee, ik heb het eerder voorgesteldDit is de eerste keer dat ik ook echt een topic open
Ik wil een hele fucking tabel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook.
Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |