abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103664183
hoi pipeloi, het wordt hier druk :Y)
pi_103664199
o god.
Tap tap tap
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:16:02 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664227
Gezellig! *O*
For great justice!
pi_103664231
Hai? :)
pi_103664245
Goedezonnigemiddag :s)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664251
Ik kwam hier al en ik ben heel Zen :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:16:59 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664263
Hallo :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664269
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
Ik kwam hier al en ik ben heel Zen :)
Jij bent gewoon cool B-)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:17:07 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664270
Ik heb ook al wel wat wortels hier.. niet veel, maar wel wat :Y
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:17:31 #135
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664285
Ah we mogen nu ook hier komen?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664288
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Hallo :W
Ik moest lachen om je UI :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:17:55 #137
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664299
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Ah we mogen nu ook hier komen?
Jij altijd. O+
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:18:02 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664303
Vind het nu al gezellig
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664305
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Q is terug!!!! Yeaaahhhh!!
Q is zo O+ Q+ O+ Q+
Heb jij hem ook zo gemist?
pi_103664310
Nou ja ik zal wel beginnen.

Ik ben dus godtje, ik FOK! al vanaf mijn 18e dus ik ben nu 26,
Ik woon in het prachtige Leiden en ik ebn de buurman van Jochem Meijer. Hij is een beetje druk maar wel gezellig.

Voor de rest ben ik dol op katten en speel ik WoW in het weekend.

:)

Nu jullie
pi_103664312
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat :P
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:18:48 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664322
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest lachen om je UI :')
Ik laat mensen graag lachen :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:18:53 #143
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664324
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Jij altijd. O+
O+ Thanks babe.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664331
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat :P
NEEE!!! :'(
Grapje hoor kree.
pi_103664339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat :P
/Goed bedoeld
Als je EINDELIJK eens open gaat staan voor opbouwende kritiek geef ik het een kans.
Als je blijft posten zoals je doet in de andere reeks niet. :)
pi_103664349
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

NEEE!!! :'(
*) Kom hier ook even de boel verzieken :')
Do what you love, love what you do!
pi_103664358
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik laat mensen graag lachen :P
Goeden eigenschapje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664373
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

/Goed bedoeld
Als je EINDELIJK eens open gaat staan voor opbouwende kritiek geef ik het een kans.
Als je blijft posten zoals je doet in de andere reeks niet. :)
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal prima ;)
Ik zal het wel wat meer uit het versieren topic houden dan :P
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:21:03 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664392
De andere SC's zijn stil gelopen O+
pi_103664396
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef kree het volgende:

[..]

Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal prima ;)
Ik zal het wel wat meer uit het versieren topic houden dan :P
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.
Vandaar dat je door eigen schuld steeds in vermoeiende discussies zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')