Ik moest lachen om je UIquote:
Ik laat mensen graag lachenquote:
quote:
NEEE!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat
/Goed bedoeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat
Goeden eigenschapje.quote:
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal primaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Goed bedoeld
Als je EINDELIJK eens open gaat staan voor opbouwende kritiek geef ik het een kans.
Als je blijft posten zoals je doet in de andere reeks niet.
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal prima
Ik zal het wel wat meer uit het versieren topic houden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |