abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103662697
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat zeiden ze toen ook :').

Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok! :+
Ik hou vast aan jou!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103662854
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik verwacht een slotje.
De grote R&P chatreeks #1
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103662884
quote:
Wel een snel topic. :9
pi_103662936
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:39 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Wel een snel topic. :9
Ik haat snelle topics :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:44:20 #109
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik haat snelle topics :(
Snel. O+
For great justice!
pi_103663082
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:

Ik haat snelle topics :(
Want? Je bent te langzaam om het bij te houden? :P
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:46:07 #111
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663100
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:

[..]

Bij de apotheek
:').
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:47:14 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663144


Leuk land, dat Madagaskar. :7
For great justice!
pi_103663218
Ook mooi zo te zien.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:51:05 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663294
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ook mooi zo te zien.
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen. O+
For great justice!
pi_103663350
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Q. het volgende:

[..]

Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen. O+
We zijn dus niet de enigen O+
Tap tap tap
pi_103663363
Wel blij dat je weer je eigen bedje en je eigen wc hebt? :D
Tap tap tap
pi_103663399
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Q. het volgende:

[..]

Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen. O+
zoals jij met de bovenkant van je hoofd? :P
pi_103663408
Q is terug!!!! Yeaaahhhh!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:54:41 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663422
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Wel blij dat je weer je eigen bedje en je eigen wc hebt? :D
Dat had ik in mijn laatste huisje ook! *O* Daar had ik zelfs een bad. 8-) Wel fijn om ook na 22:00 gewoon stroom te hebben. En om gewoon warm water te hebben. 8-)
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:54:49 #120
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663431
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

zoals jij met de bovenkant van je hoofd? :P
Nog erger!
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:55:27 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663458
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

We zijn dus niet de enigen O+
Hier zie je niet continue rookpluimen van oerbossen die opzettelijk in de brand zijn gestoken.
For great justice!
pi_103663627
die arme kameleonnetjes ;(
Tap tap tap
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:00:01 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663642
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:59 schreef CherryLips het volgende:
die arme kameleonnetjes ;(
BBQ! *O*
For great justice!
pi_103663792
Welke kleur zouden ze dan aannemen? Geblakerd?
Tap tap tap
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:08:15 #125
141482 Q.
JurassiQ
pi_103663913
Pikzwart. O+
For great justice!
pi_103664183
hoi pipeloi, het wordt hier druk :Y)
pi_103664199
o god.
Tap tap tap
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:16:02 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664227
Gezellig! *O*
For great justice!
pi_103664231
Hai? :)
pi_103664245
Goedezonnigemiddag :s)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664251
Ik kwam hier al en ik ben heel Zen :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:16:59 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664263
Hallo :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664269
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
Ik kwam hier al en ik ben heel Zen :)
Jij bent gewoon cool B-)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:17:07 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664270
Ik heb ook al wel wat wortels hier.. niet veel, maar wel wat :Y
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:17:31 #135
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664285
Ah we mogen nu ook hier komen?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664288
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Hallo :W
Ik moest lachen om je UI :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:17:55 #137
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664299
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Ah we mogen nu ook hier komen?
Jij altijd. O+
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:18:02 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664303
Vind het nu al gezellig
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664305
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Q is terug!!!! Yeaaahhhh!!
Q is zo O+ Q+ O+ Q+
Heb jij hem ook zo gemist?
pi_103664310
Nou ja ik zal wel beginnen.

Ik ben dus godtje, ik FOK! al vanaf mijn 18e dus ik ben nu 26,
Ik woon in het prachtige Leiden en ik ebn de buurman van Jochem Meijer. Hij is een beetje druk maar wel gezellig.

Voor de rest ben ik dol op katten en speel ik WoW in het weekend.

:)

Nu jullie
pi_103664312
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat :P
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:18:48 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664322
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest lachen om je UI :')
Ik laat mensen graag lachen :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:18:53 #143
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664324
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Jij altijd. O+
O+ Thanks babe.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664331
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat :P
NEEE!!! :'(
Grapje hoor kree.
pi_103664339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat :P
/Goed bedoeld
Als je EINDELIJK eens open gaat staan voor opbouwende kritiek geef ik het een kans.
Als je blijft posten zoals je doet in de andere reeks niet. :)
pi_103664349
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

NEEE!!! :'(
*) Kom hier ook even de boel verzieken :')
Do what you love, love what you do!
pi_103664358
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik laat mensen graag lachen :P
Goeden eigenschapje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664373
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

/Goed bedoeld
Als je EINDELIJK eens open gaat staan voor opbouwende kritiek geef ik het een kans.
Als je blijft posten zoals je doet in de andere reeks niet. :)
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal prima ;)
Ik zal het wel wat meer uit het versieren topic houden dan :P
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:21:03 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664392
De andere SC's zijn stil gelopen O+
pi_103664396
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef kree het volgende:

[..]

Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal prima ;)
Ik zal het wel wat meer uit het versieren topic houden dan :P
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.
Vandaar dat je door eigen schuld steeds in vermoeiende discussies zit.
pi_103664415
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.
Vandaar dat je door eigen schuld steeds in vermoeiende discussies zit.
Ik hap te graag :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:21:54 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664420
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Nou ja ik zal wel beginnen.

Ik ben dus godtje, ik FOK! al vanaf mijn 18e dus ik ben nu 26,
Ik woon in het prachtige Leiden en ik ebn de buurman van Jochem Meijer. Hij is een beetje druk maar wel gezellig.

Voor de rest ben ik dol op katten en speel ik WoW in het weekend.

:)

Nu jullie
Oke nu ik nu ik!!

Hoi ik ben ook_ gek en doe miep
Miep na!!


Oh shit verkeerde tekst!

Opnieuw dan maar!

Hoi ik ben ook_gek

Zit al te lang op fok!
Woon op scheveningen vlak bij het strand. Wel drukke plaats om in te wonen maaaar is wel leuk en gezellig!

In het weekend ga ik bijna altijd op stap tot in de late / vroege uurtjes!

Uhm dit was het denk ik wel zo beetje dan :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664439
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Ah we mogen nu ook hier komen?
Dat mocht altijd al. :Y
pi_103664444
Zal ik me ook maar even voorstellen. Lokasenna, 18 jaar.
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:23:59 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664474
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goeden eigenschapje.
Dank u :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664482
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik me ook maar even voorstellen. Lokasenna, 18 jaar.
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier :)
FOK! blijft me verbazen. Ik kan me niet herkennen in je verhaal maar ik neem het voor waarheid aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')