Ik hou vast aan jou!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook.
Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok!
Ik haat snelle topicsquote:
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen.quote:
We zijn dus niet de enigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen.
zoals jij met de bovenkant van je hoofd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen.
Dat had ik in mijn laatste huisje ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Wel blij dat je weer je eigen bedje en je eigen wc hebt?
Nog erger!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zoals jij met de bovenkant van je hoofd?
Hier zie je niet continue rookpluimen van oerbossen die opzettelijk in de brand zijn gestoken.quote:
Ik moest lachen om je UIquote:
Ik laat mensen graag lachenquote:
quote:
NEEE!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat
/Goed bedoeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat
Goeden eigenschapje.quote:
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal primaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Goed bedoeld
Als je EINDELIJK eens open gaat staan voor opbouwende kritiek geef ik het een kans.
Als je blijft posten zoals je doet in de andere reeks niet.
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal prima
Ik zal het wel wat meer uit het versieren topic houden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |