Ik hou vast aan jou!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook.
Nou ja, mij boeit het niet. Maar het is meermaals voorgekomen dat al die shit niet bij elkaar geveegd kon worden omdat elk clubje zo hard vasthoud aan zijn stukje Fok!
Ik haat snelle topicsquote:
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen.quote:
We zijn dus niet de enigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen.
zoals jij met de bovenkant van je hoofd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker. Wel erg kaal(gebrand), mooi om te zien hoe de mensen daar hun land continue naar de vernieling helpen.
Dat had ik in mijn laatste huisje ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Wel blij dat je weer je eigen bedje en je eigen wc hebt?
Nog erger!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zoals jij met de bovenkant van je hoofd?
Hier zie je niet continue rookpluimen van oerbossen die opzettelijk in de brand zijn gestoken.quote:
Ik moest lachen om je UIquote:
Ik laat mensen graag lachenquote:
quote:
NEEE!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat
/Goed bedoeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef kree het volgende:
Ik meldt me even hier.
Eens kijken hoe het hier gaat
Goeden eigenschapje.quote:
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal primaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Goed bedoeld
Als je EINDELIJK eens open gaat staan voor opbouwende kritiek geef ik het een kans.
Als je blijft posten zoals je doet in de andere reeks niet.
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik altijd kritiek etc kom maar op, helemaal prima
Ik zal het wel wat meer uit het versieren topic houden dan
Ik hap te graagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.
Vandaar dat je door eigen schuld steeds in vermoeiende discussies zit.
Oke nu ik nu ik!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Nou ja ik zal wel beginnen.
Ik ben dus godtje, ik FOK! al vanaf mijn 18e dus ik ben nu 26,
Ik woon in het prachtige Leiden en ik ebn de buurman van Jochem Meijer. Hij is een beetje druk maar wel gezellig.
Voor de rest ben ik dol op katten en speel ik WoW in het weekend.
Nu jullie
Dank uquote:
FOK! blijft me verbazen. Ik kan me niet herkennen in je verhaal maar ik neem het voor waarheid aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik me ook maar even voorstellen. Lokasenna, 18 jaar.
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier
Ik durfde dat nooit zo goed.quote:
Wait, whud?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier
Ben jij de fok ontmaagster dan? Krijg je het nog aardig drukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Wie niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q is zoQ+
Q+
Heb jij hem ook zo gemist?
Nee ik blijf nu monogaamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben jij de fok ontmaagster dan? Krijg je het nog aardig druk
Pak jij het bier? Dan maak ik even popcorn.quote:
Dat kan vast niet lang meer duren. Wacht nog even, dan haal ik alvast wat popcorn.quote:
Ik vind het dan ook wel weer tijd voor QyRoZquote:
Neuh, mijn taak is de olie op het vuur gooienquote:
Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook latelyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pak jij het bier? Dan maak ik even popcorn.
Ja nu is onze interesse wel gewekt natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Goeie introductie dit. Welke fokker heb je ontmaagd dan en wat voor drugs?
Je vergeet bier, Q. Wie ben jij en wat heb je met Q gedaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan vast niet lang meer duren. Wacht nog even, dan haal ik alvast wat popcorn.
Heb jij geen bier? Arme Airquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook lately
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nu is onze interesse wel gewekt natuurlijk!
Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Goeie introductie dit. Welke fokker heb je ontmaagd dan en wat voor drugs?
quote:
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopicquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook lately
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen hequote:
Dat is zo mooi he aan fok! Het blijft je verbazen!!! Keer op keer hahaquote:
Lijstjes, ik heb ze zo gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes!
Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ok, ok, ik haal wel bier dan....
Even betterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he
THB!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vergeet bier, Q. Wie ben jij en wat heb je met Q gedaan?
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dus
Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopichebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Ze is net de Nederlandse staat: wel alles vastleggen maar niks delen met de onderdanenquote:
Ja gisteravond toch. Geloof ikquote:
Nee, het was gewoon leuk en Newbie en ik houden van elkaar enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan was
Whjho?quote:
En jij bent hoe oud?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopichebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Is dit nou wat ze noemen echte junky liefde?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat volg ik toch niet johquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja gisteravond toch. Geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |