abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103664415
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed waar ik het over heb. En tot nu toe doe je er geen reet mee.
Vandaar dat je door eigen schuld steeds in vermoeiende discussies zit.
Ik hap te graag :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:21:54 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664420
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Nou ja ik zal wel beginnen.

Ik ben dus godtje, ik FOK! al vanaf mijn 18e dus ik ben nu 26,
Ik woon in het prachtige Leiden en ik ebn de buurman van Jochem Meijer. Hij is een beetje druk maar wel gezellig.

Voor de rest ben ik dol op katten en speel ik WoW in het weekend.

:)

Nu jullie
Oke nu ik nu ik!!

Hoi ik ben ook_ gek en doe miep
Miep na!!


Oh shit verkeerde tekst!

Opnieuw dan maar!

Hoi ik ben ook_gek

Zit al te lang op fok!
Woon op scheveningen vlak bij het strand. Wel drukke plaats om in te wonen maaaar is wel leuk en gezellig!

In het weekend ga ik bijna altijd op stap tot in de late / vroege uurtjes!

Uhm dit was het denk ik wel zo beetje dan :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664439
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Ah we mogen nu ook hier komen?
Dat mocht altijd al. :Y
pi_103664444
Zal ik me ook maar even voorstellen. Lokasenna, 18 jaar.
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:23:59 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664474
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goeden eigenschapje.
Dank u :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664482
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik me ook maar even voorstellen. Lokasenna, 18 jaar.
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier :)
FOK! blijft me verbazen. Ik kan me niet herkennen in je verhaal maar ik neem het voor waarheid aan.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:24:12 #157
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664483
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat mocht altijd al. :Y
Ik durfde dat nooit zo goed. :@
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664511
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik me ook maar even voorstellen. Lokasenna, 18 jaar.
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier :)
Wait, whud? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664512
Ah, gezellig!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:25:14 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664516
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik me ook maar even voorstellen. Lokasenna, 18 jaar.
Mijn account is nogal nieuw, dit komt omdat ik een kloon ben. Dat was nodig om mijn ouders mijn posts niet meer te laten lezen vanwege gezeur omdat ik drugs gebruikte en een FOK!ker ontmaagde enzo. Mensen in AVNZMG vinden me een baggeraar dus het leek me wel wat mee te doen met slowchatten hier :)
Ben jij de fok ontmaagster dan? Krijg je het nog aardig druk :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664523
Kan niet wachten op de eerste rel ^O^
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:25:33 #162
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664528
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Q is zo O+ Q+ O+ Q+
Heb jij hem ook zo gemist?
Wie niet? O+
For great justice!
pi_103664543
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef MissMSX het volgende:
Kan niet wachten op de eerste rel ^O^
Geef jij een zetje??
pi_103664546
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben jij de fok ontmaagster dan? Krijg je het nog aardig druk :D
Nee ik blijf nu monogaam :)
Maar bij eentje is het me gelukt.
pi_103664549
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef MissMSX het volgende:
Kan niet wachten op de eerste rel ^O^
Pak jij het bier? Dan maak ik even popcorn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:26:02 #166
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664552
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef MissMSX het volgende:
Kan niet wachten op de eerste rel ^O^
Dat kan vast niet lang meer duren. Wacht nog even, dan haal ik alvast wat popcorn.
For great justice!
pi_103664557
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Wie niet? O+
Ik vind het dan ook wel weer tijd voor QyRoZ ^O^
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664568
Ha lekker druk hierzo :)
Gezellig :P
Do what you love, love what you do!
pi_103664575
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Geef jij een zetje??
Neuh, mijn taak is de olie op het vuur gooien ^O^
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:26:40 #170
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_103664580
Goeie introductie dit. Welke fokker heb je ontmaagd dan en wat voor drugs?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_103664592
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Pak jij het bier? Dan maak ik even popcorn.
Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook lately :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:27:02 #172
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664596
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Goeie introductie dit. Welke fokker heb je ontmaagd dan en wat voor drugs?
Ja nu is onze interesse wel gewekt natuurlijk!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664599
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat kan vast niet lang meer duren. Wacht nog even, dan haal ik alvast wat popcorn.
Je vergeet bier, Q. Wie ben jij en wat heb je met Q gedaan? :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:27:19 #174
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664604
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook lately :(
Heb jij geen bier? Arme Air ;(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664605
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja nu is onze interesse wel gewekt natuurlijk!
Spreek voor jezelf 8-)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:27:29 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664609
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Goeie introductie dit. Welke fokker heb je ontmaagd dan en wat voor drugs?
Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes! :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:27:35 #177
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664612
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf 8-)
:Y)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664620
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wait, whud? :')
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopic O+ hebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
pi_103664623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook lately :(
-O- Ok, ok, ik haal wel bier dan....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664625
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Heb jij geen bier? Arme Air ;(
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:28:04 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664631
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wait, whud? :')
Dat is zo mooi he aan fok! Het blijft je verbazen!!! Keer op keer haha
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664632
Zitten er hier nog vrijgezelle meiden van een jaar of 28? :P
Do what you love, love what you do!
pi_103664633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes! :D
Lijstjes, ik heb ze zo gemist. O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:28:13 #184
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664637
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he :7
Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dus ^O^
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664641
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

-O- Ok, ok, ik haal wel bier dan....
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he :7
Even better :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:28:21 #186
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664643
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je vergeet bier, Q. Wie ben jij en wat heb je met Q gedaan? :'(
THB! O+!
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:28:22 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664644
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Lijstjes, ik heb ze zo gemist. O+
Ze openbaart ze nooit :(
pi_103664657
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dus ^O^
Waarom dat dan? :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664658
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopic O+ hebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan was :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664660
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze openbaart ze nooit :(
WAT??? De Bitch. :o
pi_103664666
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze openbaart ze nooit :(
Ze is net de Nederlandse staat: wel alles vastleggen maar niks delen met de onderdanen }:|
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:29:21 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664667
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

WAT??? De Bitch. :o
Enkel voor eigen gebruik ;(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:29:27 #193
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waarom dat dan? :D
Ja gisteravond toch. Geloof ik :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664675
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan was :')
Nee, het was gewoon leuk en Newbie en ik houden van elkaar enzo O+
pi_103664681
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Q. het volgende:

[..]

THB! O+!
Whjho?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664686
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopic O+ hebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
En jij bent hoe oud?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:29:56 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664696
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopic O+ hebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Is dit nou wat ze noemen echte junky liefde?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664701
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja gisteravond toch. Geloof ik :+
Dat volg ik toch niet joh :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664714
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En jij bent hoe oud?
18 jaar :s)
pi_103664717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En jij bent hoe oud?
18. Dat zei ze net in het voorstel rondje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')