Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Goeie introductie dit. Welke fokker heb je ontmaagd dan en wat voor drugs?
quote:
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopicquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook lately
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen hequote:
Dat is zo mooi he aan fok! Het blijft je verbazen!!! Keer op keer hahaquote:
Lijstjes, ik heb ze zo gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes!
Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ok, ok, ik haal wel bier dan....
Even betterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he
THB!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vergeet bier, Q. Wie ben jij en wat heb je met Q gedaan?
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dus
Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopichebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Ze is net de Nederlandse staat: wel alles vastleggen maar niks delen met de onderdanenquote:
Ja gisteravond toch. Geloof ikquote:
Nee, het was gewoon leuk en Newbie en ik houden van elkaar enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan was
Whjho?quote:
En jij bent hoe oud?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopichebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Is dit nou wat ze noemen echte junky liefde?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopichebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Dat volg ik toch niet johquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja gisteravond toch. Geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |