abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:27:29 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664609
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Goeie introductie dit. Welke fokker heb je ontmaagd dan en wat voor drugs?
Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes! :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:27:35 #177
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664612
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf 8-)
:Y)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664620
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wait, whud? :')
Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopic O+ hebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
pi_103664623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hmmmm, lege koelkast... zo weinig rellen ook lately :(
-O- Ok, ok, ik haal wel bier dan....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664625
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Heb jij geen bier? Arme Air ;(
Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:28:04 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664631
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wait, whud? :')
Dat is zo mooi he aan fok! Het blijft je verbazen!!! Keer op keer haha
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664632
Zitten er hier nog vrijgezelle meiden van een jaar of 28? :P
Do what you love, love what you do!
pi_103664633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nu heb je wel veel nieuwe personen voor je lijstjes! :D
Lijstjes, ik heb ze zo gemist. O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:28:13 #184
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664637
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he :7
Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dus ^O^
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664641
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

-O- Ok, ok, ik haal wel bier dan....
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als hij zo graag bier wil kan hij dat prima zelf halen he :7
Even better :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:28:21 #186
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664643
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je vergeet bier, Q. Wie ben jij en wat heb je met Q gedaan? :'(
THB! O+!
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:28:22 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664644
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Lijstjes, ik heb ze zo gemist. O+
Ze openbaart ze nooit :(
pi_103664657
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh ik was even vergeten dat ik boos was op Air, dus ^O^
Waarom dat dan? :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664658
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopic O+ hebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan was :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664660
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze openbaart ze nooit :(
WAT??? De Bitch. :o
pi_103664666
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze openbaart ze nooit :(
Ze is net de Nederlandse staat: wel alles vastleggen maar niks delen met de onderdanen }:|
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:29:21 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664667
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

WAT??? De Bitch. :o
Enkel voor eigen gebruik ;(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:29:27 #193
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waarom dat dan? :D
Ja gisteravond toch. Geloof ik :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664675
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je laat het klinken alsof je een weddenschap aangegaan was :')
Nee, het was gewoon leuk en Newbie en ik houden van elkaar enzo O+
pi_103664681
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Q. het volgende:

[..]

THB! O+!
Whjho?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664686
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopic O+ hebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
En jij bent hoe oud?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:29:56 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664696
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op mijn tweede date met een 16-jarige FOK!ker uit het versierentopic O+ hebben we elkaar ontmaagd en samen MDMA gebruikt. Ik vond het leuk, mijn ouders minder toen ze mijn account ontdekten.
Is dit nou wat ze noemen echte junky liefde?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664701
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja gisteravond toch. Geloof ik :+
Dat volg ik toch niet joh :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664714
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En jij bent hoe oud?
18 jaar :s)
pi_103664717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En jij bent hoe oud?
18. Dat zei ze net in het voorstel rondje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')