abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103664732
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Enkel voor eigen gebruik ;(
Hoe wil ik dan weten wat er allemaal geroddeld wordt. :{
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:30:57 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664733
Blegh.. ik kom niet aan werken toe vandaag :(
pi_103664741
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:

[..]

18. Dat zei ze net in het voorstel rondje.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat volg ik toch niet joh :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:31:14 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664743
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef Bengeltje het volgende:

Hoe wil ik dan weten wat er allemaal geroddeld wordt. :{
Hopen dat ze hun info voor de lijstjes gewoon open en bloot hier neerzetten ;)
pi_103664757
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[..]

Ik zou het maar volgen voor je hetw eet loopt Air met haar weg
pi_103664759
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[..]

:D
pi_103664770
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zou het maar volgen voor je hetw eet loopt Air met haar weg
Mooi, dan kunnen jij en ik eindelijk aan de bak ^O^
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:31:56 #208
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664771
Zeg Miss, wel op blijven letten he :{w
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664776
Maar zijn er al stelletjes gekomen uit het versieren topic?

Kortom wie doet wie?
En wie stemmen er allemaal PVV?
pi_103664785
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Zeg Miss, wel op blijven letten he :{w
Waarom?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664790
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen jij en ik eindelijk aan de bak ^O^
Heerlijk! :9
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:32:25 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664793
Soms zijn er momenten dat je denkt, uhm huh?

Dit is zo een moment :D


Je had beter mdma kunnen gebruiken tegelijk met de sex :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664803
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

Heerlijk! :9
Hoewel ik 26 wel een beetje jong vind hoor... :{
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:32:55 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664808
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:

En wie stemmen er allemaal PVV?
Kan er een mod voor zorgen dat die users allemaal een tag krijgen? Bij voorkeur met gele kleur, in ster-vorm.
For great justice!
pi_103664821
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
Maar zijn er al stelletjes gekomen uit het versieren topic?

Kortom wie doet wie?
En wie stemmen er allemaal PVV?
Ja *;
Ik doe Newbie, en wie er PVV stemt weet ik niet.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:33:29 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664834
Ow voorstellen :')

Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar :+
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn }:|

Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren O+

En vind ik Bengel lief :@
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:33:53 #217
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664851
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waarom?
Nou dan niet, zuur wief :6
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664865
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja *;
Ik doe Newbie, en wie er PVV stemt weet ik niet.
Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
pi_103664869
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hoewel ik 26 wel een beetje jong vind hoor... :{
Jij wilt Godtje niet even lekker cougaren? ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664876
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen :')

Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar :+
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn }:|

Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren O+

En vind ik Bengel lief :@
Ohhh. O+
pi_103664878
Ik zit over 3 dagen 10 jaar op FOK!. Dat lijkt me meer dan genoeg info :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:34:33 #222
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_103664882
En dan zeggen ze dat romantiek dood is. Wat een prachtig liefdesverhaal zeg!

Twee maagden die het zat zijn die via internet hun ontmaagding regelen en zich zelf eerst even van de wereld moeten brengen met MDMA 8-)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:34:38 #223
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664883
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik zit over 3 dagen 10 jaar op FOK!. Dat lijkt me meer dan genoeg info :')
Het is je niet aan te zien O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou dan niet, zuur wief :6
Andere mensen boeien me gewoon standaard niet :6
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664891
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
Ja :)
En nog niet, ik woon op mezelf.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:34:54 #226
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664892
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Andere mensen boeien me gewoon standaard niet :6
;( Oh
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664898
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij wilt Godtje niet even lekker cougaren? ;(
Ik slaap er nog een nachtje over ja :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664899
dit gaat... te snel... aargh
Tap tap tap
pi_103664901
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
Eerst een baby dan pas naar de ouders, toch?
pi_103664904
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja :)
En nog niet, ik woon op mezelf.
Dat scheelt... lijkt mij dan.
Weten je ouders dat je met hem gaat en dat hij die jongen is? :P
pi_103664908
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Het is je niet aan te zien O+
O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664910
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Ripley het volgende:
En dan zeggen ze dat romantiek dood is. Wat een prachtig liefdesverhaal zeg!

Twee maagden die het zat zijn die via internet hun ontmaagding regelen en zich zelf eerst even van de wereld moeten brengen met MDMA 8-)
Hij kocht wel een roos voor me tijdens het trippen O+
pi_103664916
:D .
pi_103664928
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:

[..]

;( Oh
Standaard he. Ik kan altijd bijdraaien. En dat heb ik gedaan in jouw geval O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:35:57 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664933
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen :')

Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar :+
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn }:|

Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren O+

En vind ik Bengel lief :@
Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis -O-


Oh en ik ben 31 was ik vergeten te zeggen :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664936
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik slaap er nog een nachtje over ja :')
Ja, je kunt natuurlijk niet over één nacht ijs gaan. Veuls te koud en pijnlijke tepels en zulks.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664939
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] :D .
T O+
Je bent er nog O+
Tap tap tap
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:36:20 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664946
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:

Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis -O-
Bij de mannen :P
pi_103664949
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat scheelt... lijkt mij dan.
Weten je ouders dat je met hem gaat en dat hij die jongen is? :P
Weten ze ja, jammer genoeg :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:36:44 #240
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664962
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Standaard he. Ik kan altijd bijdraaien. En dat heb ik gedaan in jouw geval O+
:D Kijk, die kan ik mooi in mijn zak steken babe!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:07 #241
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664977
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Weten ze ja, jammer genoeg :')
Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664989
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis -O-

Oh en ik ben 31 was ik vergeten te zeggen :(
Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:25 #243
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664992
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij de mannen :P
Like, duh. :7
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664995
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen :')

Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar :+
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn }:|

Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren O+

En vind ik Bengel lief :@
Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel :)
Do what you love, love what you do!
pi_103664996
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.
Tap tap tap
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:40 #246
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665007
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
I beg your pardon? }:|
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:52 #247
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665018
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.
:6
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:02 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103665024
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef kree het volgende:
Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel :)
Sorry.. ik date geen eeuwige vrijgezellig.. daarbij hap je te snel :N
pi_103665026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef kree het volgende:

[..]

Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel :)
Als dat 'r enige criteria waren, was ze geen vrijgezel.
Tap tap tap
pi_103665028
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Weten ze ja, jammer genoeg :')
Hebben je ouders je vast vergeten te vertellen dat jij bent verwekt in een gezamenlijke LSD-trip :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665030
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders :')
pi_103665039
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef kree het volgende:

[..]

Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel :)
Serieus? Ben jij 28? :o
Ik val even flauw
pi_103665040
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Kijk, die kan ik mooi in mijn zak steken babe!
^)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:20 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103665045
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Like, duh. :7
|Dat ze dat nog moeten vragen he :N
pi_103665053
Lastig typen als je cruesli eet
Tap tap tap
pi_103665060
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Serieus? Ben jij 28? :o
Ik val even flauw
Hoe dat zo? :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:39 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_103665064
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] :D .
T! O+!
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:41 #258
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_103665065
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders :')
Wat een dom wijf :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_103665066
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
De meer belangrijke vraag is wat haar ouders ermee te maken hebben :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665068
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders :')
:?
Uhmmm
/Insert not sure if serieus plaatje
pi_103665083
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef kree het volgende:

[..]

Hoe dat zo? :)
Ik had je anders ingeschat.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:39:05 #262
141482 Q.
JurassiQ
pi_103665085
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.
Niet altijd hoor.
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:39:06 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103665086
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

:?
Uhmmm
/Insert not sure if serieus plaatje
Ben bang van wel ;(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:39:18 #264
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665096
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders :')
Fijne vriendin dan zeg :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103665099
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik had je anders ingeschat.
Maar waarom?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:39:23 #266
141482 Q.
JurassiQ
pi_103665100
Ik voel me net CL, ontbijten met chocola omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan voor echt ontbijt.
For great justice!
pi_103665108
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een voormalige vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:39:32 #268
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665111
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

De meer belangrijke vraag is wat haar ouders ermee te maken hebben :')
Ja dat ook. :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103665114
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben bang van wel ;(
Ik veroordeel niemand vandaag :)
Ik ben zen en lief
pi_103665125
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Q. het volgende:
Ik voel me net CL, ontbijten met chocola omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan voor echt ontbijt.
welcome to the dark side O+
Tap tap tap
pi_103665128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef kree het volgende:

[..]

Maar waarom?
Vanwege je postgedrag want anders ken ik je niet
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:40:03 #272
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665130
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

^)
Ja, eerst Air ditchen dan he... >:)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:40:03 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103665131
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik veroordeel niemand vandaag :)
Ik ben zen en lief
Een verbeterde wereld begint bij R&P SC O+
pi_103665141
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik veroordeel niemand vandaag :)
Ik ben zen en lief
As always O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:40:21 #275
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_103665146
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

De meer belangrijke vraag is wat haar ouders ermee te maken hebben :')
En waar haar foto's blijven! 8-)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:40:32 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103665153
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik veroordeel niemand vandaag :)
Ik ben zen en lief
Maar het valt zeker om.. je bent zo ... ontwijkend.. vandaag ;(
Alleen maar 'anders' zeggen en niet hoe anders ;(
pi_103665155
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

:?
Uhmmm
/Insert not sure if serieus plaatje
Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben :')
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:40:48 #278
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_103665165
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik veroordeel niemand vandaag :)
Ik ben zen en lief
Net gordon ben jij :P Ene dag een boeddhist, andere dag valse nicht :P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_103665167
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, eerst Air ditchen dan he... >:)
Die heeft me al gedumpt voor die noob. Maar je zult me dus wel met Godt moeten delen :9
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665190
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

En waar haar foto's blijven! 8-)
Zeg dat ja!
Ik ben echt roestig, hoe kan ik dat nou vergeten :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665196
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Vanwege je postgedrag want anders ken ik je niet
Zo'n moeilijk mannetje ben jij toch ook niet.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:41:56 #282
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665203
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Die heeft me al gedumpt voor die noob. Maar je zult me dus wel met Godt moeten delen :9
Altijd weer die godt he :(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103665216
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Altijd weer die godt he :(
Amen!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665226
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

T O+
Je bent er nog O+
O+ .
pi_103665233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Net gordon ben jij :P Ene dag een boeddhist, andere dag valse nicht :P
Heb je deze gezien? Ik moet niet vaak om Gordon lachen maar deze vind ik wel komsisch

pi_103665247
Shit wat gaat dit topic hard.
Lees effe mee hoor, beetje kijken wie hier allemaal zitten :)
Do what you love, love what you do!
pi_103665258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben :')
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor :')
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103665272
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben :')
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor :')
Hebben ze daar reden toe? Ben je ontspoord? Wat doe je?
Naar school? Studeren? Werken?
pi_103665283
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')
Ik weet het, ik ben een heleboel :')'s waard
pi_103665285
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef kree het volgende:
Shit wat gaat dit topic hard.
Lees effe mee hoor, beetje kijken wie hier allemaal zitten :)
Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:44:23 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103665292
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij de mannen :P
Mag ik u bij deze uitnodigen op een niet date maar gezellig avondje praten lachen onder het genot van een lekker drankje?

Er moet toch iemand bewijzen dat er ook leuke lieve gezellige mannen bestaan. En die zware taak wil ik best op me nemen :)


quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
Je bent zo oud als je zelf voelt, en ben vrijwillig vrijgezel :) niet actief op zoek dus. Als het komt meek ik het allemaal wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103665308
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
WBz.
pi_103665324
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
Hoeft niet, lees het wel effe mee, dan kom ik er snel genoeg achter.

Maar even wat over mij, ik kom uit het versieren topic 28 jaar nog steeds aan het langstuderen en ik kan geen vriendin krijgen :')
Do what you love, love what you do!
pi_103665335
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hebben ze daar reden toe? Ben je ontspoord? Wat doe je?
Naar school? Studeren? Werken?
Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken :')
pi_103665339
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Q. het volgende:

[..]

T! O+!
O+ .
pi_103665342
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

WBz.
O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:45:40 #297
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
Ik ook niet hoor.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103665355
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
Hij woont op malta, is 38 en uit angst voor zijn gevoelens naar het buiteland gevlucht
Waar hij nu pokeren doet organiseren en elke dag op het strand zit en cocktails drinkt.
Een vrij eenzijdig leven.
pi_103665382
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken :')
In hoeverre was het zeiken?
Tap tap tap
pi_103665384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken :')
Als ik me verplaats in je ouders (je was 16) kan ik dat wel een beetje voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')