abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:40:32 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103665153
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik veroordeel niemand vandaag :)
Ik ben zen en lief
Maar het valt zeker om.. je bent zo ... ontwijkend.. vandaag ;(
Alleen maar 'anders' zeggen en niet hoe anders ;(
pi_103665155
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

:?
Uhmmm
/Insert not sure if serieus plaatje
Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben :')
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:40:48 #278
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_103665165
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik veroordeel niemand vandaag :)
Ik ben zen en lief
Net gordon ben jij :P Ene dag een boeddhist, andere dag valse nicht :P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_103665167
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, eerst Air ditchen dan he... >:)
Die heeft me al gedumpt voor die noob. Maar je zult me dus wel met Godt moeten delen :9
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665190
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

En waar haar foto's blijven! 8-)
Zeg dat ja!
Ik ben echt roestig, hoe kan ik dat nou vergeten :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665196
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Vanwege je postgedrag want anders ken ik je niet
Zo'n moeilijk mannetje ben jij toch ook niet.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:41:56 #282
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665203
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Die heeft me al gedumpt voor die noob. Maar je zult me dus wel met Godt moeten delen :9
Altijd weer die godt he :(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103665216
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Altijd weer die godt he :(
Amen!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665226
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

T O+
Je bent er nog O+
O+ .
pi_103665233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Net gordon ben jij :P Ene dag een boeddhist, andere dag valse nicht :P
Heb je deze gezien? Ik moet niet vaak om Gordon lachen maar deze vind ik wel komsisch

pi_103665247
Shit wat gaat dit topic hard.
Lees effe mee hoor, beetje kijken wie hier allemaal zitten :)
Do what you love, love what you do!
pi_103665258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben :')
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor :')
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103665272
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben :')
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor :')
Hebben ze daar reden toe? Ben je ontspoord? Wat doe je?
Naar school? Studeren? Werken?
pi_103665283
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')
Ik weet het, ik ben een heleboel :')'s waard
pi_103665285
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef kree het volgende:
Shit wat gaat dit topic hard.
Lees effe mee hoor, beetje kijken wie hier allemaal zitten :)
Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:44:23 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103665292
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij de mannen :P
Mag ik u bij deze uitnodigen op een niet date maar gezellig avondje praten lachen onder het genot van een lekker drankje?

Er moet toch iemand bewijzen dat er ook leuke lieve gezellige mannen bestaan. En die zware taak wil ik best op me nemen :)


quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
Je bent zo oud als je zelf voelt, en ben vrijwillig vrijgezel :) niet actief op zoek dus. Als het komt meek ik het allemaal wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103665308
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
WBz.
pi_103665324
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
Hoeft niet, lees het wel effe mee, dan kom ik er snel genoeg achter.

Maar even wat over mij, ik kom uit het versieren topic 28 jaar nog steeds aan het langstuderen en ik kan geen vriendin krijgen :')
Do what you love, love what you do!
pi_103665335
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hebben ze daar reden toe? Ben je ontspoord? Wat doe je?
Naar school? Studeren? Werken?
Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken :')
pi_103665339
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Q. het volgende:

[..]

T! O+!
O+ .
pi_103665342
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

WBz.
O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:45:40 #297
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
Ik ook niet hoor.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103665355
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga me niet voorstellen hoor :{w
Hij woont op malta, is 38 en uit angst voor zijn gevoelens naar het buiteland gevlucht
Waar hij nu pokeren doet organiseren en elke dag op het strand zit en cocktails drinkt.
Een vrij eenzijdig leven.
pi_103665382
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken :')
In hoeverre was het zeiken?
Tap tap tap
pi_103665384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken :')
Als ik me verplaats in je ouders (je was 16) kan ik dat wel een beetje voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')