Maar het valt zeker om.. je bent zo ... ontwijkend.. vandaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand vandaag
Ik ben zen en lief
Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord benquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Uhmmm
/Insert not sure if serieus plaatje
Net gordon ben jijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand vandaag
Ik ben zen en lief
Die heeft me al gedumpt voor die noob. Maar je zult me dus wel met Godt moeten delenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eerst Air ditchen dan he...
Zeg dat ja!quote:
Zo'n moeilijk mannetje ben jij toch ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanwege je postgedrag want anders ken ik je niet
Altijd weer die godt hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heeft me al gedumpt voor die noob. Maar je zult me dus wel met Godt moeten delen
Heb je deze gezien? Ik moet niet vaak om Gordon lachen maar deze vind ik wel komsischquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net gordon ben jijEne dag een boeddhist, andere dag valse nicht
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor
Hebben ze daar reden toe? Ben je ontspoord? Wat doe je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een hysterisch wordende vriendin en mijn ouders hebben nogal wat moeite dingen te laten gaan en zeiken dat ik al na 8 weken op mezelf compleet ontspoord ben
Ik ga me ook niet aanpassen, ik wil gewoon niet dat ze mijn postgeschiedenis in de gaten gaan houden enzo, daar zijn het wel de types voor
Ik ga me niet voorstellen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef kree het volgende:
Shit wat gaat dit topic hard.
Lees effe mee hoor, beetje kijken wie hier allemaal zitten
Mag ik u bij deze uitnodigen op een niet date maar gezellig avondje praten lachen onder het genot van een lekker drankje?quote:
Je bent zo oud als je zelf voelt, en ben vrijwillig vrijgezelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
Hoeft niet, lees het wel effe mee, dan kom ik er snel genoeg achter.quote:
Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze daar reden toe? Ben je ontspoord? Wat doe je?
Naar school? Studeren? Werken?
quote:
Ik ook niet hoor.quote:
Hij woont op malta, is 38 en uit angst voor zijn gevoelens naar het buiteland gevluchtquote:
In hoeverre was het zeiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken
Als ik me verplaats in je ouders (je was 16) kan ik dat wel een beetje voorstellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |