abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103664776
Maar zijn er al stelletjes gekomen uit het versieren topic?

Kortom wie doet wie?
En wie stemmen er allemaal PVV?
pi_103664785
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Zeg Miss, wel op blijven letten he :{w
Waarom?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664790
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen jij en ik eindelijk aan de bak ^O^
Heerlijk! :9
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:32:25 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664793
Soms zijn er momenten dat je denkt, uhm huh?

Dit is zo een moment :D


Je had beter mdma kunnen gebruiken tegelijk met de sex :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664803
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

Heerlijk! :9
Hoewel ik 26 wel een beetje jong vind hoor... :{
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:32:55 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_103664808
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:

En wie stemmen er allemaal PVV?
Kan er een mod voor zorgen dat die users allemaal een tag krijgen? Bij voorkeur met gele kleur, in ster-vorm.
For great justice!
pi_103664821
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
Maar zijn er al stelletjes gekomen uit het versieren topic?

Kortom wie doet wie?
En wie stemmen er allemaal PVV?
Ja *;
Ik doe Newbie, en wie er PVV stemt weet ik niet.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:33:29 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664834
Ow voorstellen :')

Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar :+
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn }:|

Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren O+

En vind ik Bengel lief :@
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:33:53 #217
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664851
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waarom?
Nou dan niet, zuur wief :6
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664865
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja *;
Ik doe Newbie, en wie er PVV stemt weet ik niet.
Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
pi_103664869
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hoewel ik 26 wel een beetje jong vind hoor... :{
Jij wilt Godtje niet even lekker cougaren? ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664876
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen :')

Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar :+
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn }:|

Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren O+

En vind ik Bengel lief :@
Ohhh. O+
pi_103664878
Ik zit over 3 dagen 10 jaar op FOK!. Dat lijkt me meer dan genoeg info :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:34:33 #222
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_103664882
En dan zeggen ze dat romantiek dood is. Wat een prachtig liefdesverhaal zeg!

Twee maagden die het zat zijn die via internet hun ontmaagding regelen en zich zelf eerst even van de wereld moeten brengen met MDMA 8-)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:34:38 #223
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664883
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik zit over 3 dagen 10 jaar op FOK!. Dat lijkt me meer dan genoeg info :')
Het is je niet aan te zien O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou dan niet, zuur wief :6
Andere mensen boeien me gewoon standaard niet :6
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664891
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
Ja :)
En nog niet, ik woon op mezelf.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:34:54 #226
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664892
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Andere mensen boeien me gewoon standaard niet :6
;( Oh
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664898
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij wilt Godtje niet even lekker cougaren? ;(
Ik slaap er nog een nachtje over ja :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664899
dit gaat... te snel... aargh
Tap tap tap
pi_103664901
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
Eerst een baby dan pas naar de ouders, toch?
pi_103664904
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja :)
En nog niet, ik woon op mezelf.
Dat scheelt... lijkt mij dan.
Weten je ouders dat je met hem gaat en dat hij die jongen is? :P
pi_103664908
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Het is je niet aan te zien O+
O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103664910
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Ripley het volgende:
En dan zeggen ze dat romantiek dood is. Wat een prachtig liefdesverhaal zeg!

Twee maagden die het zat zijn die via internet hun ontmaagding regelen en zich zelf eerst even van de wereld moeten brengen met MDMA 8-)
Hij kocht wel een roos voor me tijdens het trippen O+
pi_103664916
:D .
pi_103664928
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:

[..]

;( Oh
Standaard he. Ik kan altijd bijdraaien. En dat heb ik gedaan in jouw geval O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:35:57 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103664933
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen :')

Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar :+
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn }:|

Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren O+

En vind ik Bengel lief :@
Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis -O-


Oh en ik ben 31 was ik vergeten te zeggen :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103664936
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik slaap er nog een nachtje over ja :')
Ja, je kunt natuurlijk niet over één nacht ijs gaan. Veuls te koud en pijnlijke tepels en zulks.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103664939
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] :D .
T O+
Je bent er nog O+
Tap tap tap
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:36:20 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103664946
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:

Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis -O-
Bij de mannen :P
pi_103664949
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat scheelt... lijkt mij dan.
Weten je ouders dat je met hem gaat en dat hij die jongen is? :P
Weten ze ja, jammer genoeg :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:36:44 #240
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664962
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Standaard he. Ik kan altijd bijdraaien. En dat heb ik gedaan in jouw geval O+
:D Kijk, die kan ik mooi in mijn zak steken babe!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:07 #241
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664977
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Weten ze ja, jammer genoeg :')
Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664989
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis -O-

Oh en ik ben 31 was ik vergeten te zeggen :(
Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:25 #243
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103664992
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij de mannen :P
Like, duh. :7
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103664995
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen :')

Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar :+
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn }:|

Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren O+

En vind ik Bengel lief :@
Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel :)
Do what you love, love what you do!
pi_103664996
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.
Tap tap tap
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:40 #246
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665007
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
I beg your pardon? }:|
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:37:52 #247
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103665018
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.
:6
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:02 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103665024
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef kree het volgende:
Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel :)
Sorry.. ik date geen eeuwige vrijgezellig.. daarbij hap je te snel :N
pi_103665026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef kree het volgende:

[..]

Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel :)
Als dat 'r enige criteria waren, was ze geen vrijgezel.
Tap tap tap
pi_103665028
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Weten ze ja, jammer genoeg :')
Hebben je ouders je vast vergeten te vertellen dat jij bent verwekt in een gezamenlijke LSD-trip :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665030
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders :')
pi_103665039
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef kree het volgende:

[..]

Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel :)
Serieus? Ben jij 28? :o
Ik val even flauw
pi_103665040
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Kijk, die kan ik mooi in mijn zak steken babe!
^)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:20 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103665045
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Like, duh. :7
|Dat ze dat nog moeten vragen he :N
pi_103665053
Lastig typen als je cruesli eet
Tap tap tap
pi_103665060
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Serieus? Ben jij 28? :o
Ik val even flauw
Hoe dat zo? :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:39 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_103665064
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] :D .
T! O+!
For great justice!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:41 #258
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_103665065
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders :')
Wat een dom wijf :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_103665066
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
De meer belangrijke vraag is wat haar ouders ermee te maken hebben :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_103665068
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik was niet helemaal helder die avond, vertelde een vriendin op msn wat ik had gedaan, ze werd hysterisch en belde mijn ouders :')
:?
Uhmmm
/Insert not sure if serieus plaatje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')