quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
18. Dat zei ze net in het voorstel rondje.
quote:
Hopen dat ze hun info voor de lijstjes gewoon open en bloot hier neerzettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe wil ik dan weten wat er allemaal geroddeld wordt.
Mooi, dan kunnen jij en ik eindelijk aan de bakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het maar volgen voor je hetw eet loopt Air met haar weg
Waarom?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Zeg Miss, wel op blijven letten he
Heerlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen jij en ik eindelijk aan de bak
Hoewel ik 26 wel een beetje jong vind hoor...quote:
Kan er een mod voor zorgen dat die users allemaal een tag krijgen? Bij voorkeur met gele kleur, in ster-vorm.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
Maar zijn er al stelletjes gekomen uit het versieren topic?
Kortom wie doet wie?
En wie stemmen er allemaal PVV?
Nou dan niet, zuur wiefquote:
Is dat die je ontmaagd had?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik doe Newbie, en wie er PVV stemt weet ik niet.
Jij wilt Godtje niet even lekker cougaren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel ik 26 wel een beetje jong vind hoor...
Ohhh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen
Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn![]()
Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren![]()
En vind ik Bengel lief
Het is je niet aan te zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik zit over 3 dagen 10 jaar op FOK!. Dat lijkt me meer dan genoeg info
Andere mensen boeien me gewoon standaard nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |