quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Andere mensen boeien me gewoon standaard niet
Ik slaap er nog een nachtje over jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt Godtje niet even lekker cougaren?
Eerst een baby dan pas naar de ouders, toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat die je ontmaagd had?
En hebben je ouders hem al ontmoet?
Dat scheelt... lijkt mij dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
En nog niet, ik woon op mezelf.
Hij kocht wel een roos voor me tijdens het trippenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Ripley het volgende:
En dan zeggen ze dat romantiek dood is. Wat een prachtig liefdesverhaal zeg!
Twee maagden die het zat zijn die via internet hun ontmaagding regelen en zich zelf eerst even van de wereld moeten brengen met MDMA
Standaard he. Ik kan altijd bijdraaien. En dat heb ik gedaan in jouw gevalquote:
Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het misquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen
Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn![]()
Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren![]()
En vind ik Bengel lief
Ja, je kunt natuurlijk niet over één nacht ijs gaan. Veuls te koud en pijnlijke tepels en zulks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik slaap er nog een nachtje over ja
Bij de mannenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:
Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis
Weten ze ja, jammer genoegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat scheelt... lijkt mij dan.
Weten je ouders dat je met hem gaat en dat hij die jongen is?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Standaard he. Ik kan altijd bijdraaien. En dat heb ik gedaan in jouw geval
Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?quote:
Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh en waarom dan eeuwige vrijgezel? Waar gaat het mis
Oh en ik ben 31 was ik vergeten te zeggen
Like, duh.quote:
Daten???quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ow voorstellen
Cue_, 25, de eeuwige vrijgezel uit het oosten.. of eeuwig. paar jaar
Verder vind ik SC leuks, mits de mensen leuk zijn![]()
Ga ik vanavond naar zowel Opera als Rock muziek luisteren![]()
En vind ik Bengel lief
Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij bent toch 18? En je woont niet meer thuis? Hoe komen ze daar dan achter?
I beg your pardon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Phoe dat is best wel oud...en nog vrijgezel?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze niet meer thuis woont? Dat valt wel op.
Als dat 'r enige criteria waren, was ze geen vrijgezel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
Daten???
Ben 28 en ook eeuwig vrijgezel
Hebben je ouders je vast vergeten te vertellen dat jij bent verwekt in een gezamenlijke LSD-tripquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |