Boe!quote:
Eens kijken.quote:
They all float down here!quote:
Want a balloon?quote:
Best wel jaquote:
Zal wel weer vunzig zijn dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
Hm ik snap nu waarom of "Bubbling" populair is bij Antilianen.
Dat nog niet eens.quote:
Hier in de Oost doen we alleen aan eskimo-zoenen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Ja seks is echt vies.
Alleen Antillianen doen dat.
Ha, daar bof ik maar mee dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Ja seks is echt vies.
quote:
Waar heb jij het ineens weer over, tienerknul.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Ja seks is echt vies.
Fucking briljant. Geef die man een medaille.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
Bwehehehe. Dakloze gaat tegen occupy-groepje in, dat hij zijn plekje terugwil.
http://www.liveleak.com/view?i=908_1319492371
Eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Fucking briljant. Geef die man een medaille.
Ik leen je toch geen geld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:29 schreef De_Nuance het volgende:
Eens met 3-voud.
Maar dat ben ik altijd.
Waarom denk je dat ik iets terugverwacht ?quote:
Ervaring.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik iets terugverwacht ?
Ik wil niks terug. Alleen jou ophemelen voor altijd.quote:
Tijd voor koffie. Kep mijn portie gezwam met zweefkleuters wel weer gehad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wil niks terug. Alleen jou ophemelen voor altijd.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tijd voor koffie. Kep mijn portie gezwam met zweefkleuters wel weer gehad.
Balen man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef 3-voud het volgende:
Heb ik weer: mooi spoedordertje van de IKEA, vergis ik me met de prijs.
Daag winst
Ze zijn gewoon slimmer dan mij. Bellen op late koopavond terwijl ik met de lippen aan een bak koffie lurk.quote:
quote:
Veel gebruikte tactiek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon slimmer dan mij. Bellen op late koopavond terwijl ik met de lippen aan een bak koffie lurk.
Halloow Sjonniequote:
Nou ja, zeg.quote:
Ik ook. Maar ze zijn tenminste niet alleen gestorven, wij waren getuigen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
Hm GS, moet toch zeggen, door jouw weledele link heb ik al pakweg 50 mensen zien sterven.
Tijd voor een snellere HDDquote:"Pausing NewsLeecher Temporarily Message
Waiting for download queue catch-up, as articles are being downloaded faster than they can be written to disk."
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Russen niet kunnen rijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ze zijn tenminste niet alleen gestorven, wij waren getuigen.
Dat moet het leed draag’lijker maken.
Heb de hele dag gewerkt, dus ik ben goed kapot. Zo erg zelfs, dat ik een mail om een afspraak te maken naar mezelf verstuurd heb i.p.v. de opdrachtgever.quote:
Staat nog op de lijst om een keer te proberenquote:
Wat dacht je hier van?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Russen niet kunnen rijden.
En dat Afghanen kannonenvoer zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Russen niet kunnen rijden.
Kan gebeuren, hoor. Overprikkeling ligt bij vermoeidheid op de loer...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb de hele dag gewerkt, dus ik ben goed kapot. Zo erg zelfs, dat ik een mail om een afspraak te maken naar mezelf verstuurd heb i.p.v. de opdrachtgever.
Mwah, dat valt nog wel mee, doet me denken aan rijden in Afrika.quote:
SMS NU: ORKA AAN naar 0906-KSVGLSquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
De orka kwam van links.
Lucas?quote:
Oh no you won't..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef De_Nuance het volgende:
Dibi begint steeds meer de scherpheid van Halsema te benaderen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
SMS NU: ORKA AAN naar 0906-KSVGLS
[ afbeelding ]
Hij is inderdaad behoorlijk scherp in het debat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef De_Nuance het volgende:
Dibi begint steeds meer de scherpheid van Halsema te benaderen.
Mag ik niet op hem stemmen?quote:
Venus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef eriksd het volgende:
Die heldere ster aan de hemel schijnt een planeet te zijn. Ben de naam kwijt, maar wel erg vet om hem zo te zien.
Zeker wel, maar niet adoreren.quote:
Thanksquote:
Cohen is de bron van al het kwaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, maar niet adoreren.
Hij is mijn aartsvijand in de politiek, samen met Cohen.
Close tie tussen GroenLinks, PvdA en SP.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cohen is de bron van al het kwaad![]()
Eigenlijk vind ik ChristenUnie wel de ergste partij
Met links wordt je sowieso keihard genomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Close tie tussen GroenLinks, PvdA en SP.
Ofwel allemaal just as bad.
Ik word links.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met links wordt je sowieso keihard genomen.
Tja, ik denk dat ik Cohen en Dibi adoreer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedzo!quote:
Hoe kan Cohen nu je vijand zijn? Die gast doet niets en is in het politieke spectrum onzichtbaar, de perfecte linkse politicus toch? Of heb je liever een linkse schreeuwlelijk die wél present is en wél stemmen krijgt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis naar het legermuseum, jij bent mijn held!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef eriksd het volgende:
Ik kan daar wel uren over nadenken, het heelal enzo. Besef je meteen hoe nietig jij en de mensheid zijn.
Mateloos interessant allemaal. Als ik ooit in het kabinet kom gaat er veel meer geld naar onderzoek hiernaar.
En naar musea. Gratis voor iedereen.
Valt aan te werken, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ik Cohen en Dibi adoreer.
Niks aan te doen.
Het gaat me om de principes waar hij voor staat, dat hij een idioot is boeit me niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe kan Cohen nu je vijand zijn? Die gast doet niets en is in het politieke spectrum onzichtbaar, de perfecte linkse politicus toch? Of heb je liever een linkse schreeuwlelijk die wél present is en wél stemmen krijgt?
VS zijn onderbuik is rechts hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NEEEEE, VS
Laat je "onderbuik" niet meebeslissen tijdens het stemmen!
Principes in de politiek, soms ben je wel zo'n heerlijk naief schatje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat me om de principes waar hij voor staat, dat hij een idioot is boeit me niet.
Tja, ik heb iets met mensen die zich opwinden over het welzijn van anderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt aan te werken, wees maar niet bang.
Legermuseum was tof. Mag ook wel wat groter eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gratis naar het legermuseum, jij bent mijn held!
Maar met onderbuik bedoelde ik zijn libidoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VS zijn onderbuik is rechts hoor
Aangezien dat toch nog jaren gaat duren kunnen we wel een keer samen gaan, spoorwegmuseum ben ik na de verbouwing ook niet meer geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Legermuseum was tof. Mag ook wel wat groter eigenlijk.
Eigenlijk zou ik alleen al kinderen willen hebben om een excuus te hebben voor het leger en spoorwegmuseum.
Weinig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Wat maakt het uit of VS rechts- of linksdragend is?
Ik ook, maar dan in bed en niet in Den Haag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja, ik heb iets met mensen die zich opwinden over het welzijn van anderen.
Een weinig aantrekkelijk voorstel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
Spekman zegt dat hij op zijn knieën wil voor de CDA fractie als ze voor Mauro stemmen.
Kom kom, van Spekman weet je gewoon dat hij het niet voor de camera's doet...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb iets met mensen die zich werkelijk opwinden over het welzijn van anderen en dit niet vanwege
A) camera’s
B) hun salaris
C) het electoraat
doen.
Naughty naughty!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VS zijn onderbuik is rechts hoor
Zijn ze nog steeds bezig over die Angolees?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
Pff, wat een gedonder in Den Haag.
En naarmate de avond vordert neemt de kans op escalatie toe.
Blijft over..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kom kom, van Spekman weet je gewoon dat hij het niet voor de camera's doet...
Bij de rest kan je nog twijfels hebben. Maar daar geloof ik ook niet echt in.quote:
Nee hij is gewoon een goede spreker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
Kom op zeg, Tofik Dibi is gewoon een demagoog.
Ik vind hem niet aantrekkelijk nee.quote:
Ja natuurlijk, slechte sprekers kunnen geen demagoog zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon een goede spreker.
Die perfect op de onderbuik kan inspelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is geen demagoog.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, slechte sprekers kunnen geen demagoog zijn.
Hij kijkt wel typisch uit zijn vissenoogjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind hem niet aantrekkelijk nee.
Lach maar, het is wel een feit.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij kijkt wel typisch uit zijn vissenoogjes
En van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Siegessaule het volgende:
[..]
Die perfect op de onderbuik kan inspelen.
Hoi phpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Siegessaule het volgende:
[..]
Die perfect op de onderbuik kan inspelen.
I beg to differ.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is geen demagoog.
Dat zeggen we echt tegen iedereen hè?quote:
Hoi whiskersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeggen we echt tegen iedereen hè?
a² . b² =?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
SNEL MENSEN! STEL SNEL EEN SIMPELE WISKUNDIGE VRAAG!
Sneller dan een kloonscan.
Tot nu toe klopt het ook nog 10/10 keer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeggen we echt tegen iedereen hè?
Hoi Tofikquote:
Ik ben benieuwd, schets eens een profielquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat ik jullie trouwens wel echt wil zien nu, dit oeverloos gelul op het internet de hele tijd.
Sowieso heb ik een enorm verkeerd beeld van iedereen.
Neehee waarom doe je me dit aan.quote:
quote:
Proestquote:
quote:
Blond en een kwal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, schets eens een profiel?
Jij niet, poepchinees.quote:
Topgozer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ali55Jquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
En van wie ben jij nu weer een kloon?
2x de helft.quote:
Jij lijkt me wel meest normale en doorsnee, maar je draag wel veel merkkleding. En hebt een duur horloge.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een strikvraag. Als het antwoord c² was, wees ik hem op het keerteken.quote:
Meest normaal en doorsnee, hm, och..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel meest normale en doorsnee, maar je draag wel veel merkkleding. En hebt een duur horloge.
Dat is alleen in Nederland toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
Ali Chemicali.
Blijft een coole bijnaam.
Hmm. Redelijke omschrijving. Doorsnee zou ik hem niet willen noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel meest normale en doorsnee, maar je draag wel veel merkkleding. En hebt een duur horloge.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
Edoch, zolang je GS maar weghoudt bij ambtenaren die thee drinken en speeltuinen is hij redelijk normaal.
Touchéquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
Edoch, zolang je GS maar weghoudt bij ambtenaren die thee drinken en speeltuinen is hij redelijk normaal.
Of linkse kroeghouders.
Neen, tenzij PHP komt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef De_Nuance het volgende:
Hij zei dat hij geen hekel heeft aan links, dat neem ik dus maar aan.
Loop ik gevaar met een PvdA insigne ?
Op de meet ben ik die jongeman met die Sovjet officierspet op, die als ie ergens bij gaat staan steeds z'n hakken tegen elkaar "klakt".quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat ik jullie trouwens wel echt wil zien nu, dit oeverloos gelul op het internet de hele tijd.
Sowieso heb ik een enorm verkeerd beeld van iedereen.
Eerder een gratis drankje uit medelijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef De_Nuance het volgende:
Het was Erik's grootste fout ons daar mee naar toe te nemen, ik kon amper lopen van 't lachen.quote:
Absoluut niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef De_Nuance het volgende:
Als ik trots was geweest op mijn uithoek, zou ik jullie ook meesleuren naar de TU/e hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was Erik's grootste fout ons daar mee naar toe te nemen, ik kon amper lopen van 't lachen.
Hahaha, ik geloof dat VS nog altijd met zijn Rolex wint.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef eriksd het volgende:
Ik zal geen horloge omdoen om GS het duurste horloge te laten hebben.
Ik ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef Disana het volgende:
Ik ben er op FOK! achter gekomen dat ik veel linkser ben dan ik dacht.
In welk opzichtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef Disana het volgende:
Of dat nou iets is om trots op te zijn...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef Disana het volgende:
Heeft VS een rolex?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahaha, ik geloof dat VS nog altijd met zijn Rolex wint.
Ik gedraag me wel, I promise.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik trots was geweest op mijn uithoek, zou ik jullie ook meesleuren naar de TU/e hoor.
Maar aangezien ik daar nogal prominent ben en de universiteit maar klein, doe ik er verstandig aan dat niet te doen.
Meegenomen vanuit Curacao, toch?quote:
Omega.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meegenomen vanuit Curacao, toch?
We hebben geen theezakjes, daar moet je gewoon een paar euro voor betalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gedraag me wel, I promise.
Ah. Naja, ook duurder dan mijn Tissot.quote:
Klopt, ik weet het weer, robin had een rolex(imitatie) toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
Hij lijkt mij niet echt een Rolex type.
Hm in Amsterdam moet dat ook, jij stal ze gewoon.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben geen theezakjes, daar moet je gewoon een paar euro voor betalen.
Wel stokjes, piepschuim en platen mdf.
Dat telt nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik weet het weer, robin had een rolex(imitatie) toch?
In Amsterdam is een fiets die niet op slot staat gratis. Dus een zakje thee dat niet achter de toonbank is verstopt idem dito.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm in Amsterdam moet dat ook, jij stal ze gewoon.
Klein, dik en lelijk.quote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klein, dik en lelijk.
Kortom, links
Jij lijkt me een nette man, licht-getint, en best sociaal. Is niet een geiler op merken, maar draagt wel verzorgde kleren.quote:
Hm. Volgens mij ben jij wel een normale vent, denk niet dat je merkkleding draagt (at least; geen designspul) maar eerder de H&M of C&A-man en luidt je credo: “doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.”quote:
Eigenlijk jammer dat ik al zoveel users gezien heb.quote:
Ja, wel een geil ding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik weet het weer, robin had een rolex(imitatie) toch?
Dat is best goed omgeschreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij lijkt me een nette man, licht-getint, en best sociaal. Is niet een geiler op merken, maar draagt wel verzorgde kleren.
Vriendenboek/Poezie-album all over again.quote:
Ik ben zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm. Volgens mij ben jij wel een normale vent, denk niet dat je merkkleding draagt (at least; geen designspul) maar eerder de H&M of C&A-man en luidt je credo: “doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.”
Oke, aan jullie de eer om mij te beschrijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is best goed omgeschreven.
Jij bent wel slim.
Nee, met C&A zette ik je inderdaad te laag in.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben zo voorspelbaar.
Maar C&A draag ik bijna nooit.
H&M, WE met uitschieters naar Jack en Jones en toch soms heel soms de Bijenkorf.
WE heeft zo af en toe prima spul.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben zo voorspelbaar.
Maar C&A draag ik bijna nooit.
H&M, WE met uitschieters naar Jack en Jones en toch soms heel soms de Bijenkorf.
Battle of Hoth toenstraksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Teveel Star Wars gekeken deze week. Openende net de schuifdeur van het gemeentehuis met mijn Force Powers.
Petjes? Wat lul jij nou weer man? Klootzak.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
Koos houdt van piramides en petjes.
Rotterdams, Turks, rare voorkeur voor links en leuke gozer.quote:
Hey, SG, kom jij ook nog naar Utrechtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
WE heeft zo af en toe prima spul.
Ik moest echt hardop lachen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Teveel Star Wars gekeken deze week. Openende net de schuifdeur van het gemeentehuis met mijn Force Powers.
Toen zat ik naar de behandeling van de begroting te luisteren. Goddamnit!quote:
Wat is er in Utrecht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, SG, kom jij ook nog naar Utrecht
Eigenlijk ben ik heel verlegen en introvert.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, aan jullie de eer om mij te beschrijven.
Eriksd lijkt me een melige gast waar je echt flink lol mee kan hebben. Draagt merkkleding, maar is niet echt een patsertype. Houdt wel van een lolletje en is redelijk bescheiden.
Dacht dat ik een wit petje bespeurde op Twitter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petjes? Wat lul jij nou weer man? Klootzak.
VS, is een arrogante, maar hele vriendelijke kerel als je er goed mee kan opschieten. Is niet een overdreven homo, niet zo'n echt vrouwelijke dus.quote:
Maar ik heb jou op Facebook, dus dat maakt het lastig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, aan jullie de eer om mij te beschrijven.
Eriksd lijkt me een melige gast waar je echt flink lol mee kan hebben. Draagt merkkleding, maar is niet echt een patsertype. Houdt wel van een lolletje en is redelijk bescheiden.
Dat is mn haar. En bedankt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dacht dat ik een wit petje bespeurde op Twitter.
Een meet.quote:
Je bedoelt piramides en spelletjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petjes? Wat lul jij nou weer man? Klootzak.
Zo klink ik bijna als een eikel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VS, is een arrogante, maar hele vriendelijke kerel als je er goed mee kan opschieten. Is niet een overdreven homo, niet zo'n echt vrouwelijke dus.
VS is er niet vies van om zijn status te laten zien.
Waar zijn je lange linksige lokken nu?quote:
Really?!quote:
Ah. Nee, ik doe niet aan meets.quote:
Huiswerkbegeleiding voor snotaapjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, met C&A zette ik je inderdaad te laag in.
Ben je trouwens werkzaam in de profit of non-profit sector?
Kan je wel een kort, pittig kapsel beloven. Ook goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zijn je lange linksige lokken nu?
Ik verwacht 11/12 november minimaal dreads.
Ik wil het niet eens volgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Is dat gezeik over die Mauro nog steeds niet afgelopen?
Dat moet je aan VS vragen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan je wel een kort, pittig kapsel beloven. Ook goed?
Ach, je helpt de zwakkeren, daar gaat het omquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Huiswerkbegeleiding voor snotaapjes.
Wel grappig werk, weet niet in welke sector ik val.
Raus.quote:
Egoist.quote:
Kan me wel een week niet douchen, als je daar vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat moet je aan VS vragen.
Ik heb alleen vooroordelen, geen voorkeuren.
Ik krijg de hele dag de neiging komodo te luisteren, of proximusquote:
Lullige is dat ik jou niet kan begluren. Leijerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
Erik had nooit moeten posten op z'n Twitter.
Nope. Maar ik reinig je wel met wat 151.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan me wel een week niet douchen, als je daar vrolijk van wordt.
Dat klopt inderdaad wel…quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik heb jou op Facebook, dus dat maakt het lastig.
Je bent jong, kan fatsoenlijk opschieten met jongens en meisjes van je leeftijd zolang ze wat niveau tonen, wordt soms niet serieus genomen vanwege je leeftijd en denkt liever aan de lange termijn (later studeren, grote dingen ondernemen als je volwassen bent) dan dat je geniet op de korte termijn.
Dat had je een keer gepost, lapzwans.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kent iedereen hier mijn twitteraccount?
Je postte dat op je FB.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kent iedereen hier mijn twitteraccount?
Klopt wel redelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel…
Jij lijkt me een ontzettend slimme gast, niet introvert en eigenlijk wel een feestbeest. Houdt net als van eriksd van een lolletje, maar is misschien net iets minder snel melig.
Staat redelijk positief in het leven en denkt ook aan de lange termijn, bijvoorbeeld een onderneming of goede loopbaan.
Kan wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lullige is dat ik jou niet kan begluren. Leijer
Ik lach teveel. Soms gaat het tegen me werken. GS is meer de serieuze variant.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel…
Jij lijkt me een ontzettend slimme gast, niet introvert en eigenlijk wel een feestbeest. Houdt net als van eriksd van een lolletje, maar is misschien net iets minder snel melig.
Staat redelijk positief in het leven en denkt ook aan de lange termijn, bijvoorbeeld een onderneming of goede loopbaan.
Vergeet niet te vermelden dat GS een dubbelleven leidt en eigenlijk een superheld is die het opneemt voor de fat cats in onze samenleving. Rand-man, wordt hij ook wel genoemd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel…
Ik heb Koos niet op Feestboek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan wel.
Mits je het genoegen zal hebben van mijn ubah facebook invite.
Hij moet wat doen aan z'n kleding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Tem het volgende:
Spekman is wel een leuke man, vanavond weer een prakkie eten bij z'n moeder aan de keukentafel.
Neuh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan wel.
Mits je het genoegen zal hebben van mijn ubah facebook invite.
Dan accept je maar niet, maar heb je iig een indruk.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat GS een dubbelleven leidt en eigenlijk een superheld is die het opneemt voor de fat cats in onze samenleving. Rand-man, wordt hij ook wel genoemd.
Burnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder gekheid, voeg alleen mensen toe op FB die ik daadwerkelijk in real-life ken. En zo ver is het nog niet, mn beste vS.
Dat is juist zijn stijl.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij moet wat doen aan z'n kleding.
Daarvoor moet je ook bij z'n moeder zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij moet wat doen aan z'n kleding.
Tsk, eigenlijk ben ik een vadsige 60 jarige pedo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder gekheid, voeg alleen mensen toe op FB die ik daadwerkelijk in real-life ken. En zo ver is het nog niet, mn beste vS.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat GS een dubbelleven leidt en eigenlijk een superheld is die het opneemt voor de fat cats in onze samenleving. Rand-man, wordt hij ook wel genoemd.
Dat mag, maar sommige dingen kunnen echt niet in z'n functie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is juist zijn stijl.
Hij heeft schijt daaraan.
Die vent van de stichting Martijn, die met dat afgrijselijke gebit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, eigenlijk ben ik een vadsige 60 jarige pedo.
Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Jij moet ook eigenlijk meer postenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb jullie allemaal niet op Facebook.
Die zit in het gevang dus die is in ieder geval uitgesloten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vent van de stichting Martijn, die met dat afgrijselijke gebit.
Dat was lachen vroeger. Altijd dat gedonder met SG.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij moet ook eigenlijk meer posten
Justitie kennende zal hij ongetwijfeld toegang hebben tot internet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zit in het gevang dus die is in ieder geval uitgesloten.
Jonge jongetjes zijn onderdeel van een dagelijks dieet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Justitie kennende zal hij ongetwijfeld toegang hebben tot internet.
Heb ook de schurft aan figuren die je toe willen voegen en die je eigenlijk heul niet kent.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal.
Wat voor gast was het dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was lachen vroeger. Altijd dat gedonder met SG.
Eén zin en de jaren ’30 werden weer nagespeeld met Joodse bankiers dit en de Bilderbergers dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Rotterdams en Turksquote:
quote:
Neen, maar Tofik heeft gelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Rotterdams en Turks?
En je bent verliefd op een Marokkaanse homoseksueel?
Wat een modern sprookje
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was? Ik leef nog hoorquote:
Soort verlepte versie van Doornroosje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Rotterdams en Turks?
En je bent verliefd op een Marokkaanse homoseksueel?
Wat een modern sprookje
Roze roos krijgt prompt een andere lading.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soort verlepte versie van Doornroosje.
Discriminerende tyfus journalist.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soort verlepte versie van Doornroosje.
VS doesn’t approve this message.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Roze roos krijgt prompt een andere lading.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Roze roos krijgt prompt een andere lading.
Hij heeft toch toegegeven homo te zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef De_Nuance het volgende:
Misschien is hij gewoon een enorm verwijfde hetero, weten jullie veel?
Maar hij zal wel homo zijn ja, big deal verder trouwens.
Is dat zo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft toch toegegeven homo te zijn?
Vrijdag 31 juli 2009 belde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef De_Nuance het volgende:
Misschien is hij gewoon een enorm verwijfde hetero, weten jullie veel?
Maar hij zal wel homo zijn ja, big deal verder trouwens.
Neuh, ik ben tegenwoordig alleen minder aanwezig. Dat was in VKZ wel anders. Mooie tijd was dat. Vooral met Scanmanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar je bent nu een soort andere persoonlijkheid, zo te horen
Tofik Dibi? Die komt daar zelfs gewoon voor uit toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft toch toegegeven homo te zijn?
Naziquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
En ja, ik kijk Disney-films. Jullie kan allemaal de tering krijgen.
Kunnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
En ja, ik kijk Disney-films. Jullie kan allemaal de tering krijgen.
Kan ik in de volgende VKZ de StarGazer in discussies zien?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neuh, ik ben tegenwoordig alleen minder aanwezig. Dat was in VKZ wel anders. Mooie tijd was dat. Vooral met Scanman
Hm, daar weet ik niks van dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Tofik Dibi? Die komt daar zelfs gewoon voor uit toch?
Ja dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Tofik Dibi? Die komt daar zelfs gewoon voor uit toch?
Zie boven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm, daar weet ik niks van dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |