Neuh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan wel.
Mits je het genoegen zal hebben van mijn ubah facebook invite.
Dan accept je maar niet, maar heb je iig een indruk.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat GS een dubbelleven leidt en eigenlijk een superheld is die het opneemt voor de fat cats in onze samenleving. Rand-man, wordt hij ook wel genoemd.
Burnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder gekheid, voeg alleen mensen toe op FB die ik daadwerkelijk in real-life ken. En zo ver is het nog niet, mn beste vS.
Dat is juist zijn stijl.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij moet wat doen aan z'n kleding.
Daarvoor moet je ook bij z'n moeder zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij moet wat doen aan z'n kleding.
Tsk, eigenlijk ben ik een vadsige 60 jarige pedo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder gekheid, voeg alleen mensen toe op FB die ik daadwerkelijk in real-life ken. En zo ver is het nog niet, mn beste vS.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat GS een dubbelleven leidt en eigenlijk een superheld is die het opneemt voor de fat cats in onze samenleving. Rand-man, wordt hij ook wel genoemd.
Dat mag, maar sommige dingen kunnen echt niet in z'n functie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is juist zijn stijl.
Hij heeft schijt daaraan.
Die vent van de stichting Martijn, die met dat afgrijselijke gebit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, eigenlijk ben ik een vadsige 60 jarige pedo.
Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Jij moet ook eigenlijk meer postenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb jullie allemaal niet op Facebook.
Die zit in het gevang dus die is in ieder geval uitgesloten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vent van de stichting Martijn, die met dat afgrijselijke gebit.
Dat was lachen vroeger. Altijd dat gedonder met SG.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij moet ook eigenlijk meer posten
Justitie kennende zal hij ongetwijfeld toegang hebben tot internet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zit in het gevang dus die is in ieder geval uitgesloten.
Jonge jongetjes zijn onderdeel van een dagelijks dieet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Justitie kennende zal hij ongetwijfeld toegang hebben tot internet.
Heb ook de schurft aan figuren die je toe willen voegen en die je eigenlijk heul niet kent.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal.
Wat voor gast was het dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was lachen vroeger. Altijd dat gedonder met SG.
Eén zin en de jaren ’30 werden weer nagespeeld met Joodse bankiers dit en de Bilderbergers dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Rotterdams en Turksquote:
quote:
Neen, maar Tofik heeft gelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Rotterdams en Turks?
En je bent verliefd op een Marokkaanse homoseksueel?
Wat een modern sprookje
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was? Ik leef nog hoorquote:
Soort verlepte versie van Doornroosje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Rotterdams en Turks?
En je bent verliefd op een Marokkaanse homoseksueel?
Wat een modern sprookje
Roze roos krijgt prompt een andere lading.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soort verlepte versie van Doornroosje.
Discriminerende tyfus journalist.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soort verlepte versie van Doornroosje.
VS doesn’t approve this message.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Roze roos krijgt prompt een andere lading.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Roze roos krijgt prompt een andere lading.
Hij heeft toch toegegeven homo te zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef De_Nuance het volgende:
Misschien is hij gewoon een enorm verwijfde hetero, weten jullie veel?
Maar hij zal wel homo zijn ja, big deal verder trouwens.
Is dat zo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft toch toegegeven homo te zijn?
Vrijdag 31 juli 2009 belde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef De_Nuance het volgende:
Misschien is hij gewoon een enorm verwijfde hetero, weten jullie veel?
Maar hij zal wel homo zijn ja, big deal verder trouwens.
Neuh, ik ben tegenwoordig alleen minder aanwezig. Dat was in VKZ wel anders. Mooie tijd was dat. Vooral met Scanmanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar je bent nu een soort andere persoonlijkheid, zo te horen
Tofik Dibi? Die komt daar zelfs gewoon voor uit toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft toch toegegeven homo te zijn?
Naziquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
En ja, ik kijk Disney-films. Jullie kan allemaal de tering krijgen.
Kunnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
En ja, ik kijk Disney-films. Jullie kan allemaal de tering krijgen.
Kan ik in de volgende VKZ de StarGazer in discussies zien?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neuh, ik ben tegenwoordig alleen minder aanwezig. Dat was in VKZ wel anders. Mooie tijd was dat. Vooral met Scanman
Hm, daar weet ik niks van dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Tofik Dibi? Die komt daar zelfs gewoon voor uit toch?
Ja dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Tofik Dibi? Die komt daar zelfs gewoon voor uit toch?
Zie boven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm, daar weet ik niks van dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |