Ik ook. Maar ze zijn tenminste niet alleen gestorven, wij waren getuigen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
Hm GS, moet toch zeggen, door jouw weledele link heb ik al pakweg 50 mensen zien sterven.
Tijd voor een snellere HDDquote:"Pausing NewsLeecher Temporarily Message
Waiting for download queue catch-up, as articles are being downloaded faster than they can be written to disk."
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Russen niet kunnen rijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ze zijn tenminste niet alleen gestorven, wij waren getuigen.
Dat moet het leed draag’lijker maken.
Heb de hele dag gewerkt, dus ik ben goed kapot. Zo erg zelfs, dat ik een mail om een afspraak te maken naar mezelf verstuurd heb i.p.v. de opdrachtgever.quote:
Staat nog op de lijst om een keer te proberenquote:
Wat dacht je hier van?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Russen niet kunnen rijden.
En dat Afghanen kannonenvoer zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Russen niet kunnen rijden.
Kan gebeuren, hoor. Overprikkeling ligt bij vermoeidheid op de loer...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb de hele dag gewerkt, dus ik ben goed kapot. Zo erg zelfs, dat ik een mail om een afspraak te maken naar mezelf verstuurd heb i.p.v. de opdrachtgever.
Mwah, dat valt nog wel mee, doet me denken aan rijden in Afrika.quote:
SMS NU: ORKA AAN naar 0906-KSVGLSquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
De orka kwam van links.
Lucas?quote:
Oh no you won't..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef De_Nuance het volgende:
Dibi begint steeds meer de scherpheid van Halsema te benaderen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
SMS NU: ORKA AAN naar 0906-KSVGLS
[ afbeelding ]
Hij is inderdaad behoorlijk scherp in het debat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef De_Nuance het volgende:
Dibi begint steeds meer de scherpheid van Halsema te benaderen.
Mag ik niet op hem stemmen?quote:
Venus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef eriksd het volgende:
Die heldere ster aan de hemel schijnt een planeet te zijn. Ben de naam kwijt, maar wel erg vet om hem zo te zien.
Zeker wel, maar niet adoreren.quote:
Thanksquote:
Cohen is de bron van al het kwaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, maar niet adoreren.
Hij is mijn aartsvijand in de politiek, samen met Cohen.
Close tie tussen GroenLinks, PvdA en SP.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cohen is de bron van al het kwaad![]()
Eigenlijk vind ik ChristenUnie wel de ergste partij
Met links wordt je sowieso keihard genomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Close tie tussen GroenLinks, PvdA en SP.
Ofwel allemaal just as bad.
Ik word links.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met links wordt je sowieso keihard genomen.
Tja, ik denk dat ik Cohen en Dibi adoreer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedzo!quote:
Hoe kan Cohen nu je vijand zijn? Die gast doet niets en is in het politieke spectrum onzichtbaar, de perfecte linkse politicus toch? Of heb je liever een linkse schreeuwlelijk die wél present is en wél stemmen krijgt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis naar het legermuseum, jij bent mijn held!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef eriksd het volgende:
Ik kan daar wel uren over nadenken, het heelal enzo. Besef je meteen hoe nietig jij en de mensheid zijn.
Mateloos interessant allemaal. Als ik ooit in het kabinet kom gaat er veel meer geld naar onderzoek hiernaar.
En naar musea. Gratis voor iedereen.
Valt aan te werken, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ik Cohen en Dibi adoreer.
Niks aan te doen.
Het gaat me om de principes waar hij voor staat, dat hij een idioot is boeit me niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe kan Cohen nu je vijand zijn? Die gast doet niets en is in het politieke spectrum onzichtbaar, de perfecte linkse politicus toch? Of heb je liever een linkse schreeuwlelijk die wél present is en wél stemmen krijgt?
VS zijn onderbuik is rechts hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NEEEEE, VS
Laat je "onderbuik" niet meebeslissen tijdens het stemmen!
Principes in de politiek, soms ben je wel zo'n heerlijk naief schatje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat me om de principes waar hij voor staat, dat hij een idioot is boeit me niet.
Tja, ik heb iets met mensen die zich opwinden over het welzijn van anderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt aan te werken, wees maar niet bang.
Legermuseum was tof. Mag ook wel wat groter eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gratis naar het legermuseum, jij bent mijn held!
Maar met onderbuik bedoelde ik zijn libidoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VS zijn onderbuik is rechts hoor
Aangezien dat toch nog jaren gaat duren kunnen we wel een keer samen gaan, spoorwegmuseum ben ik na de verbouwing ook niet meer geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Legermuseum was tof. Mag ook wel wat groter eigenlijk.
Eigenlijk zou ik alleen al kinderen willen hebben om een excuus te hebben voor het leger en spoorwegmuseum.
Weinig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Wat maakt het uit of VS rechts- of linksdragend is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |