Ik leen je toch geen geld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:29 schreef De_Nuance het volgende:
Eens met 3-voud.
Maar dat ben ik altijd.
Waarom denk je dat ik iets terugverwacht ?quote:
Ervaring.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik iets terugverwacht ?
Ik wil niks terug. Alleen jou ophemelen voor altijd.quote:
Tijd voor koffie. Kep mijn portie gezwam met zweefkleuters wel weer gehad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wil niks terug. Alleen jou ophemelen voor altijd.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tijd voor koffie. Kep mijn portie gezwam met zweefkleuters wel weer gehad.
Balen man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef 3-voud het volgende:
Heb ik weer: mooi spoedordertje van de IKEA, vergis ik me met de prijs.
Daag winst
Ze zijn gewoon slimmer dan mij. Bellen op late koopavond terwijl ik met de lippen aan een bak koffie lurk.quote:
quote:
Veel gebruikte tactiek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon slimmer dan mij. Bellen op late koopavond terwijl ik met de lippen aan een bak koffie lurk.
Halloow Sjonniequote:
Nou ja, zeg.quote:
Ik ook. Maar ze zijn tenminste niet alleen gestorven, wij waren getuigen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
Hm GS, moet toch zeggen, door jouw weledele link heb ik al pakweg 50 mensen zien sterven.
Tijd voor een snellere HDDquote:"Pausing NewsLeecher Temporarily Message
Waiting for download queue catch-up, as articles are being downloaded faster than they can be written to disk."
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Russen niet kunnen rijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ze zijn tenminste niet alleen gestorven, wij waren getuigen.
Dat moet het leed draag’lijker maken.
Heb de hele dag gewerkt, dus ik ben goed kapot. Zo erg zelfs, dat ik een mail om een afspraak te maken naar mezelf verstuurd heb i.p.v. de opdrachtgever.quote:
Staat nog op de lijst om een keer te proberenquote:
Wat dacht je hier van?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Russen niet kunnen rijden.
En dat Afghanen kannonenvoer zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Russen niet kunnen rijden.
Kan gebeuren, hoor. Overprikkeling ligt bij vermoeidheid op de loer...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb de hele dag gewerkt, dus ik ben goed kapot. Zo erg zelfs, dat ik een mail om een afspraak te maken naar mezelf verstuurd heb i.p.v. de opdrachtgever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |