Egoist.quote:
Kan me wel een week niet douchen, als je daar vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat moet je aan VS vragen.
Ik heb alleen vooroordelen, geen voorkeuren.
Ik krijg de hele dag de neiging komodo te luisteren, of proximusquote:
Lullige is dat ik jou niet kan begluren. Leijerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
Erik had nooit moeten posten op z'n Twitter.
Nope. Maar ik reinig je wel met wat 151.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan me wel een week niet douchen, als je daar vrolijk van wordt.
Dat klopt inderdaad wel…quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik heb jou op Facebook, dus dat maakt het lastig.
Je bent jong, kan fatsoenlijk opschieten met jongens en meisjes van je leeftijd zolang ze wat niveau tonen, wordt soms niet serieus genomen vanwege je leeftijd en denkt liever aan de lange termijn (later studeren, grote dingen ondernemen als je volwassen bent) dan dat je geniet op de korte termijn.
Dat had je een keer gepost, lapzwans.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kent iedereen hier mijn twitteraccount?
Je postte dat op je FB.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kent iedereen hier mijn twitteraccount?
Klopt wel redelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel…
Jij lijkt me een ontzettend slimme gast, niet introvert en eigenlijk wel een feestbeest. Houdt net als van eriksd van een lolletje, maar is misschien net iets minder snel melig.
Staat redelijk positief in het leven en denkt ook aan de lange termijn, bijvoorbeeld een onderneming of goede loopbaan.
Kan wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lullige is dat ik jou niet kan begluren. Leijer
Ik lach teveel. Soms gaat het tegen me werken. GS is meer de serieuze variant.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel…
Jij lijkt me een ontzettend slimme gast, niet introvert en eigenlijk wel een feestbeest. Houdt net als van eriksd van een lolletje, maar is misschien net iets minder snel melig.
Staat redelijk positief in het leven en denkt ook aan de lange termijn, bijvoorbeeld een onderneming of goede loopbaan.
Vergeet niet te vermelden dat GS een dubbelleven leidt en eigenlijk een superheld is die het opneemt voor de fat cats in onze samenleving. Rand-man, wordt hij ook wel genoemd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel…
Ik heb Koos niet op Feestboek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan wel.
Mits je het genoegen zal hebben van mijn ubah facebook invite.
Hij moet wat doen aan z'n kleding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Tem het volgende:
Spekman is wel een leuke man, vanavond weer een prakkie eten bij z'n moeder aan de keukentafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |