Dat is alleen in Nederland toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
Ali Chemicali.
Blijft een coole bijnaam.
Hmm. Redelijke omschrijving. Doorsnee zou ik hem niet willen noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel meest normale en doorsnee, maar je draag wel veel merkkleding. En hebt een duur horloge.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
Edoch, zolang je GS maar weghoudt bij ambtenaren die thee drinken en speeltuinen is hij redelijk normaal.
Touchéquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
Edoch, zolang je GS maar weghoudt bij ambtenaren die thee drinken en speeltuinen is hij redelijk normaal.
Of linkse kroeghouders.
Neen, tenzij PHP komt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef De_Nuance het volgende:
Hij zei dat hij geen hekel heeft aan links, dat neem ik dus maar aan.
Loop ik gevaar met een PvdA insigne ?
Op de meet ben ik die jongeman met die Sovjet officierspet op, die als ie ergens bij gaat staan steeds z'n hakken tegen elkaar "klakt".quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat ik jullie trouwens wel echt wil zien nu, dit oeverloos gelul op het internet de hele tijd.
Sowieso heb ik een enorm verkeerd beeld van iedereen.
Eerder een gratis drankje uit medelijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef De_Nuance het volgende:
Het was Erik's grootste fout ons daar mee naar toe te nemen, ik kon amper lopen van 't lachen.quote:
Absoluut niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef De_Nuance het volgende:
Als ik trots was geweest op mijn uithoek, zou ik jullie ook meesleuren naar de TU/e hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was Erik's grootste fout ons daar mee naar toe te nemen, ik kon amper lopen van 't lachen.
Hahaha, ik geloof dat VS nog altijd met zijn Rolex wint.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef eriksd het volgende:
Ik zal geen horloge omdoen om GS het duurste horloge te laten hebben.
Ik ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef Disana het volgende:
Ik ben er op FOK! achter gekomen dat ik veel linkser ben dan ik dacht.
In welk opzichtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef Disana het volgende:
Of dat nou iets is om trots op te zijn...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef Disana het volgende:
Heeft VS een rolex?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahaha, ik geloof dat VS nog altijd met zijn Rolex wint.
Ik gedraag me wel, I promise.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik trots was geweest op mijn uithoek, zou ik jullie ook meesleuren naar de TU/e hoor.
Maar aangezien ik daar nogal prominent ben en de universiteit maar klein, doe ik er verstandig aan dat niet te doen.
Meegenomen vanuit Curacao, toch?quote:
Omega.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meegenomen vanuit Curacao, toch?
We hebben geen theezakjes, daar moet je gewoon een paar euro voor betalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gedraag me wel, I promise.
Ah. Naja, ook duurder dan mijn Tissot.quote:
Klopt, ik weet het weer, robin had een rolex(imitatie) toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
Hij lijkt mij niet echt een Rolex type.
Hm in Amsterdam moet dat ook, jij stal ze gewoon.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben geen theezakjes, daar moet je gewoon een paar euro voor betalen.
Wel stokjes, piepschuim en platen mdf.
Dat telt nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik weet het weer, robin had een rolex(imitatie) toch?
In Amsterdam is een fiets die niet op slot staat gratis. Dus een zakje thee dat niet achter de toonbank is verstopt idem dito.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm in Amsterdam moet dat ook, jij stal ze gewoon.
Klein, dik en lelijk.quote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klein, dik en lelijk.
Kortom, links
Jij lijkt me een nette man, licht-getint, en best sociaal. Is niet een geiler op merken, maar draagt wel verzorgde kleren.quote:
Hm. Volgens mij ben jij wel een normale vent, denk niet dat je merkkleding draagt (at least; geen designspul) maar eerder de H&M of C&A-man en luidt je credo: “doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.”quote:
Eigenlijk jammer dat ik al zoveel users gezien heb.quote:
Ja, wel een geil ding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik weet het weer, robin had een rolex(imitatie) toch?
Dat is best goed omgeschreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij lijkt me een nette man, licht-getint, en best sociaal. Is niet een geiler op merken, maar draagt wel verzorgde kleren.
Vriendenboek/Poezie-album all over again.quote:
Ik ben zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm. Volgens mij ben jij wel een normale vent, denk niet dat je merkkleding draagt (at least; geen designspul) maar eerder de H&M of C&A-man en luidt je credo: “doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.”
Oke, aan jullie de eer om mij te beschrijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is best goed omgeschreven.
Jij bent wel slim.
Nee, met C&A zette ik je inderdaad te laag in.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben zo voorspelbaar.
Maar C&A draag ik bijna nooit.
H&M, WE met uitschieters naar Jack en Jones en toch soms heel soms de Bijenkorf.
WE heeft zo af en toe prima spul.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben zo voorspelbaar.
Maar C&A draag ik bijna nooit.
H&M, WE met uitschieters naar Jack en Jones en toch soms heel soms de Bijenkorf.
Battle of Hoth toenstraksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Teveel Star Wars gekeken deze week. Openende net de schuifdeur van het gemeentehuis met mijn Force Powers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |