Dat telt nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik weet het weer, robin had een rolex(imitatie) toch?
In Amsterdam is een fiets die niet op slot staat gratis. Dus een zakje thee dat niet achter de toonbank is verstopt idem dito.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm in Amsterdam moet dat ook, jij stal ze gewoon.
Klein, dik en lelijk.quote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klein, dik en lelijk.
Kortom, links
Jij lijkt me een nette man, licht-getint, en best sociaal. Is niet een geiler op merken, maar draagt wel verzorgde kleren.quote:
Hm. Volgens mij ben jij wel een normale vent, denk niet dat je merkkleding draagt (at least; geen designspul) maar eerder de H&M of C&A-man en luidt je credo: “doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.”quote:
Eigenlijk jammer dat ik al zoveel users gezien heb.quote:
Ja, wel een geil ding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik weet het weer, robin had een rolex(imitatie) toch?
Dat is best goed omgeschreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij lijkt me een nette man, licht-getint, en best sociaal. Is niet een geiler op merken, maar draagt wel verzorgde kleren.
Vriendenboek/Poezie-album all over again.quote:
Ik ben zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm. Volgens mij ben jij wel een normale vent, denk niet dat je merkkleding draagt (at least; geen designspul) maar eerder de H&M of C&A-man en luidt je credo: “doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.”
Oke, aan jullie de eer om mij te beschrijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is best goed omgeschreven.
Jij bent wel slim.
Nee, met C&A zette ik je inderdaad te laag in.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben zo voorspelbaar.
Maar C&A draag ik bijna nooit.
H&M, WE met uitschieters naar Jack en Jones en toch soms heel soms de Bijenkorf.
WE heeft zo af en toe prima spul.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben zo voorspelbaar.
Maar C&A draag ik bijna nooit.
H&M, WE met uitschieters naar Jack en Jones en toch soms heel soms de Bijenkorf.
Battle of Hoth toenstraksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Teveel Star Wars gekeken deze week. Openende net de schuifdeur van het gemeentehuis met mijn Force Powers.
Petjes? Wat lul jij nou weer man? Klootzak.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
Koos houdt van piramides en petjes.
Rotterdams, Turks, rare voorkeur voor links en leuke gozer.quote:
Hey, SG, kom jij ook nog naar Utrechtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
WE heeft zo af en toe prima spul.
Ik moest echt hardop lachen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Teveel Star Wars gekeken deze week. Openende net de schuifdeur van het gemeentehuis met mijn Force Powers.
Toen zat ik naar de behandeling van de begroting te luisteren. Goddamnit!quote:
Wat is er in Utrecht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, SG, kom jij ook nog naar Utrecht
Eigenlijk ben ik heel verlegen en introvert.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, aan jullie de eer om mij te beschrijven.
Eriksd lijkt me een melige gast waar je echt flink lol mee kan hebben. Draagt merkkleding, maar is niet echt een patsertype. Houdt wel van een lolletje en is redelijk bescheiden.
Dacht dat ik een wit petje bespeurde op Twitter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petjes? Wat lul jij nou weer man? Klootzak.
VS, is een arrogante, maar hele vriendelijke kerel als je er goed mee kan opschieten. Is niet een overdreven homo, niet zo'n echt vrouwelijke dus.quote:
Maar ik heb jou op Facebook, dus dat maakt het lastig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, aan jullie de eer om mij te beschrijven.
Eriksd lijkt me een melige gast waar je echt flink lol mee kan hebben. Draagt merkkleding, maar is niet echt een patsertype. Houdt wel van een lolletje en is redelijk bescheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |