Dat is mn haar. En bedankt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dacht dat ik een wit petje bespeurde op Twitter.
Een meet.quote:
Je bedoelt piramides en spelletjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petjes? Wat lul jij nou weer man? Klootzak.
Zo klink ik bijna als een eikel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VS, is een arrogante, maar hele vriendelijke kerel als je er goed mee kan opschieten. Is niet een overdreven homo, niet zo'n echt vrouwelijke dus.
VS is er niet vies van om zijn status te laten zien.
Waar zijn je lange linksige lokken nu?quote:
Really?!quote:
Ah. Nee, ik doe niet aan meets.quote:
Huiswerkbegeleiding voor snotaapjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, met C&A zette ik je inderdaad te laag in.
Ben je trouwens werkzaam in de profit of non-profit sector?
Kan je wel een kort, pittig kapsel beloven. Ook goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zijn je lange linksige lokken nu?
Ik verwacht 11/12 november minimaal dreads.
Ik wil het niet eens volgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Is dat gezeik over die Mauro nog steeds niet afgelopen?
Dat moet je aan VS vragen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan je wel een kort, pittig kapsel beloven. Ook goed?
Ach, je helpt de zwakkeren, daar gaat het omquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Huiswerkbegeleiding voor snotaapjes.
Wel grappig werk, weet niet in welke sector ik val.
Raus.quote:
Egoist.quote:
Kan me wel een week niet douchen, als je daar vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat moet je aan VS vragen.
Ik heb alleen vooroordelen, geen voorkeuren.
Ik krijg de hele dag de neiging komodo te luisteren, of proximusquote:
Lullige is dat ik jou niet kan begluren. Leijerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
Erik had nooit moeten posten op z'n Twitter.
Nope. Maar ik reinig je wel met wat 151.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan me wel een week niet douchen, als je daar vrolijk van wordt.
Dat klopt inderdaad wel…quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik heb jou op Facebook, dus dat maakt het lastig.
Je bent jong, kan fatsoenlijk opschieten met jongens en meisjes van je leeftijd zolang ze wat niveau tonen, wordt soms niet serieus genomen vanwege je leeftijd en denkt liever aan de lange termijn (later studeren, grote dingen ondernemen als je volwassen bent) dan dat je geniet op de korte termijn.
Dat had je een keer gepost, lapzwans.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kent iedereen hier mijn twitteraccount?
Je postte dat op je FB.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kent iedereen hier mijn twitteraccount?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |