Neuh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan wel.
Mits je het genoegen zal hebben van mijn ubah facebook invite.
Dan accept je maar niet, maar heb je iig een indruk.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat GS een dubbelleven leidt en eigenlijk een superheld is die het opneemt voor de fat cats in onze samenleving. Rand-man, wordt hij ook wel genoemd.
Burnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder gekheid, voeg alleen mensen toe op FB die ik daadwerkelijk in real-life ken. En zo ver is het nog niet, mn beste vS.
Dat is juist zijn stijl.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij moet wat doen aan z'n kleding.
Daarvoor moet je ook bij z'n moeder zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij moet wat doen aan z'n kleding.
Tsk, eigenlijk ben ik een vadsige 60 jarige pedo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder gekheid, voeg alleen mensen toe op FB die ik daadwerkelijk in real-life ken. En zo ver is het nog niet, mn beste vS.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat GS een dubbelleven leidt en eigenlijk een superheld is die het opneemt voor de fat cats in onze samenleving. Rand-man, wordt hij ook wel genoemd.
Dat mag, maar sommige dingen kunnen echt niet in z'n functie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is juist zijn stijl.
Hij heeft schijt daaraan.
Die vent van de stichting Martijn, die met dat afgrijselijke gebit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, eigenlijk ben ik een vadsige 60 jarige pedo.
Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Jij moet ook eigenlijk meer postenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb jullie allemaal niet op Facebook.
Die zit in het gevang dus die is in ieder geval uitgesloten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vent van de stichting Martijn, die met dat afgrijselijke gebit.
Dat was lachen vroeger. Altijd dat gedonder met SG.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij moet ook eigenlijk meer posten
Justitie kennende zal hij ongetwijfeld toegang hebben tot internet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zit in het gevang dus die is in ieder geval uitgesloten.
Jonge jongetjes zijn onderdeel van een dagelijks dieet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Justitie kennende zal hij ongetwijfeld toegang hebben tot internet.
Heb ook de schurft aan figuren die je toe willen voegen en die je eigenlijk heul niet kent.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal.
Wat voor gast was het dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was lachen vroeger. Altijd dat gedonder met SG.
Eén zin en de jaren ’30 werden weer nagespeeld met Joodse bankiers dit en de Bilderbergers dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was lachen vroeger. Altijd dat gedonder met SG.
Maar jij bent dus Rotterdams en Turksquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |