Venus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef eriksd het volgende:
Die heldere ster aan de hemel schijnt een planeet te zijn. Ben de naam kwijt, maar wel erg vet om hem zo te zien.
Zeker wel, maar niet adoreren.quote:
Thanksquote:
Cohen is de bron van al het kwaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, maar niet adoreren.
Hij is mijn aartsvijand in de politiek, samen met Cohen.
Close tie tussen GroenLinks, PvdA en SP.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cohen is de bron van al het kwaad![]()
Eigenlijk vind ik ChristenUnie wel de ergste partij
Met links wordt je sowieso keihard genomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Close tie tussen GroenLinks, PvdA en SP.
Ofwel allemaal just as bad.
Ik word links.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met links wordt je sowieso keihard genomen.
Tja, ik denk dat ik Cohen en Dibi adoreer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedzo!quote:
Hoe kan Cohen nu je vijand zijn? Die gast doet niets en is in het politieke spectrum onzichtbaar, de perfecte linkse politicus toch? Of heb je liever een linkse schreeuwlelijk die wél present is en wél stemmen krijgt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis naar het legermuseum, jij bent mijn held!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef eriksd het volgende:
Ik kan daar wel uren over nadenken, het heelal enzo. Besef je meteen hoe nietig jij en de mensheid zijn.
Mateloos interessant allemaal. Als ik ooit in het kabinet kom gaat er veel meer geld naar onderzoek hiernaar.
En naar musea. Gratis voor iedereen.
Valt aan te werken, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ik Cohen en Dibi adoreer.
Niks aan te doen.
Het gaat me om de principes waar hij voor staat, dat hij een idioot is boeit me niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe kan Cohen nu je vijand zijn? Die gast doet niets en is in het politieke spectrum onzichtbaar, de perfecte linkse politicus toch? Of heb je liever een linkse schreeuwlelijk die wél present is en wél stemmen krijgt?
VS zijn onderbuik is rechts hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NEEEEE, VS
Laat je "onderbuik" niet meebeslissen tijdens het stemmen!
Principes in de politiek, soms ben je wel zo'n heerlijk naief schatje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat me om de principes waar hij voor staat, dat hij een idioot is boeit me niet.
Tja, ik heb iets met mensen die zich opwinden over het welzijn van anderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt aan te werken, wees maar niet bang.
Legermuseum was tof. Mag ook wel wat groter eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gratis naar het legermuseum, jij bent mijn held!
Maar met onderbuik bedoelde ik zijn libidoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VS zijn onderbuik is rechts hoor
Aangezien dat toch nog jaren gaat duren kunnen we wel een keer samen gaan, spoorwegmuseum ben ik na de verbouwing ook niet meer geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Legermuseum was tof. Mag ook wel wat groter eigenlijk.
Eigenlijk zou ik alleen al kinderen willen hebben om een excuus te hebben voor het leger en spoorwegmuseum.
Weinig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Wat maakt het uit of VS rechts- of linksdragend is?
Ik ook, maar dan in bed en niet in Den Haag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja, ik heb iets met mensen die zich opwinden over het welzijn van anderen.
Een weinig aantrekkelijk voorstel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
Spekman zegt dat hij op zijn knieën wil voor de CDA fractie als ze voor Mauro stemmen.
Kom kom, van Spekman weet je gewoon dat hij het niet voor de camera's doet...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb iets met mensen die zich werkelijk opwinden over het welzijn van anderen en dit niet vanwege
A) camera’s
B) hun salaris
C) het electoraat
doen.
Naughty naughty!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VS zijn onderbuik is rechts hoor
Zijn ze nog steeds bezig over die Angolees?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
Pff, wat een gedonder in Den Haag.
En naarmate de avond vordert neemt de kans op escalatie toe.
Blijft over..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kom kom, van Spekman weet je gewoon dat hij het niet voor de camera's doet...
Bij de rest kan je nog twijfels hebben. Maar daar geloof ik ook niet echt in.quote:
Nee hij is gewoon een goede spreker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
Kom op zeg, Tofik Dibi is gewoon een demagoog.
Ik vind hem niet aantrekkelijk nee.quote:
Ja natuurlijk, slechte sprekers kunnen geen demagoog zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon een goede spreker.
Die perfect op de onderbuik kan inspelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is geen demagoog.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, slechte sprekers kunnen geen demagoog zijn.
Hij kijkt wel typisch uit zijn vissenoogjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind hem niet aantrekkelijk nee.
Lach maar, het is wel een feit.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij kijkt wel typisch uit zijn vissenoogjes
En van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Siegessaule het volgende:
[..]
Die perfect op de onderbuik kan inspelen.
Hoi phpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Siegessaule het volgende:
[..]
Die perfect op de onderbuik kan inspelen.
I beg to differ.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is geen demagoog.
Dat zeggen we echt tegen iedereen hè?quote:
Hoi whiskersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeggen we echt tegen iedereen hè?
a² . b² =?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
SNEL MENSEN! STEL SNEL EEN SIMPELE WISKUNDIGE VRAAG!
Sneller dan een kloonscan.
Tot nu toe klopt het ook nog 10/10 keer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeggen we echt tegen iedereen hè?
Hoi Tofikquote:
Ik ben benieuwd, schets eens een profielquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat ik jullie trouwens wel echt wil zien nu, dit oeverloos gelul op het internet de hele tijd.
Sowieso heb ik een enorm verkeerd beeld van iedereen.
Neehee waarom doe je me dit aan.quote:
quote:
Proestquote:
quote:
Blond en een kwal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, schets eens een profiel?
Jij niet, poepchinees.quote:
Topgozer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ali55Jquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
En van wie ben jij nu weer een kloon?
2x de helft.quote:
Jij lijkt me wel meest normale en doorsnee, maar je draag wel veel merkkleding. En hebt een duur horloge.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een strikvraag. Als het antwoord c² was, wees ik hem op het keerteken.quote:
Meest normaal en doorsnee, hm, och..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel meest normale en doorsnee, maar je draag wel veel merkkleding. En hebt een duur horloge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |