Ik ook, maar dan in bed en niet in Den Haag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja, ik heb iets met mensen die zich opwinden over het welzijn van anderen.
Een weinig aantrekkelijk voorstel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
Spekman zegt dat hij op zijn knieën wil voor de CDA fractie als ze voor Mauro stemmen.
Kom kom, van Spekman weet je gewoon dat hij het niet voor de camera's doet...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb iets met mensen die zich werkelijk opwinden over het welzijn van anderen en dit niet vanwege
A) camera’s
B) hun salaris
C) het electoraat
doen.
Naughty naughty!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VS zijn onderbuik is rechts hoor
Zijn ze nog steeds bezig over die Angolees?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
Pff, wat een gedonder in Den Haag.
En naarmate de avond vordert neemt de kans op escalatie toe.
Blijft over..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kom kom, van Spekman weet je gewoon dat hij het niet voor de camera's doet...
Bij de rest kan je nog twijfels hebben. Maar daar geloof ik ook niet echt in.quote:
Nee hij is gewoon een goede spreker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
Kom op zeg, Tofik Dibi is gewoon een demagoog.
Ik vind hem niet aantrekkelijk nee.quote:
Ja natuurlijk, slechte sprekers kunnen geen demagoog zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon een goede spreker.
Die perfect op de onderbuik kan inspelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is geen demagoog.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, slechte sprekers kunnen geen demagoog zijn.
Hij kijkt wel typisch uit zijn vissenoogjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind hem niet aantrekkelijk nee.
Lach maar, het is wel een feit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |