SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Winkelseksquote:
Ik moet altijd altijd lachen om die mooiboys in zo'n winkel waar zo'n hele stellage met petjes hebben. Gekke lui zijn het ook, samen met de tokkies staan ze daar die lelijke dingen uit te zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat als een eckte mooiboi naar huis man.
Walgelijk volk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moet altijd altijd lachen om die mooiboys in zo'n winkel waar zo'n hele stellage met petjes hebben. Gekke lui zijn het ook, samen met de tokkies staan ze daar die lelijke dingen uit te zoeken
stone island vriiendquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moet altijd altijd lachen om die mooiboys in zo'n winkel waar zo'n hele stellage met petjes hebben. Gekke lui zijn het ook, samen met de tokkies staan ze daar die lelijke dingen uit te zoeken
Ik ga niet naar Almere om te shoppen in ieder geval.quote:
Wat dan wel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Almere om te shoppen in ieder geval.
En beter en beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Winkelseks![]()
Die lijst word langer en langer.
Nee maar dat moet je ook helemaal niet doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Almere om te shoppen in ieder geval.
Dat was dus mijn grap. Maar Almere kan je ook vervangen door Heerhugowaard, Woerden of Biddinghuizenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar dat moet je ook helemaal niet doen
vertelquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Oh, overigens heb ik vandaag nog iets meegemaakt waarvan ik niet eens zeker weet óf ik het wel mee heb gemaakt. Ja, lekker duidelijk weer...maar het was voor mij de eerste keer, áls het dus echt zo was.
Voelen mijn topicgenoten zich nog geroepen om het aan te horen?
Vertel!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Oh, overigens heb ik vandaag nog iets meegemaakt waarvan ik niet eens zeker weet óf ik het wel mee heb gemaakt. Ja, lekker duidelijk weer...maar het was voor mij de eerste keer, áls het dus echt zo was.
Wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Dan ga ik wel winkelen in Hoofddorp.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was dus mijn grap. Maar Almere kan je ook vervangen door Heerhugowaard, Woerden of Biddinghuizen
Drugs?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Vertelquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Ja hoor lieverd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Uhuh.quote:
Niet echt, maar mijn moeder ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef minibeer het volgende:
Je bepaalt (hopelijk) toch ook je eigen kapsel?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Drugs are bad, mkay?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Southpark? Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Beter dan een quote tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Southpark? Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Ja, dat dacht ik eigenlijk wel. Als je moeder uit zichzelf jou niet los laat in dingen, moet je toch echt eens aangeven dat je zelfstandiger wil worden. Geloof me, daar heb je zoveel meer aan dan aan iemand die eigenlijk alles voor je doet, ook al bedoelt ze het goed. Dat heeft mijn moeder ook te lang gedaan, zo lang dat ik het eng vond om alleen naar de dokter of tandarts te gaan. Treinreizen in mijn eentje kan ik ook pas sinds een jaar, omdat het toen wel moest.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze vindt het veel te leuk om dat voor me te doen om daarmee te stoppen. Sterker nog, ze bemoeit zich met alles en eigenlijk zou ik van veel dingen willen dat ze mij daarin met rust laat. Die kleding vind ik dan wel weer erg fijn.
Dat is wel heel spannend ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Ik stond op het station op de trein te wachten (nee, dat is het 'm dus niet, want dat doe ik daar wel vaker) en het leek bijna alsof er "iets" was tussen mij en een dame die er ook stond. Zo'n gek moment van "kijkt ze nou wel of kijkt ze nou niet". Ik weet niet of iemand dat bekend in de oren klinkt, maar ik had het dus nog nooit meegemaakt.
Verder niks gebeurd, want A: ik geloof niet dat ze echt naar mij keek en B: ik was te schijterig om er zelf iets mee te doen.
Goed, dat was mijn avontuur van vandaag
Ik moest wel lachen. Daar loop je dan een hele dag mee rond in je hoofd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Ik stond op het station op de trein te wachten (nee, dat is het 'm dus niet, want dat doe ik daar wel vaker) en het leek bijna alsof er "iets" was tussen mij en een dame die er ook stond. Zo'n gek moment van "kijkt ze nou wel of kijkt ze nou niet". Ik weet niet of iemand dat bekend in de oren klinkt, maar ik had het dus nog nooit meegemaakt.
Verder niks gebeurd, want A: ik geloof niet dat ze echt naar mij keek en B: ik was te schijterig om er zelf iets mee te doen.
Ja normale mensen worden blij van zulke kleine dingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Daar loop je dan een hele dag mee rond in je hoofd?
Erg grappig Tijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja normale mensen worden blij van zulke kleine dingen
Zou kunnen, als het dus echt waar wasquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel heel spannend ja.
Nouja, leuke momentjes zijn dat, misschien viel het je nu gewoon voor het eerst op.
Wie mij een beetje kent zal daar niet aan twijfelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Daar loop je dan een hele dag mee rond in je hoofd?
ze bewijst gewoon mijn puntquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Dank jequote:
Volgende keer op zn minst goed terugkijken en glimlachen. En langer dan comfortabel voelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou kunnen, als het dus echt waar was
[..]
Wie mij een beetje kent zal daar niet aan twijfelen
nee maar je kunt mij wel vertrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan het je dus helaas niet meer bevestigen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar Capstan dat is leuk zulke dingen heb ik ook wel eens. Jammer dat ik net zoals jou er niet mee durf te doen
Ik ken het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Soms duurt het bij mij wel even voordat ik mijn glimlach precies goed heb, dus ik weet niet of ik dat gehaald zou hebben voordat de trein er wasquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
Volgende keer op zn minst goed terugkijken en glimlachen. En langer dan comfortabel voelt.
Maar dat doe ik doorgans ook, dat weet je toch welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee maar je kunt mij wel vertrouwen
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken het.
Maar dat beelde ik me allemaal in.
Ze had een vriend.quote:
? ben het eens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]ik wil echt eens met jou uit eigenlijk
Ik heb ook een vriend en flirt ook nog wel eens hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had een vriend.
Het was ook niet in het OV maar op school.
Haha, dat zal wel meevallen. Nee maar ik meen het, nu heb je niks en zit je alleen maar te denken "zag ik het goed?". Glimlach langer dan lekker voelt (want ik ben er vrij zeker van dat je dat heel snel ongemakkelijk vind) en je ziet of ze teruglacht. Zo ja, kan je de hele dag nagenieten. En op den duur loop je dan anders rond. Daarna kan je verder. Praatje maken enzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms duurt het bij mij wel even voordat ik mijn glimlach precies goed heb, dus ik weet niet of ik dat gehaald zou hebben voordat de trein er was
[..]
Maar dat doe ik doorgans ook, dat weet je toch wel
Wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ging dat ene van AHOTH nou door?
15 ( eigenlijk van haar 12de tot haar 17de )quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.![]()
Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
Als het aan mij ligt wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ging dat ene van AHOTH nou door?
We zoeken nog een drummer, zanger, gitarist, bassist, etc. Doe je mee? We maken metalquote:
WE?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We zoeken nog een drummer, zanger, gitarist, bassist, etc. Doe je mee? We maken metal
Dan sneuvelen er trommelvliezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We zoeken nog een drummer, zanger, gitarist, bassist, etc. Doe je mee? We maken metal
Ik kan jullie niet helpen maar ik wil wel komen luisterenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fokkers zijn geen vrienden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Fokkers zijn geen vrienden.
Myra is een topwijf inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het niet over Myra.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Fokkers zijn geen vrienden.
Ik zat gisterenavond nog in de stad met jouw beste vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik, newbie, Belasting, Stefaan zijn bezig om een band op te richten. Wellicht worden het later vrienden ja.quote:
Oordopjes doen wonderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan sneuvelen er trommelvliezen. Ik kan niks maar dan ook niks met muziek dus dat zit er niet in
.
Kan jij niet zingen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan jullie niet helpen maar ik wil wel komen luisteren
Niemand ook wat zeggen ook he.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat gisterenavond nog in de stad met jouw beste vriendin.
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het je wel verteld hadden.
Ik speel piano en accordeon, niet echt typische instrumenten voor in metalquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik, newbie, Belasting, Stefaan zijn bezig om een band op te richten. Wellicht worden het later vrienden ja.
[..]
Oordopjes doen wonderen.jammer dan niet
[..]
Kan jij niet zingen?je bespeelde toch een instrument?
Ik bedoelde het geluid wat ik produceer hequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik, newbie, Belasting, Stefaan zijn bezig om een band op te richten. Wellicht worden het later vrienden ja.
[..]
Oordopjes doen wonderen.jammer dan niet
[..]
Kan jij niet zingen?je bespeelde toch een instrument?
Drummer meldt zichquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Piano en metal combineren, bestaat dat niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik speel piano en accordeon, niet echt typische instrumenten voor in metal
Maar als jullie eisen niet te hoog zijn kan mijn stem er mee door volgens mij.
Die kan je ook in je.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben verliefd op mijn nieuwe telefoon
Wat voor een?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Piano en accordeon kunnen prima bij de band die ik voor ogen heb.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik speel piano en accordeon, niet echt typische instrumenten voor in metal
Maar als jullie eisen niet te hoog zijn kan mijn stem er mee door volgens mij.
Oh wat voor geluid produceer jij dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik bedoelde het geluid wat ik produceer he
Ik heb een echt levend iets waar ik zo naast kruip dus dat hoeft voor mij nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die kan je ook in je.....
/pervmodus...
Zullen we om ze te straffen dan maar afspreken en niets tegen hun zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dan was ik nog meegegaan ook denk ik.
En dan zeggen ze dat japanners die verliefd zijn op realdolls raar zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Alleen die naam van jullie is eigenlijk wel ergquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Piano en accordeon kunnen prima bij de band die ik voor ogen heb.Achtergrondzangeres die piano en/of accordeon speelt
[..]
Oh wat voor geluid produceer jij dan?
Hou je van metal?quote:
Zeker wel. Metal heef ook melodie enzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Piano en metal combineren, bestaat dat niet?
Sommige metal, ik hou alleen niet van gegrunt, voor de rest vind ik het wel coolquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hou je van metal?
[..]
Zeker wel. Metal heef ook melodie enzo
Nee om ze te pesten eerst naar mijn huis gaan het doen op al die plekken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we om ze te straffen dan maar afspreken en niets tegen hun zeggen.
Hoe dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen die naam van jullie is eigenlijk wel erg
Hahaha geniaal hequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen die naam van jullie is eigenlijk wel erg
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee om ze te pesten eerst naar mijn huis gaan het doen op al die plekken.
En als ze dan bij mij thuis komen en gaan zitten.
Kan ik eindelijk zeggen "Ik zou daar niet gaan zitten want..."
Ik wil wel de kant van grunten op eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sommige metal, ik hou alleen niet van gegrunt, voor de rest vind ik het wel cool
dat wil je niet wetenquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anally Humiliated Over The Horizon, als ik het goed heb onthouden
Moet je doen! We gaan trouwens eerst n keer meeten in Eindhovenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan jullie niet helpen maar ik wil wel komen luisteren
Ik vind het nog beter dan Begging for incest, dat was ook zo'n metalbandquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klopt jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt jageniaal bandnaam al zeg ik het zelf
Deal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee om ze te pesten eerst naar mijn huis gaan het doen op al die plekken.
En als ze dan bij mij thuis komen en gaan zitten.
Kan ik eindelijk zeggen "Ik zou daar niet gaan zitten want..."
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind het nog beter dan Begging for incest, dat was ook zo'n metalband
emobandquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, tis beter dan Cancerbats
doomdeath: bands als My Dying Bride, Anathema, Pardise Lost, Katanonia, Opethquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig ja
Maar wat voor soort metal hebben jullie voor ogen?
SPG, naar de geniale curry-etende hamster uit de Engelse bazenserie The Young Onesquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha![]()
ik heb er nog eentje: PissShitVomit of afgekort P.S.V. als ik goregrind ga maken gaat de band zo heten
Post eens nummers danquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
emoband
[..]
doomdeath: bands als My Dying Bride, Anathema, Pardise Lost, Katanonia, Opeth
dat is ook wel cool voor een punkband ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
SPG, naar de geniale curry-etende hamster uit de Engelse bazenserie The Young Ones
Ik ga maar eens een topic openen als Newbie het er mee eens is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Post eens nummers dan.
Of open anders een ander topic in MUZ ofzo, anders gaan mensen weer zeiken (niet om iemand aan te vallen ofzo hoor)
Maarrr... Wat voor muzikanten zoeken jullie nog?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een topic openen als Newbie het er mee eens is.
Oh da's wel vetquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
emoband
[..]
doomdeath: bands als My Dying Bride, Anathema, Pardise Lost, Katanonia, Opeth
Is toch zondequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoeken jullie een nog leukeren naam dan?
Ik ga eten en beginnen aan de Gerrie map.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik even verder met mijn mapje Audrey Kitching foto's uitbreiden.
Mooi zo.quote:
We hebben een haffel gitaristen. En ik kan een beetje bassen. Tevens, tijntje, doe maar een topic. Ik wil wel eennlinkjequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maarrr... Wat voor muzikanten zoeken jullie nog?
Eet smakelijk. Ik ga even aan wat pasta carbonara fapfapquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga eten en beginnen aan de Gerrie map.
ooooh dat is lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik ga even aan wat pasta carbonara fapfap
Drummer iigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maarrr... Wat voor muzikanten zoeken jullie nog?
Dat vind ik ook. Heb nog wel meer bands die een beetje klinken als die bands.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh da's wel vet
Ik ken alleen My Dying Bride en Katatonia, maar zal eens zoeken naar de rest.
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoeken jullie een nog leukeren naam dan?
Nee was een gokje dat het een punkband was/isquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je kent Special Patrol Group? Awesome
Oh coolquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drummer iig
Bassist volgens mij
Gitarist
Zanger
toetsen
alles dus
Ik ga iets openen in MUZquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We hebben een haffel gitaristen. En ik kan een beetje bassen. Tevens, tijntje, doe maar een topic. Ik wil wel eennlinkje
Dus eigenlijk nog een hele bandquote:
Nee een hamster uit eentelevisieserie. Uit de jaren 80 maargoed. Die hamster is bijna even metal als zijn baasje (vyvyan (m)), die 4 metalen sterren in zijn voorhoofd heeft zitten (als piercing) en op z'n spijkervest; very metal heeft staan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drummer iig
Bassist volgens mij
Gitarist
Zanger
toetsen
alles dus
[..]
Dat vind ik ook. Heb nog wel meer bands die een beetje klinken als die bands.
[..]
Jaheb jij een idee?
[..]
Nee was een gokje dat het een punkband was/is
Wat doen jij en die andere fokkers dan?quote:
Doom/deathband oprichten wie heeft interesse? hier het topicquote:
Ik ken de serie een beetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee een hamster uit eentelevisieserie. Uit de jaren 80 maargoed. Die hamster is bijna even metal als zijn baasje (vyvyan (m)), die 4 metalen sterren in zijn voorhoofd heeft zitten (als piercing) en op z'n spijkervest; very metal heeft staan.
Zoek maar ns: the amazing flying hamster of the young ones op youtube
We gaan een poging wagen om een band op te richtenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat doen jij en die andere fokkers dan?
Maar jullie gaan er zelf niet in deelnemen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doom/deathband oprichten wie heeft interesse? hier het topicoh je ziet hem al
[..]
Ik ken de serie een beetjeik zal een zoeken
[..]
We gaan een poging wagen om een band op te richten
ik dacht van welquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar jullie gaan er zelf niet in deelnemen?
ik iig wel. Het is mijn idee. Wat ik precies ga doen weet ik nog niet. Teksten zullen als het aan mij ligt deels van mij komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar jullie gaan er zelf niet in deelnemen?
Misschien dat ik toetsen kan gaan doen. Of samples, VJ/DJquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
ow zo ja daar had ik nog niet eens aan gedacht
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef kree het volgende:
Haha ben ik effe een avond weg weer een topic vol.
Is er nog iets wat ik moet weten?
Schijnbaar moet je je eigen kleren kopen. Wijze les toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef kree het volgende:
Haha ben ik effe een avond weg weer een topic vol.
Is er nog iets wat ik moet weten?
Ja doe ik maar ik heb er nog steeds de schurft aan om te gaan winkelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Schijnbaar moet je je eigen kleren kopen. Wijze les toch?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Good people go to heaven, bad people go anywhere.
Hij is in Turkije en slaapt al omdat het daar een uur later isquote:
Hij doet maar, ik ken geen jaloeziequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:46 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nou maar hopen dat ie daar niet andere meisjes ligt vol te blaffen.
Het enige wat hij verder doet is zich online te laten domineren door Tijn, en daarvoor heeft hij mijn goedkeuringquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nee oke.. als hij het zegt dan doet ie dat niet
Ik ken het gemisquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij doet maar, ik ken geen jaloezie
Maar hij zegt dat hij het niet doet, dus dat geloof ik maar gewoon, omdat ik hem vertrouw enzo
Haha ja degene die een discussie willen creëren zijn er niet nu.quote:
Nou zag er bij de laatste topics een paar bijkomen die nieuw waren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
Tja deze reeks is al 200 topics geleden zijn doel volledig voorbij gestreefd. Daardoor komen er weinig nieuwe users met hun 'problemen'.
Ja ben het wel eens met jou idee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:52 schreef Sinji het volgende:
Mijn perspectief is altijd zo.
Ben ik ergens slecht in en wil ik heel graag beter worden? Dan observeer ik anderen die er goed in zijn.
Wat doen zij anders in vergelijking met mij? Dan probeer ik hun methodiek te vergelijken met de mijne. Kalibreren. En het daarna zo goed mogelijk eigen te maken, ook al betekent dit dat ik uit mijn comfort zone moet stappen
Dit geldt zeer zeker niet alleen voor versieren, maar voor alles. Het is een manier van leren die voor mij goed heeft uitgepakt.
Maar als ik dan kijk hoe weinig er wordt geluisterd naar methodiek of tips van anderen (supersoep bijv.) dan denk je.. hmm.. waarom moeite doen na al die topics? Verspilde energie.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:02 schreef Sinji het volgende:
Mensen moeten de botheid van mensen zoals Flepke en Firefly niet zo serieus nemen, ze zijn maar aan het dollen. Maar ik vind ook dat zij rekening moeten houden met de mensen die hier zitten, meestal de type mensen die wat gevoeliger zijn voor persoonlijke aanvallen.
Inderdaad. Echt belachelijk dat Firefly is geband trouwens, pak de mensen die constant zo serieus en aanvallend happen dan ook eens aan (vind ik), door die mensen gaan Firefly + Flepke door met dollen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:02 schreef Sinji het volgende:
Mensen moeten de botheid van mensen zoals Flepke en Firefly niet zo serieus nemen, ze zijn maar aan het dollen. Maar ik vind ook dat zij rekening moeten houden met de mensen die hier zitten, meestal de type mensen die wat gevoeliger zijn voor persoonlijke aanvallen.
Onterechte ban inderdaad. Voor irritantheid hoor je niet geband te worden, en als dat wel zo was zouden de mensen die op hem hapten ook een ban gekregen moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt belachelijk dat Firefly is geband trouwens, pak de mensen die constant zo serieus en aanvallend happen dan ook eens aan (vind ik), door die mensen gaan Firefly + Flepke door met dollen.
Nouja daar ben ik het ook niet helemaal weer mee eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt belachelijk dat Firefly is geband trouwens, pak de mensen die constant zo serieus en aanvallend happen dan ook eens aan (vind ik), door die mensen gaan Firefly + Flepke door met dollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Was effe om het "hap" punt te onderstrepen.quote:
Precies mijn punt dat is ook wat er afentoe gebeurd hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:23 schreef Sinji het volgende:
Maar laten happen doe je vaak ten nadele van iemand anders en niet van jezelf![]()
Nu doe je het weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:49 schreef kree het volgende:
Oh laat ik dit nog even toevoegen voordat ik weer aangevallen wordt.
Het is nooit mijn bedoeling geweest om te laten happen op dat verhaal.
Maar dat gebeurde wel
(heb gewoon precies verteld wat er gebeurde en nee, ik lig nog niet met haar te ketsen ofzo haha)
Dus beter inhoudelijk reageren op posts en niet gelijk aanvallen, dat is mijn punt
Ik lok toch helemaal niks uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu doe je het weer
Wat is er zo leuk aan om de hele tijd afkeurende reacties van anderen uit te lokken?
Niemand, echt niemand zou je hebben aangevallen nu als je die laatste reactie van net niet had geplaatst waarin je zo nodig dat verhaal weer moest noemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik lok toch helemaal niks uit?
Anders moet je het effe uitleggen.
Mijn punt is dat er niet gehapt moet worden gelijk, iets wat jij nu weer doet
Neuh ben het met het merendeel niet eens wat ie zegt maar er zaten wel goede punten bij ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:58 schreef Sinji het volgende:
kree, je benaderd bijna firefly in de 'oogkleppen' segment.
Was om het "hap" punt te vertellen hè....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand, echt niemand zou je hebben aangevallen nu als je die laatste reactie van net niet had geplaatst waarin je zo nodig dat verhaal weer moest noemen.
Tevens plaatste ik net geen afkeurende reactie vanwege dat verhaal, maar meer tegenover jouw schijnheilige posthouding
Waarom zou ik dat niet mogen vertellen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:00 schreef Sinji het volgende:
Ik zeg niet dat het zo is, maar het komt over alsof je graag de aandacht wilt mbt de 15-jarige.
Mocht dit niet zo zijn dan raad ik je aan om er noooit meer over te praten, ook niet als grap.
Zei ik dat? Ik zei als je de negatieve aandacht niet op je dak wilt hebben dan moet je er nooit over beginnen. Maar blijkbaar wil je dat wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet mogen vertellen dan?
Nou dan wil ik weten waarom het allemaal zo negatief is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zei ik dat? Ik zei als je de negatieve aandacht niet op je dak wilt hebben dan moet je er nooit over beginnen. Maar blijkbaar wil je dat wel.
Seksueel is het helemaal niet meer. Zij had het een beetje in het begin, nouja kan ik daar wat aan doen..?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:05 schreef Sinji het volgende:
Nee, ik ga er niet op in als je niet begrijpt waarom een seksueel getinte gesprek tussen een 15 jarig meisje en een 25+ man niet kan.
Heftig man!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:05 schreef Axel1988 het volgende:
Blah, kreeg trouwens vanmiddag te horen dat degene die zondagochtend neer was gestoken in Eindhoven in die club, een bekende van me was... komt zo wel dichtbij opeens met die onzin.
Lijkt me echt verschrikkelijk om te horenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:05 schreef Axel1988 het volgende:
Blah, kreeg trouwens vanmiddag te horen dat degene die zondagochtend neer was gestoken in Eindhoven in die club, een bekende van me was... komt zo wel dichtbij opeens met die onzin.
Ja joh; gewoon een prima gozer die bijna zijn studie hier af had gerond.. en dan wordt je gewoon in je nek gestoken omdat je tegen iemands vriendin aanloopt. Maargoed... nu weet ik wel dat de sfeer in die tent altijd wel grimmig is, dus ik mijd het zelf ook als de pest...quote:
studiegenoot; kende hem niet goed ofzo... maar je komt hem vaak tegen; wel eens ooit mee gepraat; je zegt hoi op de gang etc..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk om te horen![]()
Kende je diegene goed?
Sowieso, de mensen die wapens dragen in het nachtleven. Fokking mietjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja joh; gewoon een prima gozer die bijna zijn studie hier af had gerond.. en dan wordt je gewoon in je nek gestoken omdat je tegen iemands vriendin aanloopt. Maargoed... nu weet ik wel dat de sfeer in die tent altijd wel grimmig is, dus ik mijd het zelf ook als de pest...
Yep, overleden aan een slagaderlijke bloeding. Er waren geen wapens in het spel; hij was gestoken met een bierglas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, de mensen die wapens dragen in het nachtleven. Fokking mietjes.
Is hij ook echt overleden? Wichever way, veel sterkte ermee man.
Ja, dat is het wel. Hoe cru het ook is; ik krijg van zoiets wel het gevoel van.... het kan zomaar opeens voorbij zijn. Als je iets wil, moet je er meteen voor gaan, want wellicht heb je er later de kans niet meer voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
Damn.. zo zie je maar weer.
In an existence where the only certainty is dead, why would you worry about anything?
Vrouwen versieren is dan peanuts..
Ja het kan zo voorbij zijn dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel. Hoe cru het ook is; ik krijg van zoiets wel het gevoel van.... het kan zomaar opeens voorbij zijn. Als je iets wil, moet je er meteen voor gaan, want wellicht heb je er later de kans niet meer voor.
Precies, hetzelfde als mensen die extreem zuinig zijn en hun hele leven sparen, van die types die als ze in de kantine aan de beurt zijn om een rondje te halen plotseling naar huis moeten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel. Hoe cru het ook is; ik krijg van zoiets wel het gevoel van.... het kan zomaar opeens voorbij zijn. Als je iets wil, moet je er meteen voor gaan, want wellicht heb je er later de kans niet meer voor.
Je kunt morgen onder een auto liggen ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:23 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Precies, hetzelfde als mensen die extreem zuinig zijn en hun hele leven sparen, van die types die als ze in de kantine aan de beurt zijn om een rondje te halen plotseling naar huis moeten.
In een club hier in Eindhoven; vlakbij station eigenlijk. In de meeste uitgaansgelegenheden is de sfeer wel goed. Maar in bepaalde tenten, zeker vlak voor sluitingstijd, zijn bijna altijd wel problemen... maar zelfs dan; als je beetje tollerant opstelt dan gaat het altijd wel goed... zo dacht ik.... het kan dus iedereen gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het kan zo voorbij zijn dat sowieso.
Maar ik zie mezelf nog niet neergestoken worden ofzo.
Sowieso kut maar waar was dat dan waar dat gebeurde?
Moet zeggen hier in Katwijk valt het wel mee, hoewel er wel eens wat gebeurd ook.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
In een club hier in Eindhoven; vlakbij station eigenlijk.
Joh, zo erg is het hier niet. Ik fiets vaak genoeg 's nachts alleen naar huis zonder me onveilig te voelen of iets. Het is gewoon net als in alle andere grote steden; ben je op het verkeerde moment op de verkeerde plek, dan kan zoiets gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven de gekste toch?
Zelfs al zouden ze m'n hypotheek betalen zou ik er niet gaan wonen, criminele pauperstad..
Tuurlijk wel; het bevalt me prima hier. De crimineelste stad uitroepingen heeft volgens mij vooral te maken met vele fietsdiefstallen, (auto)inbraken en afrekeningen in het drugscircuit. Echt buurten waar je niet durft rond te lopen of je echt onveilig voelt zijn er hier niet echt; in tegenstelling tot veel andere steden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven is de afgelopen 10 jaar volgens mij 6x uitgeroepen tot crimineelste stad van nederland.. dan wil je daar toch niet wonen?
Ben blij dat ik in een dorp woon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; het bevalt me prima hier. De crimineelste stad uitroepingen heeft volgens mij vooral te maken met vele fietsdiefstallen, (auto)inbraken en afrekeningen in het drugscircuit. Echt buurten waar je niet durft rond te lopen of je echt onveilig voelt zijn er hier niet echt; in tegenstelling tot veel andere steden.
Door de bans gaan firefly en flupke hopelijk eens door krijgen dat ze maar beter kunnen stoppen met dat "dollen"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in een stad woon; verveel me dood in een dorp (ben in een dorp geboren). Maar het is nou eenmaal zo; in een stad is altijd meer criminaliteit enzo... het hoort erbij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in een dorp woon.
Stad is niks voor mij (ja keertje uitgaan)
Wil hier niet weg eigenlijk
Ja dat is zo, maar ik heb hier alles.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in een stad woon; verveel me dood in een dorp (ben in een dorp geboren). Maar het is nou eenmaal zo; in een stad is altijd meer criminaliteit enzo... het hoort erbij.
Kree, waar woon je dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik heb hier alles.
Zon, zee, strand en duinen.
Noordwijk en Leiden op redelijke afstand die te doen is.
Bovendien is het hier in het uitgaansleven prima te doen zonder alle toestanden
Ik ben het eens met mrk.n; het gezeik komt constant van twee kanten hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in een stad woon; verveel me dood in een dorp (ben in een dorp geboren). Maar het is nou eenmaal zo; in een stad is altijd meer criminaliteit enzo... het hoort erbij.
Niet deze zomer neequote:
Over zon, zee, strand gesproken. Ik had een keer een date met een meid, die zei dat ze ooit seks had gehad met iemand in zee... maar dat ze daar gigantisch spijt van had, omdat het zoute water blijkbaar pijn deed aan haar doos. Nou lijkt het mij echt super om een keer iemand in zee te neuken; dus ik vroeg me af of ze uit haar nek lulde, of dat het iets persoonlijks is, of zou iedere meid hier last van hebben?quote:
Kan het je niet vertellen vanuit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Over zon, zee, strand gesproken. Ik had een keer een date met een meid, die zei dat ze ooit seks had gehad met iemand in zee... maar dat ze daar gigantisch spijt van had, omdat het zoute water blijkbaar pijn deed aan haar doos. Nou lijkt het mij echt super om een keer iemand in zee te neuken; dus ik vroeg me af of ze uit haar nek lulde, of dat het iets persoonlijks is, of zou iedere meid hier last van hebben?
Heeft te maken met de PH waarde. Erg gevoelig bij vrouw. daarom als je sympathiek bent voor een vrouw... ff slok cola (vanwege koolzuur) nemen voordat je down under gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Over zon, zee, strand gesproken. Ik had een keer een date met een meid, die zei dat ze ooit seks had gehad met iemand in zee... maar dat ze daar gigantisch spijt van had, omdat het zoute water blijkbaar pijn deed aan haar doos. Nou lijkt het mij echt super om een keer iemand in zee te neuken; dus ik vroeg me af of ze uit haar nek lulde, of dat het iets persoonlijks is, of zou iedere meid hier last van hebben?
Lijkt me ook een leuke locatie idd. Nog dates in het vooruitzicht trouwens?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
Kan het je niet vertellen vanuit mijn ervaring.
Maar een date in een strandtent was leuk voor mij
Haha, en het gevolg is dat je speeksel op haar poes dan zuurder is waardoor zij er meer van voelt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heeft te maken met de PH waarde. Erg gevoelig bij vrouw. daarom als je sympathiek bent voor een vrouw... ff slok cola (vanwege koolzuur) nemen voordat je down under gaat
Neuh niet echt zit hier prima hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke locatie idd. Nog dates in het vooruitzicht trouwens?
Succesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:55 schreef kree het volgende:
Zit nog een beetje op Paiq te chatten en ik zie er 1 mogelijke kandidaat die in Leiden woont.
Maar dat moet zich nog ontwikkelen
Ze komt uit maastricht maar woont in Leiden nu voor haar werk bij Estec.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Succes. Hopelijk is zij niet een typisch stadsmens
.
Rustig aan; mocht er een mogelijkheid voordoen om te meeten (hoeft niet perse in date-vorm ofzo); gewoon doen! Het heeft mij iig heel wat opgeleverd (de meid waar ik van het weekend mee samen was, is een vriendin van een meid die ik via paiq ken).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ze komt uit maastricht maar woont in Leiden nu voor haar werk bij Estec.
Foto ziet er leuk uit.
Maar we moeten nog een beetje verder chatten wil er wat uit komen
Nee, is om de PH waarde te neutraliseren zodat die op haar ideale pijl blijft ofzo. Weet het niet zo mooi meer te vertellen, heb het geleerd van een meisje die daar veel over wist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, en het gevolg is dat je speeksel op haar poes dan zuurder is waardoor zij er meer van voelt?
Klopt maar het vervelende is of ik ben online of zij en nooit te gelijk behalve eergister.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Rustig aan; mocht er een mogelijkheid voordoen om te meeten (hoeft niet perse in date-vorm ofzo); gewoon doen! Het heeft mij iig heel wat opgeleverd (de meid waar ik van het weekend mee samen was, is een vriendin van een meid die ik via paiq ken).
Interessant; kan me er iets bij voorstellen ja. Zal er eens mee gaan testen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, is om de PH waarde te neutraliseren zodat die op haar ideale pijl blijft ofzo. Weet het niet zo mooi meer te vertellen, heb het geleerd van een meisje die daar veel over wist.
Dit blijft online sowieso moeilijk. Daarom ben ik ook voorstander van om zo snel mogelijk iets af te spreken... maargoed, je moet doen wat jou het beste lijkt. Ben iig niet bang om af en toe wat te experimenteren... dingen eens iets anders aan te pakken dan dat je normaal zou doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:03 schreef kree het volgende:
Kan ook niet echt peilen wat ze nou van mij vindt.
Haha ja heb ik bij 2 gedaan en die reageren niet meer 1 heeft me gekicked (ondanks een leuk gesprekje)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit blijft online sowieso moeilijk. Daarom ben ik ook voorstander van om zo snel mogelijk iets af te spreken... maargoed, je moet doen wat jou het beste lijkt. Ben iig niet bang om af en toe wat te experimenteren... dingen eens iets anders aan te pakken dan dat je normaal zou doen.
Ik heb ook een paar keer gehad dat ik vroeg om wat af te spreken en dat ze niet wouden... altijd wel lullig ja, maargoed... uiteindelijk doen ze alleen maar zichzelf er tekort mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja heb ik bij 2 gedaan en die reageren niet meer 1 heeft me gekicked (ondanks een leuk gesprekje)
Die andere reageerd niet meer.
De laatste waar ik het over had benaderde mij als eerste (lijkt me positief) en die is ook leuk.
Maar nu moet er wat meer contact volgen om het tot een afspraak te maken.
Ja idd, nouja gaat ook maar eens liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer gehad dat ik vroeg om wat af te spreken en dat ze niet wouden... altijd wel lullig ja, maargoed... uiteindelijk doen ze alleen maar zichzelf er tekort mee.
Maar ik ben nu ook naar bed! Doei!
Ik woon in Rotterdam Zuid, er worden hier jaarlijks minimaal 2 mensen in de straat vermoord. Paar maanden terug waren er emorm veel wapens in het winkeltje op de hoek gevonden en over dat meisje van 10 van 2 weken terug hoef ik vast niet te beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven is de afgelopen 10 jaar volgens mij 6x uitgeroepen tot crimineelste stad van nederland.. dan wil je daar toch niet wonen?
Eigenlijk is dat soort jeugd ook gewoon kutter. Grote vormen van criminaliteit lok je 80% van alle keren gewoon uit, door ruzie of drugs of whatever. Terwijl dat soort hangjeugdacties eigenlijk totaal geen reden hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik woon in één van de slaperigste steden van Nederland. Veel criminaliteit is hier niet, maar wel veel zinloos geweld. Hangjeugd die zich verveelt en een heel klein uitgaansgebied. Ik voel me niet altijd prettig als ik om 4 uur 's nachts naar huis ga.
Maar verder woont het hier keizerlijk.
Dat was Helmond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Snap niet dat je dit gezeur vind. Is toch logisch dat geweld niet overal even erg is, maar dat er gradaties zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:45 schreef mrk.n het volgende:
Wat een gezeur eigenlijk van ''ik zou daar nooit willen wonen'' enzovoort. Overal komt tegenwoordig geweld (tijdens uitgaan sowieso) en criminaliteit (zoals stelen) voor, of je nou in het kleinste boerendorpje woont of in een grote stad.
als jij in zo'n slechte wijk gaat wonen en je word opgenomen door die wijk gebeurt jou juist nooit ietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar je hebt ook minder kans op criminaliteit door te gaan wonen daar waar minder criminaliteit is. Zelf binnen gemeenten heb je wijken die erger zijn dan andere wijken. Dat is nou eenmaal zo
Goedemorgen allemaal,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om bij zo'n soort wijk te horen. Ik wil gewoon met rust gelaten worden.
Waar ik nu woon heb ik 't prima. Niemand valt erkaar lastig, niks wordt er gestolen. Ik woonde eerder in een wijk waar veel mensen van een bepaalde afkomst wonen (2x raden welke) en beneden werd de deur steeds ingetrapt, blowen in het trappenhuis, ongedierte, schelden op de straathoek door een groep jongeren van eerder vermelde afkomst als ik voorbij kwam fietsen, steekpartijen.
Nee dank U! Dan woon ik liever in de wijk waar ik nu woon waar al die shit er gewoon niet is.
Hier kunnen kinderen onbezorgd op straat spelen en zijn zij het enige waar ik last van heb
Haha! Nee, 't enige wat ze hier af en toe doen is belletje trekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Ja dat laatste ook ja had er nog een topic over:
Krijsende kinderen van de buren
Ik weet niet hoevaak helmond is uitgeroepen; maar ik weet dat ook Eindhoven de afgelopen jaren deze lijst enkele keren heeft aangevoerd iig.quote:
Tuurlijk het gebeurt hier ook hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak helmond is uitgeroepen; maar ik weet dat ook Eindhoven de afgelopen jaren deze lijst enkele keren heeft aangevoerd iig.
Edit; om even aan te geven dat het niet uitmaakt waar je woont; die jongen die hier is doodgestoken woonde in een klein dorpje en niet in Eindhoven.
Ja natuurlijk, maar ik heb er hier nog nooit iemand een pistool zien trekken ofzo en ook nooit van gehoord ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:53 schreef ook_gek het volgende:
Er kan nog zoveel politie rond lopen. En toch kan er meer dan genoeg gebeuren.
Hier op scheveningen rijden er politie auto,s paarden, motoren en fietsen rond.
En er is regelmatig wat aan de hand. Van schieten tot steken.
Veel of weinig politie. Als er ruzzie ontstaat en ze zijn in staat tot schieten of steken. Dan gebeurd dat toch wel.
Dorp of grote stad
Ja familie drama's ok, maar het ging meer effe over het geweld op straat en in het uitgaansleven hèquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom oorspronkelijk ook uit een gemoedelijk dorpje maar ja een familiedrama is ons ook niet vreemd
En dan heb je er zo weer 4 moorden bij in je criminaliteitscijfers
Met andere woorden die dingen zeggen verdomt weinig
En ik dacht eigenlijk dat dat onder tussen ook wel algemeen bekend was
Je en familiedrama's worden niet geteld als het om cijfers en statistieken gaat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja familie drama's ok, maar het ging meer effe over het geweld op straat en in het uitgaansleven hè
Nou nou nou, niet gelijk zo aanvallenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je en familiedrama's worden niet geteld als het om cijfers en statistieken gaat?
Of baseer jij je alleen op wat je ziet?
Ook niet echt representatief dan he
Hoe is dit een aanval?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet gelijk zo aanvallen![]()
Natuurlijk worden die dingen meegeteld maar het ging over het geweld in het uitgaansleven.
En dat is in grotere steden echt wel meer als hier.
Misschien ook omdat er daar meer gelegenheden zijn.
Aanval door deze zin:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe is dit een aanval?
Het ging over waar je niet wou wonen dacht ik
En dan kun je in eindhoven prima overal wonen behalve recht tussen de kroegen
Verder komen de mensen die uit gaan in eindhoven waarschijnlijk niet eens uit eindhoven maar uit de rustige dorpjes er omheen
De slachtoffers wel. De daders komen uit Belgiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Verder komen de mensen die uit gaan in eindhoven waarschijnlijk niet eens uit eindhoven maar uit de rustige dorpjes er omheen
Het is toch gewoon geen aanval?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
Aanval door deze zin:
"Je en familiedrama's worden niet geteld als het om cijfers en statistieken gaat?"
Maarja het is via tekst dus je zal het wel niet zo bedoeld hebben
Kuuuussssss
Nou dan heeft het al helemaal geen reet te maken met in eindhoven wonenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De slachtoffers wel. De daders komen uit Belgie.
Nou heb het verkeerd opgevat dan sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is toch gewoon geen aanval?
Maar dat zal wel aan mij liggen
Volgens mij is dit gewoon een punt maken binnen een discussie
Er staat toch niet Kree ik zal jou familie eens in die statistieken bijschrijven of zo?
Djeez
Wel als ze hun criminele activiteiten in Eindhoven ontplooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dan heeft het al helemaal geen reet te maken met in eindhoven wonen
Again als het over uitgaansgeweld gaat heeft dat niets te maken met in een of andere kindvriendelijke wijk in eindhoven wonenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als ze hun criminele activiteiten in Eindhoven ontplooien
Ik weet ook niet waar het over gaat, behalve dat in een kindvriendelijke wijk de kans dat je door Belgische uitgaanscriminelen lastig gevallen wordt, een stuk kleiner is dan wanneer je in een uitgaanswijk woont.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Again als het over uitgaansgeweld gaat heeft dat niets te maken met in een of andere kindvriendelijke wijk in eindhoven wonen
Als ze een inbrekersbende hebben word het een ander verhaal natuurlijk
Maar ik weet al niet eens meer waar het over gaatwant het punt van de discussie word hier gewoon naar eigen inzicht veranderd
en dat helpt natuurlijk niet echt
Als het ook nog een leuke dame is kun je haar een berichtje sturenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:11 schreef kree het volgende:
Oh ik heb eindelijk een foto score op paiq
7.7 valt mij nog mee ruime voldoende hahaha
Zeker voor een simpel webcam fotootje
Ja had leuk contact met iemand laatst ook lekker in de buurt hier (leiden)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als het ook nog een leuke dame is kun je haar een berichtje sturen
Misschien moet je sneller proberen hun msn of telefoonnummer te regelen ? Ik kan me voorstellen dat iemand niet telkens op paiq zit en wel op msn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja had leuk contact met iemand laatst ook lekker in de buurt hier (leiden)
Maarja ze is niet meer online geweest en ik was de laatste die wat stuurde, dus lijkt me niet dat ik nu weer een offline berichtje moet sturen dat komt zo opdringerig over.
Hoop dat ik haar online nog effe tref vanavond
Vroeg het nog naar facebook ofzo, maar toen moest ze wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Misschien moet je sneller proberen hun msn of telefoonnummer te regelen ? Ik kan me voorstellen dat iemand niet telkens op paiq zit en wel op msn.
Gewoon iets doen wat in je op komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:28 schreef kree het volgende:
Nou goed ik heb de foto nu gezien en kan een bericht sturen maar ik heb echt geen idee wat ik daar nu moet typen
Fotobewonderaar is gewoon iemand die je foto hoog beoordeeld heeft. Kan je verder niets mee, alleen een oneliner sturen voor een hoop cr. Maar die optie hadden zij ook om jou iets te sturen, soms krijg je een onliner van een fotobewonderaar en dan hoef je niet te betalen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef kree het volgende:
Oh wtf iemand meer ervaring met paiq, ik krijg ineens een bericht van een fotobewonderaar en dan moet ik daar credits aan besteden ofzo om een berichtje te sturen..??
snap er geen kloot van allemaal hahaha
Ja dat is het probleem hahahahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon iets doen wat in je op komt.
Alles beter dan niets of "uhh"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem hahahaha
Het is een leuk meisje trouwens.
Maarja wtf moet ik nou zeggen hahaha
Ik betaal sowieso niks maar blijkbaar heb ik genoeg "credits" ofzo uit het niksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fotobewonderaar is gewoon iemand die je foto hoog beoordeeld heeft. Kan je verder niets mee, alleen een oneliner sturen voor een hoop cr. Maar die optie hadden zij ook om jou iets te sturen, soms krijg je een onliner van een fotobewonderaar en dan hoef je niet te betalen.
En als je wat beters heb, doe je gewoon dat. Gewoon doen wat in je opkomt en niet bang zijn om op je bek te gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef kree het volgende:
Denk dat ik maar iets stuur van "hey leuke foto" ofzo haha
ja geen ervaring heb echt geen idee om zo iets uit het niks te zeggen
zoiets:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je wat beters heb, doe je gewoon dat. Gewoon doen wat in je opkomt en niet bang zijn om op je bek te gaan
Gewoon een impulsieve reactie geven. Tenminste, zo had ik dat gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets:
heeej leuke foto, ben wel benieuwd naar wat je doet enzo. Werk/studie/woonplaats?
PM de foto eens, zal ik kijken of ik iets noemenswaardigs zie dat je zou kunnen benoemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef kree het volgende:
Komt eraanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
PM de foto eens, zal ik kijken of ik iets noemenswaardigs zie dat je zou kunnen benoemen.
Complimentje geven over haar kleding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef kree het volgende:
Knuffel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
Misschien moet ik weer wat online doen.
De laatste meid die ik virtueel "versierde" noemde me dik en lelijk en zette toen haar cam uit.[ afbeelding ]
Ja maar ik zei al leuke foto hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Complimentje geven over haar kleding.
Das een mooiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef HiddenResponse het volgende:
Hey, leuk dat je mijn foto hebt beoordeeld !
Zo benader je haar algemeen.
Ja stuur maar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ik zei al leuke foto haha
dat zegt het al denk.
Foto kun je krijgen via dm als je wil
Ok ja die kan er nog voor iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef HiddenResponse het volgende:
Hey, leuk dat je mijn foto hebt beoordeeld !
Zo benader je haar algemeen.
Het deed niet echt pijn hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Knuffel?
* Newbie114 geeft heloef een knuffel
Bweh, "spontane foto's" daar kan ik veel minder uit halen. Dan zou ik het algemeen houden, haar bedanken voor de hoge beoordeling en er een algemeen complimentje bij gooien.quote:
Ach, dan ging er toch iets fout denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
Misschien moet ik weer wat online doen.
De laatste meid die ik virtueel "versierde" noemde me dik en lelijk en zette toen haar cam uit.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |