Haha, dat zal wel meevallen. Nee maar ik meen het, nu heb je niks en zit je alleen maar te denken "zag ik het goed?". Glimlach langer dan lekker voelt (want ik ben er vrij zeker van dat je dat heel snel ongemakkelijk vind) en je ziet of ze teruglacht. Zo ja, kan je de hele dag nagenieten. En op den duur loop je dan anders rond. Daarna kan je verder. Praatje maken enzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms duurt het bij mij wel even voordat ik mijn glimlach precies goed heb, dus ik weet niet of ik dat gehaald zou hebben voordat de trein er was
[..]
Maar dat doe ik doorgans ook, dat weet je toch wel
Wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ging dat ene van AHOTH nou door?
15 ( eigenlijk van haar 12de tot haar 17de )quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.![]()
Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
Als het aan mij ligt wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ging dat ene van AHOTH nou door?
We zoeken nog een drummer, zanger, gitarist, bassist, etc. Doe je mee? We maken metalquote:
WE?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We zoeken nog een drummer, zanger, gitarist, bassist, etc. Doe je mee? We maken metal
Dan sneuvelen er trommelvliezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We zoeken nog een drummer, zanger, gitarist, bassist, etc. Doe je mee? We maken metal
Ik kan jullie niet helpen maar ik wil wel komen luisterenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fokkers zijn geen vrienden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Fokkers zijn geen vrienden.
Myra is een topwijf inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het niet over Myra.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Fokkers zijn geen vrienden.
Ik zat gisterenavond nog in de stad met jouw beste vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik, newbie, Belasting, Stefaan zijn bezig om een band op te richten. Wellicht worden het later vrienden ja.quote:
Oordopjes doen wonderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan sneuvelen er trommelvliezen. Ik kan niks maar dan ook niks met muziek dus dat zit er niet in
.
Kan jij niet zingen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan jullie niet helpen maar ik wil wel komen luisteren
Niemand ook wat zeggen ook he.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat gisterenavond nog in de stad met jouw beste vriendin.
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het je wel verteld hadden.
Ik speel piano en accordeon, niet echt typische instrumenten voor in metalquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik, newbie, Belasting, Stefaan zijn bezig om een band op te richten. Wellicht worden het later vrienden ja.
[..]
Oordopjes doen wonderen.jammer dan niet
[..]
Kan jij niet zingen?je bespeelde toch een instrument?
Ik bedoelde het geluid wat ik produceer hequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik, newbie, Belasting, Stefaan zijn bezig om een band op te richten. Wellicht worden het later vrienden ja.
[..]
Oordopjes doen wonderen.jammer dan niet
[..]
Kan jij niet zingen?je bespeelde toch een instrument?
Drummer meldt zichquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Piano en metal combineren, bestaat dat niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik speel piano en accordeon, niet echt typische instrumenten voor in metal
Maar als jullie eisen niet te hoog zijn kan mijn stem er mee door volgens mij.
Die kan je ook in je.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben verliefd op mijn nieuwe telefoon
Wat voor een?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Piano en accordeon kunnen prima bij de band die ik voor ogen heb.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik speel piano en accordeon, niet echt typische instrumenten voor in metal
Maar als jullie eisen niet te hoog zijn kan mijn stem er mee door volgens mij.
Oh wat voor geluid produceer jij dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik bedoelde het geluid wat ik produceer he
Ik heb een echt levend iets waar ik zo naast kruip dus dat hoeft voor mij nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die kan je ook in je.....
/pervmodus...
Zullen we om ze te straffen dan maar afspreken en niets tegen hun zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dan was ik nog meegegaan ook denk ik.
En dan zeggen ze dat japanners die verliefd zijn op realdolls raar zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Alleen die naam van jullie is eigenlijk wel ergquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Piano en accordeon kunnen prima bij de band die ik voor ogen heb.Achtergrondzangeres die piano en/of accordeon speelt
[..]
Oh wat voor geluid produceer jij dan?
Hou je van metal?quote:
Zeker wel. Metal heef ook melodie enzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Piano en metal combineren, bestaat dat niet?
Sommige metal, ik hou alleen niet van gegrunt, voor de rest vind ik het wel coolquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hou je van metal?
[..]
Zeker wel. Metal heef ook melodie enzo
Nee om ze te pesten eerst naar mijn huis gaan het doen op al die plekken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we om ze te straffen dan maar afspreken en niets tegen hun zeggen.
Hoe dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen die naam van jullie is eigenlijk wel erg
Hahaha geniaal hequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen die naam van jullie is eigenlijk wel erg
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee om ze te pesten eerst naar mijn huis gaan het doen op al die plekken.
En als ze dan bij mij thuis komen en gaan zitten.
Kan ik eindelijk zeggen "Ik zou daar niet gaan zitten want..."
Ik wil wel de kant van grunten op eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sommige metal, ik hou alleen niet van gegrunt, voor de rest vind ik het wel cool
dat wil je niet wetenquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anally Humiliated Over The Horizon, als ik het goed heb onthouden
Moet je doen! We gaan trouwens eerst n keer meeten in Eindhovenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan jullie niet helpen maar ik wil wel komen luisteren
Ik vind het nog beter dan Begging for incest, dat was ook zo'n metalbandquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klopt jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt jageniaal bandnaam al zeg ik het zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |