Die kan je ook in je.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben verliefd op mijn nieuwe telefoon
Wat voor een?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Piano en accordeon kunnen prima bij de band die ik voor ogen heb.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik speel piano en accordeon, niet echt typische instrumenten voor in metal
Maar als jullie eisen niet te hoog zijn kan mijn stem er mee door volgens mij.
Oh wat voor geluid produceer jij dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik bedoelde het geluid wat ik produceer he
Ik heb een echt levend iets waar ik zo naast kruip dus dat hoeft voor mij nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die kan je ook in je.....
/pervmodus...
Zullen we om ze te straffen dan maar afspreken en niets tegen hun zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dan was ik nog meegegaan ook denk ik.
En dan zeggen ze dat japanners die verliefd zijn op realdolls raar zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Alleen die naam van jullie is eigenlijk wel ergquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Piano en accordeon kunnen prima bij de band die ik voor ogen heb.Achtergrondzangeres die piano en/of accordeon speelt
[..]
Oh wat voor geluid produceer jij dan?
Hou je van metal?quote:
Zeker wel. Metal heef ook melodie enzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Piano en metal combineren, bestaat dat niet?
Sommige metal, ik hou alleen niet van gegrunt, voor de rest vind ik het wel coolquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hou je van metal?
[..]
Zeker wel. Metal heef ook melodie enzo
Nee om ze te pesten eerst naar mijn huis gaan het doen op al die plekken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we om ze te straffen dan maar afspreken en niets tegen hun zeggen.
Hoe dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen die naam van jullie is eigenlijk wel erg
Hahaha geniaal hequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen die naam van jullie is eigenlijk wel erg
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee om ze te pesten eerst naar mijn huis gaan het doen op al die plekken.
En als ze dan bij mij thuis komen en gaan zitten.
Kan ik eindelijk zeggen "Ik zou daar niet gaan zitten want..."
Ik wil wel de kant van grunten op eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sommige metal, ik hou alleen niet van gegrunt, voor de rest vind ik het wel cool
dat wil je niet wetenquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anally Humiliated Over The Horizon, als ik het goed heb onthouden
Moet je doen! We gaan trouwens eerst n keer meeten in Eindhovenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan jullie niet helpen maar ik wil wel komen luisteren
Ik vind het nog beter dan Begging for incest, dat was ook zo'n metalbandquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klopt jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt jageniaal bandnaam al zeg ik het zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |