SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Winkelseksquote:
Ik moet altijd altijd lachen om die mooiboys in zo'n winkel waar zo'n hele stellage met petjes hebben. Gekke lui zijn het ook, samen met de tokkies staan ze daar die lelijke dingen uit te zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat als een eckte mooiboi naar huis man.
Walgelijk volk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moet altijd altijd lachen om die mooiboys in zo'n winkel waar zo'n hele stellage met petjes hebben. Gekke lui zijn het ook, samen met de tokkies staan ze daar die lelijke dingen uit te zoeken
stone island vriiendquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moet altijd altijd lachen om die mooiboys in zo'n winkel waar zo'n hele stellage met petjes hebben. Gekke lui zijn het ook, samen met de tokkies staan ze daar die lelijke dingen uit te zoeken
Ik ga niet naar Almere om te shoppen in ieder geval.quote:
Wat dan wel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Almere om te shoppen in ieder geval.
En beter en beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Winkelseks![]()
Die lijst word langer en langer.
Nee maar dat moet je ook helemaal niet doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Almere om te shoppen in ieder geval.
Dat was dus mijn grap. Maar Almere kan je ook vervangen door Heerhugowaard, Woerden of Biddinghuizenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar dat moet je ook helemaal niet doen
vertelquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Oh, overigens heb ik vandaag nog iets meegemaakt waarvan ik niet eens zeker weet óf ik het wel mee heb gemaakt. Ja, lekker duidelijk weer...maar het was voor mij de eerste keer, áls het dus echt zo was.
Voelen mijn topicgenoten zich nog geroepen om het aan te horen?
Vertel!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Oh, overigens heb ik vandaag nog iets meegemaakt waarvan ik niet eens zeker weet óf ik het wel mee heb gemaakt. Ja, lekker duidelijk weer...maar het was voor mij de eerste keer, áls het dus echt zo was.
Wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Dan ga ik wel winkelen in Hoofddorp.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was dus mijn grap. Maar Almere kan je ook vervangen door Heerhugowaard, Woerden of Biddinghuizen
Drugs?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Vertelquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Ja hoor lieverd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Uhuh.quote:
Niet echt, maar mijn moeder ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef minibeer het volgende:
Je bepaalt (hopelijk) toch ook je eigen kapsel?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
Drugs are bad, mkay?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Southpark? Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Beter dan een quote tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Southpark? Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Ja, dat dacht ik eigenlijk wel. Als je moeder uit zichzelf jou niet los laat in dingen, moet je toch echt eens aangeven dat je zelfstandiger wil worden. Geloof me, daar heb je zoveel meer aan dan aan iemand die eigenlijk alles voor je doet, ook al bedoelt ze het goed. Dat heeft mijn moeder ook te lang gedaan, zo lang dat ik het eng vond om alleen naar de dokter of tandarts te gaan. Treinreizen in mijn eentje kan ik ook pas sinds een jaar, omdat het toen wel moest.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze vindt het veel te leuk om dat voor me te doen om daarmee te stoppen. Sterker nog, ze bemoeit zich met alles en eigenlijk zou ik van veel dingen willen dat ze mij daarin met rust laat. Die kleding vind ik dan wel weer erg fijn.
Dat is wel heel spannend ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Ik stond op het station op de trein te wachten (nee, dat is het 'm dus niet, want dat doe ik daar wel vaker) en het leek bijna alsof er "iets" was tussen mij en een dame die er ook stond. Zo'n gek moment van "kijkt ze nou wel of kijkt ze nou niet". Ik weet niet of iemand dat bekend in de oren klinkt, maar ik had het dus nog nooit meegemaakt.
Verder niks gebeurd, want A: ik geloof niet dat ze echt naar mij keek en B: ik was te schijterig om er zelf iets mee te doen.
Goed, dat was mijn avontuur van vandaag
Ik moest wel lachen. Daar loop je dan een hele dag mee rond in je hoofd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Ik stond op het station op de trein te wachten (nee, dat is het 'm dus niet, want dat doe ik daar wel vaker) en het leek bijna alsof er "iets" was tussen mij en een dame die er ook stond. Zo'n gek moment van "kijkt ze nou wel of kijkt ze nou niet". Ik weet niet of iemand dat bekend in de oren klinkt, maar ik had het dus nog nooit meegemaakt.
Verder niks gebeurd, want A: ik geloof niet dat ze echt naar mij keek en B: ik was te schijterig om er zelf iets mee te doen.
Ja normale mensen worden blij van zulke kleine dingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Daar loop je dan een hele dag mee rond in je hoofd?
Erg grappig Tijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja normale mensen worden blij van zulke kleine dingen
Zou kunnen, als het dus echt waar wasquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel heel spannend ja.
Nouja, leuke momentjes zijn dat, misschien viel het je nu gewoon voor het eerst op.
Wie mij een beetje kent zal daar niet aan twijfelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Daar loop je dan een hele dag mee rond in je hoofd?
ze bewijst gewoon mijn puntquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Dank jequote:
Volgende keer op zn minst goed terugkijken en glimlachen. En langer dan comfortabel voelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou kunnen, als het dus echt waar was
[..]
Wie mij een beetje kent zal daar niet aan twijfelen
nee maar je kunt mij wel vertrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan het je dus helaas niet meer bevestigen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar Capstan dat is leuk zulke dingen heb ik ook wel eens. Jammer dat ik net zoals jou er niet mee durf te doen
Ik ken het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Soms duurt het bij mij wel even voordat ik mijn glimlach precies goed heb, dus ik weet niet of ik dat gehaald zou hebben voordat de trein er wasquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
Volgende keer op zn minst goed terugkijken en glimlachen. En langer dan comfortabel voelt.
Maar dat doe ik doorgans ook, dat weet je toch welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee maar je kunt mij wel vertrouwen
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken het.
Maar dat beelde ik me allemaal in.
Ze had een vriend.quote:
? ben het eens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]ik wil echt eens met jou uit eigenlijk
Ik heb ook een vriend en flirt ook nog wel eens hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had een vriend.
Het was ook niet in het OV maar op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |